بازدید 3591

مکزیک 2- کره جنوبی 1؛حذف یک آسیایی دیگر

کد خبر: ۸۱۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 23 June 2018

تیم ملی مکزیک دومین برد در جام جهانی را برابر کره جنوبی جشن گرفت تا در یک قدمی صعود از مرحله گروهی قرار بگیرد و کره جنوبی را تقریبا از جام حذف کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ملی پوشان فوتبال مکزیک بعد از آنکه در نخستین بازی جام جهانی 2018 با پیروزی یک بر صفر مقابل آلمان، قهرمان دوره قبلی این رقابت‌ها شگفتی خلق کردند و فراتر از حد تصور ظاهر شدند، امروز در استادیوم کازان آرنا به مصاف تیم ملی کره جنوبی که در بازی اول خود برابر سوئد شکست خورده بود، رفتند.

تیم مکزیک ابتدا در دقیقه 26 با گلزنی کارلوس ولا از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و در ادامه حملاتش دومین گل را در دقیقه 66 توسط خاویر هرناندس به ثمر رساند؛ کره جنوبی که برای فرار از حذف شدن و امید به بقا در جام جهانی تلاش می‌کرد، در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده با شوت تماشایی هئونگ مین به گل رسید ولی برای آنها کارساز نشد تا مکزیک با برتری 2 بر یک این مسابقه را تمام کند و در جدول گروه F به امتیاز 6 برسد و صدرنشین بماند.

کره جنوبی برای کنار نرفتن از جام جهانی نیاز به معجزه دارد و تنها در صورت برد آلمان در مسابقه امشب برابر سوئد و از سوی دیگر شکست دادن مانشافت‌ها در مسابقه آخر گروهی و همچنین پیروزی مکزیک مقابل سوئد و در نظر گرفتن تفاضل گل بهتر، در رقابت‌های روسیه می‌ماند؛ اتفاقی که بعید به نظر می‌رسد برای آنها رخ بدهد.

شرح گل

مکزیک 1 - کره جنوبی (دقیقه 26: کارلوس ولا): پنالتی اعلام شده به سود مکزیک را ولا خلاف جهت هیوون وو، گلر کره جنوبی به سمت راست دروازه زد تا گل اول بازی به ثمر برسد.

مکزیک 2 - کره جنوبی 0 (دقیقه 66: خاویر هرناندس): کی سونگ یئونگ در میانه زمین توپ را لو داد تا ولا یک ضد حمله سریع تدارک بدهد و چیچاریتو را در موقعیت گلزنی قرار دهد که هرناندس فرصت طلب هم با سر توپ عالی، جای گذاشتن هیون سو دروازه کره را برای دومین بار در این مسابقه باز کند.

مکزیک 2 - کره جنوبی 1 (دقیقه 3+90: سونگ هئونگ مین): تلاش‌های کره جنوبی برای رسیدن به گل نتیجه‌بخش شد و شوت تماشایی و فنی هئونگ مین از پشت محوطه جریمه به دور از دستان اوچوآ به تور دروازه مکزیک چسبید تا نهمین شوت او در این مسابقه ثمربخش و تبدیل به گل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار