بازدید 4441

بازداشت ۴ ایرانی بخاطر مواد مخدر در گرجستان

مسئول اداره کل مبارزه با جرایم سازمان یافته گرجستان، از بازداشت چهار تبعه ایرانی به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ 22 June 2018
مسئول اداره کل مبارزه با جرایم سازمان یافته گرجستان، از بازداشت چهار تبعه ایرانی به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر در این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ' نیوز گئورگیا '، ماموکا چلیدزه امروز (پنجشنبه) در یک نشست خبری گفت:: پلیس گرجستان اخیرا یک شهروند ایرانی که ۸۰۰ گرم ماده مخدر هروئین در ۲۸۲ بسته همراه داشت را در شهرستان مارنئولی بازداشت کرد.
وی افزود: همچنین در قالب عملیات مبارزه با قاچاق مواد مخدر، یک تبعه دیگر ایران نیز در یکی از هتل‌های شهر تفلیس بازداشت و از وی یک کیلوگرم تریاک کشف و مصادره شد.
چلیدزه اظهار داشت: این شهروند ایرانی ممکن است به هشت تا ۲۰ سال زندان محکوم شود.
این مقام گرجی گفت:: دو شهروند ایرانی دیگر نیز در گذرگاه مرزی ' قیرمیزی کئرپو' واقع در مرز مشترک گرجستان و جمهوری آذربایجان بازداشت شدند و از آن‌ها ۹۰۰ گرم هروئین در ۱۹۳ بسته کشف و مصادره شده است.
چلیدزه خاطرنشان کرد: بر اساس قانون کیفری گرجستان این دو شهروند ایرانی نیز ممکن است به هشت تا ۲۰ سال زندان و یا حبس ابد محکوم شود.
وی افزود: پلیس گرجستان از اوایل سال جاری میلادی تا به حال ۷۲ نفر را به اتهام فروش مواد مخدر بازداشت کرده و در این مدت ۱۳ کیلوگرم هروئین، هفت هزار قرص مخذر، ۱.۳ کیلوگرم کوکائین و ۳.۵ کیلوگرم روانگردان کشف و مصادره کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی