بازدید 2063
۴

تشکیل ۴ کمیته برای رسیدگی به مشکلات بازاریان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع روسای اتحادیه‌های صنفی دستور داد تا 4 کمیته برای رسیدگی به مشکلات بازاریان تشکیل شود.
کد خبر: ۸۱۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 25 June 2018

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع روسای اتحادیه‌های صنفی دستور داد تا 4 کمیته برای رسیدگی به مشکلات بازاریان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه عصر امروز با نمایندگان اتحادیه‌های صنفی با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد تا 4 کمیته متشکل از نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشکلات پیش روی بازاریان و اصناف تشکیل شود و تمامی واحدهای دریافت کننده ارز 4200 تومانی از مرحله تخصیص تا عرضه مورد نظارت جدی قرار بگیرند.

این گزارش می‌افزاید، در این کمیته که قرار است با هماهنگی سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارتخانه تشکیل شود، مهمترین مسایل پیش روی اصناف از جمله موضوعات ترخیص کالا در گمرک و ارز پیگیری خواهد شد.

شریعتمداری در این جلسه، تصریح کرد: اتفاقات اخیر در بازار با دلسوزی و همراهی نظام و اصناف منجر به حادثه نخواهد شد و همراهی اصناف می تواند جلوی این سوء استفاده‌ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه در چنین موقعیت‌هایی یک انسجام میان نظام و مردم شکل بگیرد، بیان کرد: نباید بگذاریم هزینه‌ای به نظام تحمیل شود و در سایه حفظ امنیت و همراهی اصناف آرامش دوباره به بازار برخواهد گشت.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه دشمن از رسیدن به مقاصد خود باید نا امید شود، گفت: اصناف همواره با نظام و همه دولت‌ها همکاری داشته‌اند که این مایه افتخار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با تشبیه فشارهای اقتصادی کنونی به فشارهای زمان جنگ تحمیلی تصریح کرد: صبر و تحمل لازمه عبور از این فشارها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
از آبادان تا تهران چرا مشکلات حل نمیشه
باورمون شد
مشکل مردم چی؟ گرونی؟ بیکاری؟ بابا مردیم از بی توجهی شمااااا
بارها بسیاری از منتقدان دلسوزانه تذکر دادند که اکثریت مردم ایران توان تحمل بار تورمی دلار بالای ۶۰۰۰ تومان را به هیچ وجه در دراز مدت ندارند. مشکل دقیقا اینجاست برادر من! حالا اگر میتونید با ۴ کمیته این را حل کنید؛ حلش کنید. اگر با ۵۰۰ تا کمیته میتونید این را حل کنید؛ حلش کنید. ولی اگر نمیتونید لطفآ بکشید کنار چرا که این فاجعه اقتصادی محال است که خود به خودی یا با معجزه و دعا حل شود و هر روز که بیشتر بر این روال بگذرد آسیب های جدی وارده به کشور و نظام بیشتر و بیشتر خواهد شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی