بازدید 3108
۸

فرماندار تهران: اوضاع آرامِ آرام است

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه اوضاع بازار تهران آرامِ آرام است، گفت: مشکل خاصی وجود ندارد و هیچ مورد بازداشتی هم نداشتیم.
کد خبر: ۸۱۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷ 25 June 2018

ایلنا نوشت: فرماندار تهران با تاکید بر اینکه اوضاع بازار تهران آرامِ آرام است، گفت: مشکل خاصی وجود ندارد و هیچ مورد بازداشتی هم نداشتیم.

عیسی فرهادی (فرماندار تهران) در خصوص آخرین وضعیت بازار تهران گفت: اوضاع بازار خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد و هیچ مورد بازداشتی هم نداشتیم.
وی ادامه داد: بازار ما بازار متدینین است و متدین‌ترین افراد در بازار تهران هستند و بازار همیشه متولی انقلاب بوده، هست و خواهد بود.
فرماندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا آرامش به بازار تهران برگشته است، تاکید کرد: اوضاع آرامِ آرام است. ما معتقدیم در این چهل‌ساله متولیان انقلاب بازاریان بوده‌اند و همیشه بازاریان در صحنه‌های انقلاب حضور داشته و خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
تهران ایران رو میگه دیگه؟
ما که اونجا نبودیم ولی هر چی شما میگید که نباید باور کنیم
در ظاهر آرام ولی در باطن داغون!!!
اوضاع آرام آرام است! وضع بازار خوب است! آقای فرماندار یا شما تو دنیای دیگه ای زندگی میکنید یا مردم و بازاریان ما؟! برادر من! آقای فرماندار! با پاک کردن صورت مساله مشکل مردم حل نمیشود. بارها منتقدان دلسوزانه تذکر دادند و میدهند که اکثریت مردم ایران توان تحمل بار تورمی دلار بالای ۶۰۰۰ تومان را به هیچ وجه در دراز مدت ندارند. مشکل دقیقا اینجاست آقای فرماندار! اگر مشکل واقعی را حل نکنید این آرامش ۲ روزه در ۲۰۰ روز آینده باقی نخواهد ماند. چرا که این مشکل اقتصادی محال است که خود به خودی یا با معجزه و دعا حل شود و هر روز که بیشتر بر این روال بگذرد آسیب های جدی وارده به کشور و نظام بیشتر و بیشتر خواهد شد. پس لطفا به جای پاک کردن صورت مساله به فکر حل واقعی مشکل باشید.
حتماً اوضاع براى امثال شما آرومه كه جيب و حسابتون پر پول هست!
ما هم خوشحالیم
شما بخوابید ما بیداریم
همه چیز آرومه...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار