بازدید 84894
هزار و دویست و پنجاه و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ماجرای خانه ۱۰۰۰ متری ولایتی/سرنوشت مبهم حزب لاریجانی/توصیه آیت‌الله مکارم به رئیس صدا و سیما/ماجرای خبر اخراج آقازاده‌ها از آمریکا و بلوکه کردن ۱۴۸ میلیارد دلار

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ زاکانی: نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا یا خائن‌اند یا جاهل/واکنش مصباح یزدی به پیشنهاد مذاکره با آمریکا/امام جمعه زاهدان: تجاوز در ایرانشهر به نادرستی در رسانه‌ها مطرح شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 22 June 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آزاد شدن کارگران معترض گروه ملی فولاد

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: همه کارگران گروه ملی فولاد ایران که در پی تجمعات اعتراضی بازداشت شده بودند، آزاد شدند. «نبی‌الله خون میرزایی» اظهار کرد: شماری از کارگران گروه ملی فولاد ایران بر اثر برخی اعتراضات، در روزهای گذشته بازداشت شدند. وی افزود: در این زمینه در پی صحبت‌هایی با دادستانی اهواز، دیروز همه کارگران گروه ملی فولاد ایران آزاد شدند/ ایسنا

زاکانی: نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا یا خائن‌اند یا جاهل

علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی اشخاص اصلاح طلب طی نامه ای به مسئولان نظام خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا شده اند اظهار کرد: این موضوع شفاف است و به ارزیابی خاصی نیاز ندارد. عده ای هدف گذاری رئیس جمهور آمریکا را در کشور زمینه سازی می کنند. وی در ادامه گفت: پیاده نظام و ستون پنجم دشمن کسانی هستند که اهداف ترامپ در درون کشور را دنبال می کنند و خواستار مسأله بارها آزموده هستند؛ آزمایشی که خیانت، بدعهدی و جنایت آمریکا نسبت به ملت هایی همچون ایران را تأیید می کند. در کل این نامه خطای بزرگی است که جز خیانت و جهل مطلق توجیه دیگری ندارد. زاکانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا با وجود مشکلات بنیادین آمریکا با ایران برخی اصلاح طلبان خواستار مذاکره با این رژیم جنایت کار هستند، گفت: خواسته این افراد یا به سبب جهل مطلق و یا به دلیل نفوذ است، زیرا یکی از این دو ویژگی باعث می شود با وجود تمام خیانت ها و بدعهدی‌های آمریکا برخی در کشور فعالیت هایی انجام دهند که خوشایند ایالات متحده و بر خلاف منافع ملی است. اگر دستگاه های امنیتی کشور به دنبال عناصر و عوامل نفوذی هستند، می توانند با تحقیق روی عده ای که نامه درخواست مذاکره را نوشتند متوجه شوند کدام به سبب نادانی و کدام به دلیل نفوذ است.

داستان خانه 1000 متری علی‌اکبر ولایتی

اخیراً در فضای مجازی برخی اظهار نظرها و مواضع در خصوص وضعیت منزل علی اکبر ولایتی، رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است.

ولایتی در سال 95 و در گفت وگو با هفته نامه پنجره به طور مبسوط به این موضوع پرداخته بود.

ولایتی در این مصاحبه می گوید: سال53 یک روز مؤجر ما بلایی سرما آورد که من مصمم شدم به هر قیمت که شده، یک خانه بخرم. بالاخره ما سه نفر شدیم. با کسی که زمینی داشت شریک شدیم و یک ساختمان دو طبقه درست کردیم. وی ادامه می‌دهد: سال 60یا 61 بنده مطبم را فروختم. چون انفجار‎‎ها و ترور‎‎های منافقین پیش آمده بود و دیگر نمی‎توانستیم به مطب برویم. یک خانه کلنگی در تجریش خریدم. برای این خانه کلنگی، یک میلیون تومان از آقای عسگراولادی وام گرفتم و به هر حال خانه‎ای ساختیم. ولایتی در ادامه توضیحات خود پیرامون منزلش چنین می‌گوید: آقای دعاگو که الان امام جمعه شمیرانات است، آن زمان رئیس کمیته بود. به من گفت، خانه شما امنیت ندارد و مصلحت نیست شما اینجا باشید. گفتیم: کجا برویم؟ کاخ سعد‎آباد شده بود محل کمیته. خانه‎ای نزدیک به کمیته وجود داشت که متعلق به بنیاد شهید بود. من با آقای کروبی وارد مذاکره شدم که این‎ خانه را با خانه قبلی معاوضه کند. آمدند خانه را ارزیابی کردند 36میلیون تومان و خانه بنیاد شهید را ارزیابی کردند 51 میلیون تومان.

وی این ارزیابی را سال 70 – 71 عنوان می‌کند و در پاسخ به این که آیا با چنین معاوضه‌ای مشکل امنیتی برطرف می‎‎شد می‌گوید: بله، 15میلیون تومان ما باید سر می‎‎دادیم. مدت طولانی باید ماهی700هزار تومان می‎‎دادیم. رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این که آیا می‌دانید حالا قیمت خانه‎تان چقدر شده است، می‌گوید: صبر کنید، عرض کنم. خانه‎ای که گرفتیم 1000متر بود. 224متر از این خانه را حسینیه کردیم. اخیرا که دیدم این حسینیه احتیاج به توسعه دارد، 200متر دیگرش را هم وقف کردیم. پس، از 1000متر 600متر برای ما مانده است. در دو طبقه بالا 4تا از فرزندانمان که ازدواج هم کرده‎اند زندگی می‎‎کنند. ما هم که پایین می‎نشینیم، پس در این 600متر 5خانواده زندگی می‎‎کنند.

سرنوشت مبهم حزب لاریجانی

دبیرکل حزب آبادگران گفت: بعد انتخابات مجلس دهم و قبل انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خیزی از سمت آقای لاریجانی برای تشکیل حزب مؤثر و فراگیر برداشته شد، مدتی هم جلساتی برگزار شد اما دیگر ادامه نیافت. حسن بیادی با بیان اینکه مردم نتیجه مشارکت خود را در انتخابات فقط ماه نخست حس می کنند و بعد پشیمان می شوند، به نامه نیوز گفت: علت پشیمانی هم آن است که ما حزب نداریم و دولت ها و مجلس بعد از آغاز دوره فعالیت خلاف شعارهای خود عمل می کنند بنابراین ضرورت دارد سیستم اداری کشور حزبی شود تا مسئولان خود را پاسخگوی مردم بدانند و مردم نتیجه مشارکت خود را حس کنند. وی با تأکید بر لزوم تشکیل احزاب موثر و فراگیر در کشور افزود: بعد انتخابات مجلس دهم و قبل انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خیزی از سمت آقای لاریجانی برداشته شد، دعوت کرد و حتی آقای ناطق نوری هم بود اما مدتی که گذشت، دوستان سکوت اختیار کردند و دیگر جلسات را ادامه ندادند. این دوستان می گفتند، ظاهرا برخی با نهادینه شدن تحزب موافق نیستند. دبیرکل جمعیت آبادگران با بیان اینکه در یک جلسه راجع به تشکیل حزب فراگیر که با حضور آقای لاریجانی تشکیل شد حضور داشتم، اظهار کرد: من با خود آقای لاریجانی ارتباط داشتم و از طرف او به این جلسات دعوت شدم.

توصیه آیت‌الله مکارم به رئیس صدا و سیما

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی، تصریح کرد: رسانه ملی با تلاش فراوان همواره چهره پلید آمریکا را به مردم نشان داده است؛ اما در این مقطع باید بیشتر و با برنامه‌های ویژه‌تر به این موضوع متمرکز شوید. این مرجع تقلید با تقدیر از تلاش‌های صداوسیما در ترویج مناسک و مراسم‌های مذهبی گفت: به نظرم می‌توانید از این ظرفیت خیلی بیشتر و بهتر استفاده کنید. سریال‌های مذهبی شما همچون امام علی(ع)، امام حسن(ع)، امام رضا(ع)، حضرت یوسف، مختارنامه و. . . آن‌چنان تأثیرگذار و جهانی شده است که هیچ‌گاه کهنه نمی‌شوند و امیدواریم به رغم مضایق مالی که می‌دانم به شدت با آن مواجهید دوباره ساخت این سریال‌ها را از سر بگیرید. رئیس رسانه ملی در این دیدار از اولویت‌های رسانه ملی برای معرفی معارف اسلامی در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی خبر داد و گفت: اولویت اصلی رسانه ملی در حال حاضر، معرفی اسلام، احکام، اخلاق و معنویات است و برای تحقق این امر، برنامه های متنوعی در صداوسیما پیش بینی شده و گروه‌های اندیشه ورز در رسانه ملی نیز در حال بررسی راه‌های انتقال مفاهیم اسلامی به مخاطبان داخلی و خارجی هستند. اولویت اصلی رسانه ملی، حفظ دین است و در این مسیر نیازمند یاری مراجع عظام تقلید و طلاب علوم اسلامی هستیم.

ماجرای خبر اخراج آقازاده‌ها از آمریکا و بلوکه کردن ۱۴۸ میلیارد دلار

از روز گذشته خبری با عنوان «اخراج آقازاده ها از آمریکا» توسط یکی از سایت‌های داخلی منتشر شد. در این خبر آمده بود «استیون منوچین، رئیس(وزیر) خزانه داری آمریکا: ۵هزار و ۴۳۲نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا حضور دارند که جز املاک‌ ودارایی شخصی ۱۴۸ میلیارد و ۲۶۷ میلیون دلار در حساب این نفرات وجود دارد و بدلیل امضا نکردن FATF# این مبالغ را توقیف می‌کنیم.» این خبر به سرعت در فضای مجازی توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر و حتی تحلیل‌های مختلفی در این باره منتشر شد. اما جستجوی خبرنگار ما نشان داد که این مطلب در صفحه توئیتر منوچین وجود نداشت. حتی سایت خزانه داری آمریکا و سرچ گوگل هم نشان از عدم انتشار خبر می‌داد. جستجوهای در سایت های مهم خبری هم نشان داد هیچ رسانه معتبری این خبر را کار نکرد. این شایعه در فضای مجازی وجود داشت تا این که امروز سایت منتشر دهنده هم این خبر را از روی خروجی خود حذف کرد.

واکنش مصباح یزدی به پیشنهاد مذاکره با آمریکا

آیت الله مصباح یزدی پنجشنبه در دیدار رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد و شورای مرکزی و مسؤلین کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزد طی سخنانی اظهار داشت: باید افرادی تربیت شوند که راه نسل انقلاب را با قوت بیشتر و محکم تر ادامه دهند و این خیلی مهم است و لذا دانشگاه، حوزه و مراکز علمی تربیت کننده این افراد هستند؛ از اولین مراکزی که در آغاز انقلاب مایه امید بود می توان از دانشگاه آزاد نام برد که تحت سیطره انقلابیون قرار داشت. او با اشاره به اینکه آهنگ سیر ارزش ها و باورهای دینی در بسیاری مراکز علمی از نظر کیفیت سیر نزولی داشته است، افزود: آثار تنزل فرهنگی در سراسر کشور مشهود است. آیت الله مصباح یزدی افزود: آیا اوایل انقلاب احتمال می دادید کسانی پیشنهاد مذاکره با آمریکا را بدهند؟ افرادی که شعار مرگ بر آمریکا سر می دادند و از افراد شاخص انقلاب بودند؛ اگر زمان امام این کار شده بود امام چگونه برخورد می کرد؟

امیدواریم آمریکا، امروز به دست علی زمان ما نابود شود

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: جهان اسلام که علمدارش ایران انقلابی است با یک حمله گسترده از ناحیه دشمنان مواجه شده است. همه دست به دست هم دادند با رهبری آمریکا تا این انقلاب را نابود کنند. موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: آنها با ما دشمنی می کنند، ما بفهمیم که آنها دشمن ما هستند و مبادا گولمان بزنند لذا حواسمان جمع باشد. موحدی کرمانی ادامه داد: من در مقام احصای توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی نیستم و آنها کم ضربه به ما نزدند و کم توطئه و خیانت نکردند. شما دیدید هزاران فرزند را از مادرانشان در آمریکا جدا کردند و فرزندان و مادران ناله می زدند و آنها می گفتند مادران مهاجرند و فرزندان نباید با آنها باشند. وی با تاکید بر اینکه آمریکا از هیچ جنایتی فروگذاری نمی کند، گفت: ماهیت آمریکا ماهیت ظلم و ستم است و ما امیدواریم این قلدر، امروز به دست علی زمان ما نابود شود.

منتظری: دلیل مشروعیت ما این است که منصوب رهبری هستیم

منتظری، دادستان کل کشور اظهار کرد: مردم عزیز دستگاه‌های نظارتی در قوه قضاییه مسئولیت خود را دنبال می‌کنند. من به عنوان دادستان کل می‌گویم هرکس از برخورد دادستانی در هرجای ایران شکایت داشته باشد می‌تواند وارد سایت‌های مشخص شده شود و شکایتش را اعلام کرده و از همان طریق نتیجه را اخذ کند. وی در پایان گفت: مشروعیت کار همه ما قضات از عالی ترین مقام تا سایر، از انتصاب مقام معظم رهبری است. همه ما با فاصله یا بلافاصله منصوب مقام معظم رهبری هستیم. سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری و دستور اکید ایشان در ابلاغ‌ها مشخص شده است. قوه قضاییه باید صد در صد انقلابی باشد. انقلاب گری، تندروی نیست بلکه یعنی عادلانه خردمندانه منصفانه قاطعانه عمل کردن. قطعا مردم عزیز مطالبات خود را در همین چارچوب می‌خواهند.

علم‌الهدی: در فضای مجازی گرفتار یک امپراتوری بی‌منطق شده‌ایم

علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: جامعه ما در فضای مجازی گرفتار امپراتوری رسانه بدون منطق و اثبات شده و در تقابل با هر جریان مدافع این نظام و اسلام با هتک حرمت و تخریب مقابله می‌کند و روزی که این تهاجمات متوجه یک عنصر فداکار این نظام شد امام بزرگوار فرمودند: شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم به شهادت رسید. برحسب این بصیرتی که از مظلومیت شهید بهشتی به دست می‌آوریم باید این را آئینه شفافی برای جریان شناسی خود در امروز قرار دهیم.

امام جمعه زاهدان: تجاوز در ایرانشهر به نادرستی در رسانه‌ها مطرح شد

آیت الله عباسعلی سلیمانی ،امام جمعه زاهدان با بیان اینکه فردی ناپخته در خطبه‌های نماز عید سعید فطر موضوع تجاوز در ایرانشهر را مطرح کرد افزود: این فرد بدون مشورت با دستگاه قضایی، اطلاعاتی، سپاه و انتظامی این خبر را داده است که این شایعه در حد بسیار وسیع علیه نظام اسلامی هزینه ساز شد. وی خاطرنشان کرد: موضوع تجاوز در ایرانشهر در فضای مجازی و رسانه‌های جهانی انتشار پیدا کرد که متأسفانه دشمنان نظام از آن برای سوء استفاده با احساسات مردم استفاده کردند. آیت الله سلیمانی تصریح کرد این بوده که یک مورد مرکز ۱۱۰ ایرانشهر گزارش شده بود که یکی از شهروندان اطلاع داد که دخترم پس از مراجعه به خانه از محل کار توسط افرادی درب منزل به زور سوار خودروی ۴۰۵ شده و متهمان از محل متواری شده اند.

جاسازی کوکائین در لباس تیم‌ملی کلمبیا

پلیس کلمبیا از کشف حدود ۵ کیلوگرم کوکائین که در ۱۴ پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور جاسازی شده بود خبر داد. این پیراهن‌ها قرار بود به هلند فرستاده شوند، ولی پلیس کلمبیا پس از بازرسی متوجه می‌شود که حدود ۵ کیلوگرم کوکائین در پیراهن‌ها جاسازی شده است. کلمبیا بزرگ‌ترین تولیدکننده کوکائین در جهان است. تیم ملی کلمبیا در نخستین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با نتیجه دو بر یک مقابل ژاپن شکست خورد.

محمد بهشتی: ایران به بیماری اوتیسم دچار شده است

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری: بیماری اوتیسم مثالی است که می توان برای عقب افتادگی کشور عنوان کرد زیرا این بیماری به گونه ای است که دارای اختلالات روانی هستند که نمی‌توانیم با محیط ارتباط برقرار کنند و ایران به بیماری اوتیسم دچار شده است. وقتی آموزش ما به صورت اوتیسمی باشد، مهندسانی پرورش خواهند یافت که گمان می کنند جادوگر سیندرلا هستند. یعنی با چوب جادوی تکنولوژی همه چیز را می توانند درست کنند. از جنگ ایران و روسیه اتفاقات زیادی رخ داد و گویی همه مشکل را خود ایران می‌دانستند و تمام نعمت های این سرزمین تبدیل به لکه ننگ شد. تمام موجودیت ایران فروش مواد خام است و اگر بر مدار تولید ارزش کار می‌کردیم، اصلا نمی‌توانستند که ما را تحریم کنند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۲۱۱
انتشار یافته: ۲۳۲
الان باید خوشحال باشیم که خبر کذب بود و آقازاده ها تو آمریکا ماندگار شدند ؟
پاسخ ها
.....
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
با یه حساب سر انگشتی یعنی هر اقازاده 30 میلیون دلار اونجا پول داره. چرا نمیارن به کشور و امت اسلامی کمک کنن با این پول ها. اینا که کل خانواده شون وقف انقلاب و اسلام شده و میشود
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاه حسيني
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
منم همين سوال را دارم الان بايد خوشحال باشيم يا ناراحت
ایران آباد و آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
کاش این خبر اخراج آقا زاده ها از کشور شیطان بزرگ صحت داشت تا این مسئولین کمی درد مردم را حس می کردند و اینهمه ارز سرازیر این کشور از بیت المال نمیشد. اجرائی شدن این خبر دل ملت را شاد می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
خوشحال نیستی داداش؟؟ژن برترا مشغول دور زدن تحریمها هستند که تو راحت تو مملکت زندگی کنی و خودت برای بهشت آماده کنی..خوشحال باش عزیزم.
ناشناس
| Canada |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
ميگن تحريم ها براي مردم هست نه آقازاده ها يعني همين. كسي تحقيق نكرده اينهمه آقازاده اونجا هستند و باباشون اينجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
کامنتها رو بعد از ظهر چاپ کن خبر سوخت بشه روش خوبیه نع تابی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
آنقدر پروژه های قالیباف را معطل نگه میدارند تا مردم فراموش کنند بعد به اسم خودشان افتتاح کنند.
زشت است واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
آقازاده ها زمانی می آیند که پست مناسبی داشته باشند. پس برای آرامش کشور بهتره یکباره به کشور برنگردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
یورو شد 9200 دلار شد 8000 تومان !!!
روحانی مچکریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
من خیلی خیلی شد خوشحال

من آقازاده ها را خیلی داشت دوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
مگه امریکا اخ نیست پس این آقازاده های محترم اونجا چیکار می کنند
ولایتی جوری حساب داد که مردم یه چیزی هم بدهکار شدند . بی چاره که گناهی نداشت . کلا سرش کلاه گزاشتند . زمین هزار متری ، کنار کاخ سعدآباد . پنجاه و یک میلیون تومان !!! بی چاره نقد هم نداده و کلی زحمت کشیده و قسط داده .
واقعا این مسئولان چی کشیده اند ؟؟؟؟!!!!
دو خبر ثر این بسته خبری قابل تحلیل هست یکی این هست که در اوایل انقلاب افراد سیاسی و مدیران و مسولین انقلابی میگفتند سرمایه دار شدن چیز خوبی نیست لذا پشت سرهم حرفشان این بود که سرمایه داری خوب نیست و به سرمایه گذاران گیر میدلدند که این پولها را از کجا وردید لذا بعد از مدتی خودشان سرمایه دار شدند ماشین خوب و خانه خوب و سفر خارجی ووووو لذا این حرفها فقط مصرف سیاسی دارد آقایان سرمایه دار شذن رفت پی کارش. دوم اینکه هر چه زوذتر حزب تشکیل بدهند بهتر هست چون این وضعیت بی حزبی تا کی میخواهد ادامه پیدا کند کسی دقیقه نود حرفهای بدون کارشناسی نزند و قولهای بیخودی ندهد اگر قولی میدعد عمل کند یعنی احترام به شغور سیاسی و اعتماد مردم هست
۱۴۸میلیارد دلار برای ۴۳۰آقازاده همان بهتر که از آمریکا اخراج بشوند ظاهرا تعدادشان بیشتر از اینهاست
طرح تحول جیب پزشکان=چاه ویل اقتصاد ایران
درامد یک پزشک زیر باد کولر= درامد ۳۰۰ کارگر زیر ضل آفتاب
اقای ولایتی می توانید بگویید ماهی ۷۰۰ هزار تومان را چگونه پرداخن نمودید اگر اشتباه نکنم در ان زمان قرار بوده وزرا حداقل حقوق را بگیرند که حداگثر حقوق ۷ هزار تومان بوده است
خانه هزار متری نه بشه دوهزار متر هر که زحمت کشید و عرق ریخت و برای پول در آوردن حرص خورد اشکالی ندارد ولی اشکال این هست که مسولین لنقلابی اول انقلاب میگفتند قلانی سرمایه دار هست و چنان هست ووو ولی حالا خودشان سرمایه دار شدند ماشین خوب و مقام خوب . محافظ و زمین و آپارتمان لذا جا پای سرمایه دار گذاشتند مبارک هست انشالاه .
در آمریکا در سال ۲۰۱۷ درامد یک پزشک متخصص ۱۵۰۰۰ دلار و درامد یک کارگر ۳۵۰۰ دلار است یعنی پزشک متخصص ۴ برابر کارگر آمریکایی درامد داره.
در ایران پزشک متخصص ۳۰۰ میلیون و کارگر ۱ میلیون درامد دارن یعنی ۳۰۰ برابر. صحبتهای مسعود پزشکیان را بخوانید.
اصلا هیچ خبری از ریس جمهور در صدا و سیما و سایت های خبری نیست.بیشتر الان نقوی حسینی در مجلس برای ایران تصمیم می گیرد.
داداش اصلا ربط نداره درکل در نظام اسلامی قرار بود مسئول روی زیلو بشینه 51 میلیون اونزمان هم همینقدر اللن بود ایشون باید خونه ای در حد نهایت 400 تومن بخره بقیه رو به مستصعفین بده
قطعا خانه ولایتی زیر قیمت روز به ایشان فروخته شده است ودوم اینکه این مبلغ وام در زمان خود مبلغ قابل توجهی بوده
آقای مکارم
اینها نان نمیشود کار نمیشود آبرو و جهیزیه و قرص و دوا نمیشود
پس از خیانت آمریکا به برجام که از اول هم معلوم بود اتفاق می افته افرادی که نامه مذاکره مجدد رو امضا کردن اگر خائن نباشن حتما فاقد شعور هستن.
خدا به همه مستاجران فرصت خرید خانه قسطی بدهد!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
امین 30 متر هم باشه اشکالی نداره یه نصفه شغلیم هم عطا کنه سیصدتا نمیخوایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
اونم از این نوعش با اون شرایط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
آنهم خانه 1000 متری جنب کاخ سعدآباد!
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
کاشکی به ما هم از این پیشنهادها خانه قسطی در تجریش و ونک میشد بخدا ما هم مشکل امنیتی داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
اونم چه خونه اي بميرم براش
اوشاق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
این اقا خودس 30تا پست داره.ولی به امثال دکتر زیبا کلام گیر میده نباید تو دانشگاه ازاد درس بدی.
در بسته خبری از تشکل احزاب نام برده شد نظرم این هست که تشکیل احزاب فقط به اسم نیست بلکه محبوبیت و ساختار حزبی و اندیشه حزبی هم هست در صورتی اگر کسانیکه در احزاب عضویت داشته باشند تجربه کاری و سیاسی پیدا میکنند و تولید فکر میکنند . اگر چنین نباشد در چند سال آینده شاید سی سال دیگر راهکار فعلی جواب نمیدهد چون مردمان قدیم میروند و جوانان دیگر جایگزین میشوند . داشتن حزب یعنی خط و مشی سیاسی یعنی جهت دار کردن مسیر سیاسی کشور . لذا در دقیقه نود کسی نیاید بگوید زنان ورزشگاه بروند مردم رای دهند این درست نیست
پولهای ما تو آمریکا چکار میکنه ؟؟؟?؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
اگر جمعیت ایران را 80 میلیون ودلار را 7000تومن حساب کنیم یعنی 13000000(سیزده میلیون تومن)برای هر ایرانی در امریکا و در اختیار چند نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
رفتن تفریح :))
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
140 میلیاردی که امریکا میخواهد از اقازادها مصادره مند از کجا امده
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
فقط بگو مرگ بر آمریکا
هم آقای مکارم و مصباح ووو در مورد سود بانکی در سالهای اخیر خیلی سخن میگفتند که بله سود بالا هست و اقتصاد نمیچرخد ولی مدتی هست دیگر خرفی نمیزنند . آیا دلیلش این هست بر اثر افزایش قیمت دلار و بالا رفتن قیمت ها و کاهش ارزش سپرده مردم را آقایان هم متوجه شدند در این شرایط فعلی باز هم میگویند که دلایل اخلاقی مقدم بر دلایل علمی هست ؟ کسی جوابی دارد . شما تورم را به سه درصد برسان تا بعد
دکتر ولایتی که 50 تا خونه نداره و خونه بزرگ هم برای صاحبش درآمدی ندارد . در مناطق اعیان نشین تهران خانه های بزرگ و گران قیمتی هست که مالکان آن باز نشسته هایی هستند که با سیلی صورتشان را سرخ می کنند و لباسهای عهد بوقشان به تنشان گریه می کند . به جای اینکه دنبال این مطالب باشید به مجازات قاطع تبهکاران اقتصادی و مصادره اموال مولتی میلیاردرها فکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
تو این مملکت صندلی هاش چسب داره هر کی نشست بلند که نمیشهع
محمد
| Germany |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
چی بهت میرسه از دکتر که سنگشو به سینه میزنی ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
اگه بر فرض 600 متر هم باد متری 50 تا 65 میلیون هم باشد می شود 30 تا 40 میلیارد این اگه اشرافی گری نیست پس چیبست ؟
ناشناس
| France |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
ایشان کنایه زده اول بخوانید بعد مثبت منفی!!
ناشناس
| Denmark |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
مگه اینها نبودند که برای کوخ نشینان سنگ به سینه میزدند
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
اگر به من خونه بدن این جوری تو شمرون من ۸۰۰ مترش رو حسینه میکنم ۵ طبقه میسازم ۴ طبقه رو مزارم برا بچه هام که بزرگ شدن یه طبقش رو هم خودم میسازم

اگر کیسی پیش اومد به منم خبر بدین بخرم
خخخخخخ ای روزگار
یک پیشنهاد -دوربینهای سیمای میلی را در حوزه نصب کنند و کلا در طول شبانه روز فقط برنامه های مذهبی پخش کنند. چه معنی دارد که مردم سرگرم شوند
خوشا تجریش وصف بی مثالش
پ
ای کاش این آقا زاده ها را از آمریکا اخراج میکردند اینها انجا چکار میکنند هم به آن کشور فحش میدند هم میهمان آن کشور هستند جالب هست آقا زادگی از کجا حادث میشود
-بیچاره ولایتی دلم کباب شد براش خونش دم حسینیه و پر سرو صدا تو شیصدمتر زمین ناقابل کنر کاخ شاه ستمگر . بیچاره چه عذابی هم میکشه . سرش کلاه گذاشتن از خونه کلنگی جنوب شهر اوردنش بالا شهر کنار کاخ شاه ظالم ،آخه بابا انصاف همذخوب چیزیه چرا بچهذمردم رو اآزار میدین .
همه آقایون به نوعی از این انقلاب سهم برده اند. یک میلیون تومان سال ۶۰ آقای عسگر اولادی از کجا آورده اند؟!!!
نگران آقای ولایتی شدم !!!
چرا هر چی خبر خوبه شایعه از آب در میاد؟!
شما که شعار مرگ بر آمریکا می دهید فرزندان و اقوام شما ذر این کشور چه کار می کنند. فقط بلدین مردم بی پناه را به دردسر بیندازین. اتفاقا ایده بسیار خوبی است که وابستگان سیاستمداران ایرانی ضد آمریکا از آمریکا اخراج شوند و در کنار هموطنان خود در جبهه علیه استکبار بجنگند.
ولایتی تو لواسان ویلا نداری ؟؟
بیاییم دست به دست هم بدیم یه 5 خانواده را خانه دار کنیم.....فکرش بکنین زندگی با مادر شوهر و مادر زن برای عروس و داماد های آقای ولایتی می تونه مشکل ساز باشه براشون. بالاخره اختلاف عقیده ممکنه کانون خانوادگی این بزرگواران رو به خطر بندازه......

من خودم چراغ اول رو روشن می کنم.....والا با این نوناشون.....



پانوشت.....جالب اینجاست خودشون رو برای هر جوابی آماده کردن و جواب همه سوال هارو هم دارن......کاشکی آقای عسگر اولادی نظری هم به ما می کردن...
ايا همه به وام عسگراولادي و معاوضه بنياد شهيد دسترسي دارن؟ بگذريم...
پاسخ ها
شاهمرادپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
وام يك ميليوني 36 سال پيش و معاوضه خونه مسكوني با بنياد شهيد
داستان خانه 1000 متری علی‌اکبر ولایتی-قشنگ بود :)))) خدا بده برکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
عربی اش میشود: علی برکت الله
آقای ولایتی گفته اند این خانه را از کروبی گرفته اند پس ملک متعلق به بنیاد شهید بوده است بنیاد شهید از بیت المال ارتزاق می کنه پس کروبی می بایست از طریق مزایده ی عمومی ملک را واگذار می کرد نکرده ولایتی هم چیزی نگفته خطا در خطا به بیت المال اجحاف شده این ملک باید به بنیاد شهید استرداد داده شود لطفا دادستانی بعنوان مدعی العموم وارلد شود
اینجا مرگ بر آمریکا میدن اون طرق آقازاده ها با پول مردم اونجا زندگی میکنن
به هر حال خانه ای ساخته اند......!!!!!!!!!!
الان یعنی خوشحال هستید که اخراج آقازاده ها قطعی نشده؟
خوب اقای ولایتی خونه هم تعویض میکنید با بهترین نقطه تعویض میکنید...واقعا خوش شانس هستین.....
شش خانواده در زمین ششصد متری که حکم طلا رو داره ،..همچین میگین ششصد متر انگار مثلا دارن راجع به نازی اباد یا جوادیه صحبت میکنن....
الان قیمت هر متر کلنگی اون منطقه بسته به شرایطش بین ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومان است. درضمن یک میلیون تومان سال ۶۰ حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان امروز میشود. منظورم همان وام یک میلیون تومانی سال ۶۰ یا ۶۱ از آقای عسکراولادی است ولی به هر حال حلال آقای ولایتی و فرزندانشون. قرار نیست چون ما بعد از انقلاب بدبخت تر و فقیرتر شدیم به رشد اجتماعی و اقتصادی آقای ولایتی حسودی کنیم. اگرچه من مطمئنم که آقای ولایتی از نظر ایمانی به دلیل ساخت حسینه و دادن نذری و گرفتن مراسمات مذهبی ماهانه بزرگ در منزلشان و خدمات زیاد و توسعه بیمارستان مسیح دانشوری و نوشتن کتابهای قطور درمورد شیعه و اسلام و انقلاب از ما خیلی برتر و از سابقون هستند ولی ما هم چشم امیدی ناچیز داریم که خداوند ارحم الراحمین در آخرت نه در جایگاه ایشان بلکه در گوشه و کنار بهشت مکانی حقیر برای ما در نظر بگیرد.
انشاءالله
چقدر خوب میشد اگه واقعیت داشت :

ماجرای خبر اخراج آقازاده‌ها از آمریکا و بلوکه کردن ۱۴۸ میلیارد دلار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
البته این ها آنقدر عشق آمریکا هستند که بالاخره راهی برای ماندن در بلاد کفر پیدا می کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
امیدوارم تمام اسامی شون رو هم منتشر کنند.
به جناب علم الهدی بگویید که دست از سر دیدگاه های روشن شهید بهشتی بردارد و همان دیدگاه های منورانه ی خود را مورد تاکید قرار دارد.
منم حاضرم با ۴ تا بچه هام و خانواده شون تو ۶۰۰ متر زمین بر کاخ سعد اباد زندگی رو به سختی بگذرونم
از خواندن داستان آقای ولایتی که همچون سناریوی فیلمهای هندی بود مشعوف شدم!
آخه برادر من چرا این امکانات برای همه نمی تواند فراهم بشود؟
آقازاده و پول مفت و دل بیرحم .
سال 71 قیمت پایه آپارتمان در تهران ۵۰ هزار تومان بود الان همان پایه با همان کیفیت ساخت 25 سال پیش حدود 100 برابر شده. ۱۰۰۰ متر زمین آن زمان 50 میلیون قیمت داشته پس الان باید 5 میلیارد ارزش داشته باشد. سال 72 دبیری داشتیم که یک دامادش پزشک بود از وضع دامادش خیلی راضی بود. میگفت دامادم راحت ماهی ۱۰۰ هزار تومان درآمد دارد.

چند سوال:
آیا یک زمین 1000 متری در آن منطقه الان 5 میلیارد تومان ارزش دارد ؟ (اگر نمیدانید سری به دیوار بزنید)
ایشان با مطب فروخته شده ماهی 700 هزارتومان در سال 71 درآمد داشتند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
حقوق معلم سال 74، 17 هزار تومن بود!
دوستان یکجوری اعداد را می گویند که انگار ما فراموش کردیم تو این مملکت تورم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
دوست عزیز کاملا اشتباه میکنید . قیمت زمین الان در منطقه 1 کمتر از 40-50 میلیون تومان نیست و 1000 متر 50 میلیارد تومان میشود و نه 5 میلیارد !! الان در جنوب تهران هم متری 5 میلیون نیست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
دوست عزیز منزل آقای دکتر در یکی از بهترین نقاط سعدآباد واقع شده، عدد خیلی بالاتر از این حرف هاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
قیمت 1000 مترش 50 میلیارد هست اون منطقه
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
حساب کتاب ایشون بیراه نیست.
قیمت سکه در سال 71 تقریبا 12000 تومن بوده. و میشه گفت قیمت هر متر آپارتمان هم در جای متوسط شهر باید حدود 50 هزار تومن میشد. ماهی 700 هزار تومن هم میشد تقریبا 60 سکه!
با نرخ الان یعنی ماهی 150 میلیون تومان در ماه!
ناشناس
| Thailand |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
الان یک واحد آپارتمان در آن منطقه این قیمت را دارد.
"ماجرای خبر اخراج آقازاده‌ها از آمریکا و بلوکه کردن ۱۴۸ میلیارد دلار" . به فرض نادرست بودن این خبر، حالا شما آمار بدهید که دقیقاً چه تعداد از آقا زاده ها در آمریکا زندگی می کنند و چه مبلغ پول در حسابهای آنها ذخیره شده است. برای یکبار هم که شده شما آمار دقیق ارائه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
و اروپا.و کانادا
بابا این بنده خدا ۴۰ ساله پزشکه. فوق تخصصه.حالا وزارت خارجه و مسئولیتهای دیگرشو بزاریم کنار.یه خونه ۱۰۰۰ متری که هیچیه.الان یه پزشک نورسیده یه سال کار میکنه بارشو میبنده.اینقدر بیخود به چیزی گیر بیخود ندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
مال خودش باشه کسی بهش گیر نمیده
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
ایشون پزشکی کردن یا در امور وازرت خارجه بودن؟
این همه وقت رو از کجا آوردن؟
یا طبابت نکردن یا اینکه در کارهای دولتی شرکت نکردن.
ناشناس
| Thailand |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
پزشک بوده ولی طبابت نکرده.
دست بالای دست بسیار است.
آقا می خواهید شاهانه زندگی کنید بکنید البته اگر پولش را از راه حلال بدست آورده اید.
اما خواهشا مدام برای ما دم از ساده زیستی نزنید.
نوبخت: اجازه دهید آقازاده وزرا در آمریکا و اروپا تحریم را دور بزنند و نسوزند!!؟؟؟

پس فقط بابک زنجانی تو دولت محمود بد بود و ژن خوبهای شما عالی اند!؟
امام علی علیه السلام هم از منصوبین و صد البته از مشروعین بود ولی تا زمانیکه با اقبال عمومی مردمی روبرو نشد برای اعمال حاکمیت شرعی خود حاضر نشد خون از دماغ کسی بیاید.
آقای کرمانی کمی هم ظلم و جور بگویید .در کشوری که کسی با کار حلال به جایی نمی رسد .
ماجرای خبر اخراج آقازاده‌ها از آمریکا و بلوکه کردن ۱۴۸ میلیارد دلار:می بینم که ناراحت شدین.ایشالله که اتفاق بیافته بزودی
داستان خانه 1000 متری علی‌اکبر ولایتی

سالها قبل فردی همین مطلب را گفت ولی با توجه به شخصیت اقای ولایتی نتوانستم بپذیرم که ایشان صاحب چنین خانه ای باشد و زندگی کند .
خدا رحمت کند امام راحل را
بفرمائید قیمت خانه را ؟
مسولان حق شون رااز سفره انقلاب برداشتند با ویلا وخانه وحقوق و....مردم حق شون برداشتند با شهید دادن .در فقر زندگی کردن.مدافع حرم شدن و.... بنازم به این عدالت
جلل الخالق
۵۰۰۰ تا اقازاده در امریکا هستند
ان وقت ۵۰ هزار تا هم در دیگر کشورها!!!
کلا چند تا مسول داریم که ۵۰۰۰ تاش از اقازاده ها انجاهستند این اقازاده ها از مدیر که بیشتر زده بالا!!!!!
حداقل مینوشت ۵۰۰ تا که ادم یک کمی باور کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
آمار موالیدشون بالاست .
ناشناس
| Canada |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
فقط ٥٠٠ جور بنياد و ستاد داريم كه هركدام ١٠٠ تا وكيل وصي دارند. وزارتخانه ها و شركتهاي خصولتي و دولتي رو بشمار تا كمي با عدد آقازادهها آشنا بشي.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
يعني اين مملكت 500 تا مسول داره به نظر شما حداقل چد 10 هزار تا داريمن هر كدومشون هم 2 تا بچه حداقل دارن .اگه سعي ميكنيد خبر رو دروغ جلوه بديد سوادتون رو ببريد بالاتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
حاجی! طبق آمار خودشون 4000 تا آقازاده فقط تو انگلستان هستن . به نظرت 5000 تا برای آمریکا کمه ؟! ااخوی ایران 80 میلیون جمعیت داره !
پناه می برم از مکر شیطان رجیم بخدا
انقلاب نکرديم که کاخها را به نام خود بزنند.
انقلاب نکرديم که جای ويلانشينان حالا و چند ويلايي ها عوض شود
هر دم از این بری می رسد مگر خانه های مصادره ای بیت المال نیستند پس چرا؟ آیا نمیشود این خانه ها را به چند خانواده واقعا فقیر و محتاج داد البته نه مالکیتش را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
عزیزم اون زمان هم جناب ولایتی مستجر و فقر بودند...
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
اقای ولایتی وفیروز ابادی مستضعف بودن خوب
بنده با نظرات دکترولایتی مخالفم.امامنصف باشیم.ایشان استاد تمام وفوق تخصص عفونی اطفال هستند.قبل از انقلاب پزشک بودند..اگرکارطبابت میکردندکه بازهم میکنند.بسیاربیشترازاینهاداشتن..حقشون هست..بریم نوکیسه هاودزدهایی مثل خاوری روبگیریم ....مفتخورهای 20ساله لوکس سواروبگیریم......
ای کاش آقای ولایتی می فرمودند ، آقازاده ها الان چکاره هستند و ملیت کدام کشورها را دارند ؟ چون شایعاتی در این خصوص است .
ضمنا سالهای ۷۰-۷۱ مگر مشکل امنیتی بوده که خانه تان را قسطی با بنیاد شهید عوض کردید ؟؟
ما هم میتونیم اینجوری خونه دار کنار سعد آباد شیم !!!!!؟؟؟؟
آقای ولایتی جرا آن خانه را به ما ندادند. شما خونتون رنگین بود چه گلی به سر این مملکت زدید که حفظ جانتان واجب باشد. می دانید در علوم و تحقیقات با اخراج اساتید پیمانی و نیمه وفت چه خانواده هایی را نابود شدند.؟
شما گفتیو ماهم باور کردیم.
حیف شد
واقعا امیدوار بودیم خبر اخراج اقازاده ها درست باشه
خانه ولایتی مصادره ای نیست
حداقل پزشک بوده ولی وزرایی که حقوق کارمندی میگرفتند از کجا آوردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
همه چیزی که خودتون باشه قابل توجیه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
خونه نزدیک کاخ سعد آباد پس چیه؟؟؟؟
سفره انقلاب برای خودیها خوب با برکت است ؟!!
من که قانع نشدم آقای ولایتی...
سفره انقلاب چقدر برای خودیها با برکت بوده و خبر نداشتیم ، انوقت خانواده معظم شهدا را با یک پتو دلخوش میکنند ؟؟!
در مورد FATF امیدوار بودیم لااقل واقعیت داشت. چرا فقط فشار فقط روی مردم عادی باشه.
خدااایااا ، عجب صبری داریم ماااااا
با توجه به اینکه به زودی ایران از برجام خارج خواهد شد و قانون مبارزه با پولشویی هم رد شد باید ملت عزیز گوش به فرمان باشند و برای جنگ اقتصادی تمام عیار اماده باشند .
بنده خدا ولایتی
دلم براش کباب شد
از 61 تا 71 در یک خانه نا امن زندگی کرده تا امام جمعه دست به خیر صلاح دانستند ایشان به صورت کاملا قسطی به یک خانه بزرگتر و مرغوبتر و امن تر جابجا شوند و حالا با 4 فرزند ازدواج کرده در یک ساختمان زندگی میکنند.
با وجود این همه گرفتاری یک حسینیه 400 متری هم از زمین خانه در آورده اند که در "بعضی ایام سال" برای برگزاری مراسمات مذهبی میزبان جوانان بی سرپناه و پدران گرفتار و شرمنده میباشد. آجرک الله
کاش خدایی که به ولایتی خانه ۶۰۰ متری داده به من کارگر هم یک.ششم خانه ولایتی را میداد تا کی باید عذاب بکشم خدایا
آی میشه اگه آقازاده هارو اخراج کنند
اقای ولایتی سال 71 بیست برابر حقوق یک کارگر فقط قسط میداده..پیدا کنید پرتقال فروش را... حقوق اقای ولایتی حتما پنجاه برابر یک کارگر بوده که بیست برابرش را قسط میداده
یه عده بخاطر مصالح ملی نامه ای نوشتند ، جناح تمامیت خواه براشفته شدند در کجای شریعت ابراز عقیده و نوشتن نامه جرم است ، شما که منطق پاسخگویی ندارید چرا تهمت میزنید اگه دین ندارید لااقل ازادمرد باشید .
هر کسی نظری دارد که قابل احترام است و نبایستی بخاطر نظرش توهین بشنود
دکتر جان 600متر 2طبقه میشود 1200متر .برای 5 خانواده بعبارتی هرخانواده 240متر .جاتون میشه؟
تابناک میخواهی منتشر کنید میخواهی منتشر نکنید ولی اگر این خبر اخراج آقا زاده ها درست باشه که انشاا... رب العالمین درست باشه یا به حقیقت به پیونده ۷۵ میلیون ایرانی را به اندازه کسب جام جهانی فوتبال خوشحال می‌کنه همه مون دست به دعا و راز و نیازیم تا این اتفاق بیفته اون افراد بی مسئولیت حساب کار دستشون بیاید بفهمه ! مجددا ۷۵ میلیون ایرانی دست هر کسی که این قانون را امضا کنه می‌بوسن! راستی از ویلاهای میلیاردی دیگه چه خبر؟
خب خدا رو شکر پس همه چی داره خوب پیش میره
آقای عسگراولادی وام با بهره چند درصد میده؟ شرایطش چطوره؟ ما هم نیاز داریم. صاحب خونه ما هم پوست‌مون رو داره می‌کنه. تجریش که نه بهشت زهرا هم شد یه چند متر زمین بخریم
جناب اقای منتظری این افتخار قضات است واگر آنرا درک کنند هیچ خطایی مرتکب نمیشوند. تبلیغات بر علیه قوه بسیار است و کار رسانه ای درست ضد ان به هیچ عنوان انجام نمیشود. راهکار برای جلب اعتماد معرفی درست قضات شریف و اقدامات مثبت آنها و همینطور معرفی متخلفین. حساس ترین قوه ی کشور قوه قضاییه است
بر خلاف ادعای مقاله شما، آقای علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی نیستند چون در انتخابات قبلی رأی کافی نیاوردند.
آقای ولایتی ناراحت نشو لطفا. تو روستای ما چیزی که فراوونه زمینه. من با روحانی محلمون صحبت میکنم چند متر بهتون بده. البته الان مسافرتم. برگشتم حتما به فکر شما هستم.
تابناک می بینم که از اخراج آقازاده ها از آمریکا نگران هستی!
قطعاً ایرانیان سرمایه‌دار و پولدار (که آقازاده‌ها هم گل سر سبد این قشر هستند) در ممالک غربی سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده‌اند. هیچ کشوری منجمله آمریکا هم احمق نیست که مهاجران پولدار خود را اخراج کند. آمریکا هم مثل هر جای دیگری زورش به بدبخت بیچاره‌ها می‌رسد و آنان را بیرون می‌اندازد. اختلافات ایران و آمریکا هرگز نان ثروتمندان را آجر نمی‌کند بلکه برایشان نان و آب هم دارد. دود این مسائل به چشم ما فقرا می‌رود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
بقول غربی ها لایک داری میلیون ها بار
بقول خودمون قربون دهنت ناز نفست گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
دوست عزیز امریکا دقیقا داره از یک ابزار کارآمد استفاده می کنه: افشای نام فرزندان سیاست مداران ایران که صدای شعار مرگ بر امریکاشون گوش همه رو کر کرده وخلی برای خودشون امریکا بهترین جای دنیاست.
ای کاش ماهم مقام ومسئولیتی داشتیم تا بتوانیم به خاطرمسائل امنیتی ویلای لواسانات یا خانه هزارمتری داشته باشیم ولی وقتی یادسخنان امام امت مان افتادم که میگویندمن شما طبقۀ گودنشینان را از آن کاخ ‏نشینان بالا‌تر می‌‏دانم؛ اگر آن‌ها لایق این باشند که با شما مقایسه بشوندپس به خودگفتم چه خوب است که مسئولیتی ندارم والبته ازجانب انصاف خارج نبایدشد که هستن کسانی که ازاین انقلاب برای خودکاخی نساختن ولی برماولایت دارند
اقتصاد ایران نابود و ورشکست شد صدایی از اقتصاددانان این مملکت بیرون نیومد ؟!
تو ابن وضعیت افزایش هزینه اب و برق و گاز چه معنی داره ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
هی میگویند نمیشه ولی هی گران میکنند کلک تکراری در 15 سال گدشته یک حفوف را به بهانه تورم 10 در صد اضافه میکنند اما همه چیز صد در صد گران میشه ولی تورم یاز در ماه بعد زیر 10 درصد اعلام میشه به این میگویند ریاضی جدید
حضرت علی راضی به نابود کردن هیچ موجودی و هبچ کشکری نبود جناب موحدی ؟! کمی سنجیده سخن بگویید
میگم ازاین خونه 56 میلیون تومنی ها چرا به ما نمیدن؟
این بنیادها یه بار نشد به ما هم یه ملکی رو قسطی بفروشند ،
اقای ولایتی مظلوم واقع شدن پنج خانوار در ۶۰۰ متر
یعنی هر خانوار در ۱۲۰ متر
من به نمایندگی از همه از شما معذرت میخوام
چه حیف شد که خبر اخراج آقا زاده ها درست نبود
یه جوری مردم مردم می کنند انگار مردم مال یه کره دیگر هستند . آقا موضوع مذاکره با آمریکا و موضوع اسراییل رو به رفراندوم بگذارید
آقای مکارم اطلاع ندارند چند درصد ایرانی ها در آرزوی زندگی در کشور آمریکا پلید دارن زندگی می کنند
من ی خونه دارم نا امنه خونه تو تجریش نداری باهاش عوض کنم...
آقای ولایتی آیا میدانید 1 میلیون در سال 60 میشه چند 10 میلیارد تومان که شما آنموقع توانستید بگیرید ؟ آیا میدانید برای گرفتن همون وام 1-2 میلیونی در امروز و بعد از 37 سال هنوز همه مشکل دارند . در ضمن از آقاب عسگر اولادی هم ممنون باشید که چنین وام هایی میدادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
پدر من سال 60 با 160 هزار تومان 23000 متر زمین خرید
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
ساده نباش دوست عزیز ایشان میگوید سال 70 ماهی 700هزار قسط میدادم اونسال حقوق منه کارمند عالیرتبه42هزاربود ایشان چه درآمدی داشت که فقط 700هزار قسط میداده ؟
خداوند این سرزمین را از دروغ و خشکسالی حفظ کند
یکی از رویاهام بود بتونم یک ساختمان خانوادگی داشته باشم ولی نشد که نشد یعنی خونه ای ندارم بعد از 30 سال کار!!!!!
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
یکی هم بیاد مارو ترور کنه تا ما هم بریم کاخ سعد آبادساکن بشیم
اخراج آقا زاده ها خیلی حال میده...
یه جوری تو ایران تمام مسئولین بدون اشتباه و گناه هستن!؟ البته شکی توش نیستا
آیت الله مصباح یزدی افزود: آیا اوایل انقلاب احتمال می دادید کسانی پیشنهاد مذاکره با آمریکا را بدهند؟ افرادی که شعار مرگ بر آمریکا سر می دادند و از افراد شاخص انقلاب بودند؛ اگر زمان امام این کار شده بود امام چگونه برخورد می کرد؟
....حضرت آيت الله ، اگر راه امام و كلام امام به درستي عمل مي شد اينطور نميشد.
خدا کنه یک روز این دروغ به واقعیت تبدیل بشه و همه اقا زادها رو از آمریکا ، کانادا ، اروپا و تمام کشورهایی که لونه کردن اخراج کنن
اگر اموال عمومی قرار است واگذار شود باید با مزایده باشد اگر امانتی بوده ایشان حق هیچ گونه تغییر را نداشتند باید فورا تخلیه کنند.
ای کاش خبر در ارتباط آقازاده ها درست باشد و پولهای مملکت که به حلقوم آنها ریخته میشود بلوکه گردد.آنها در کشوری زندگی میکنند و از مواهب آزادیهای اجتماعی و اقتصادی آن بهره میبرند در حالیکه پدرانشان شعار نابودی امریکای مشرک را سر می دهند. هزاران بار دعا می کنم این خبر درست باشد.
کاش کسی هم پیدا می شد مثل آقای ولایتی همچی امکانی در اختیار من می گذاشت.
خوب خداروشکر. آقا زاده های عزیز نگران نباشید دیگر قرار نیست دیپورت بشید و می تونید از همونجا با شیطان بزرگ بجنگید و با پولهایی که همراه بردید می تونید به مبارزه ادامه بدید. واقعا ممنونم که قبول زحمت کردید و تو خط مقدم مشغول مبارزه هستید.
ماجرای خبر اخراج آقازاده‌ها از آمریکا و بلوکه کردن ۱۴۸ میلیارد دلار



انشا الله این اتفاق بیفته
تا درد فقط برای ملت نباشه
ماجرای خبر اخراج آقازاده‌ها از آمریکا و بلوکه کردن ۱۴۸ میلیارد دلار



انشا الله این اتفاق بیفته
تا درد فقط برای ملت نباشه
خدا رو شکر همه ی مسئولین این مملکت در همه ی دوران ها هم پول کافی داشتند و هم امکانات کافی . فقط نمیدونم چرا هر دوره نسبت به دوره ی قبل اعتراض بوده
منم امنیت ندارم کی حاضره ۱۰۰۰متر منزل تو بهترین جا با من معاوضه کنه قولم میدم ۸۰۰مترش رو وقت کنم و ۲۰۰متر بیشتر بر ندارم
جناب مصباح اول انقلاب دانشگاه ازادی وجود نداشت که تحت سیطره انقلابیون باشد
این آقا زاده ها تو آمریکا چی میخوان - این کارشون با شعار مرگ بر آمریکای مسئولین 180 درجه منافات داره -
مهم اینه که ۵هزار و ۴۳۲نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا حضور دارند. این خودش خیلی نکته داره. آمریکا فقط واسه مردم عادی بده ولی برای فرزندان مسئولین خوبه
جناب لاریجانی ، آیا میدانید ماهی 700 هزارتومان در سال 71 یعنی چقدر امروز، در آن زمان یک کارمند با کلیه مزایا، دریافتی اشت حدود 30 تا 40 هزار تومان بود.
۱۴۸ میلیارد دلار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماجرای خبر اخراج آقازاده‌ها از آمریکا و بلوکه کردن ۱۴۸ میلیارد دلار
با سلام
اگه این خبر دروغه که ارزشی نداره و اگر این خبر درست است خداوند رو میخوانیم که همه این اموال رو مصادره و همه رو اخراج بکنند اگه امریکا خوب نیست چرا فرزندان اقازاده ها اونجا هستند
جناب علم الهدا هم در فضای مجازی و هم در تریبون نماز جمعه مشهد دچار مشکل شدیم . هر دو دو روی یک سکه اند. اگر منطقی صحبت بفرمایید مردم سراغ فضای مجازی نمیروند یا بدان اعتماد نمیکنند..
منم ویلا میخام کنار دریا میخام . منم میخام اقازاده بشم برم امریکا ....
با اين كامنتهايي كه گذاشته شده دارم فكر مي كنم اگر آقازاده‌ها اخراج بشن بايد برن كجا؟؟
من کارمند دولت هستم الان 27 سال سابقه خدمت دارم.قشنگ یادمه سال 71 استخدام شدم حقوقم ماهی هفت هزارو پانصد تومن بود.حالا خودتون مقایسه کنید آقای ولایتی اون سال وزیر خارجه بودن صد برابر حقوق من فقط میخواستن قسط بدن مگه حقوق یه وزیر خارجه چقدر بوده تازه اون زمان که به نسبت الان ارزشهای انقلابی پر رنگ تر بوده و حقوق نجومی هم در کار نبوده.فکر میکنید الان کسی باور میکنه حقوق وزرا 5 الی 6 میلیون باشه؟
خدارو شکر آقای ولایتی الان همه توجیه شدند...
سال 60 یک میلیون!!!!
اقای دکتر شما که دکتر هستین اعداد و ارقام که میگین با هم جور در نمیاد 50 یا 60 میلیون سال 60 مگه شما چقدر پول ویزیت از مریض میگرفتین اون موقع؟ سال 60 یادم نمیاد ولی سال 70 ویزیت یه دکتر عالی30 تومن معادل 300 ریال بود خوب پس انداز داشتین شما
بدون مطب ماهى ٧٠٠ هزار تومان قسط دادن (حد اقل معادل ٧ ميليون تومان الان) كار هركسى نيست واقعا دمشون گرم
آقای زاکانی ، خائن یا جاهل کسانی هستند که از آب گل آلود ماهی میگیرند وزندگی مردم کشورش برای او اهمیتی ندارد که با چه وضعیتی امرار معاش می کنتد . اگر گذرتان به بیمارستانها افتاده باشد حتمأ دیده ایی که مردم برای امرار معاش کلیه خود را میفروشند . 10% افرادی ایران اگر زندگی مثل جنابعالی داشتند هیچ مشکلی نبود .
بيت المال سريعا بايد از ايشان پس گرفته شود و به حساب ملت واريز گردد
سال شصت من 2200 تومان حقوق میگرفتم بعد این اقا 1000000 تومان وام گرفته !!!!!
توضیح خانه 1000 متری !!!! چقدر قانع کننده بود واقعا!!!! ممنون ما داریم دنبال 50 متر سوراخ می گردیم اجاره کنیم ..... حیاط شما جا نداره احیانا؟؟!!!!
خانه آقای ولایتی داخل کاخ سعد آباد است. متراژ بنا ۱۰۰۰ متر است و زمین آن ۳ برابر. قیمت آن بر مبنای متری ۵۰ میلیون تومان بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان است.
مطالبی که از سوی برخی مطرح میشه جز مسخره کردن مردم و فرار از طرح واقعیتها و پذیرش حقایق است ..
با سلام،‌ اينكه درخواست مذاكره با امريكا يك عده داده‌اند، عيب نيست. پيرامون اين مسئله مانور دادن و محكوم كردنشان مشكل اقتصادي كشور و بحران هاي ديگر را كه دامنگير اين كشور است را حل نخواهد كرد. اگر مذاكره كارساز نيست، قبول شما كه انتقاد داريد و محكوم ميكنيد راه حل ارائه دهيد.. كسي به فكر مردم كه پايه و اساس كشور است، نيست.
درگير حواشي نشويد، اصل تعهد به كشور است كه ظاهرا كسي از مسئولين ندارد.
اوتیسم که خوبه! دچار سرطان شده برادر
آقای عسگر اولادی چرا ب من کمک نکرد؟؟
این خوبه که دارایی مسوولان زیر سوال بره که از کجا آورده اند اما این خوب نیست که ناعادلانه قضاوت می کنیم. دکتر ولایتی با آن تخصص و زحماتی که در دوران های طولانی کشیده حق داشتن یک خانه را آن هم با 5 خانوار ساکن ندارد؟ نکته دیگر آن است که برخی می پندارند خانه ای در فلانجا با قیمتی که الان دارد خریداری شده است. این هم اشتباه دیگری است که برخی می کنند.
بنده بعنوان یک کارشناس کارمند در سال ۷۱ در دولت ماهی ۱۰ هزار تومان حقوق میگرفتم و درخواست ۲۵۰ هزار تومان وام مسکن دادم که رد کردند و مجبور به مهاجرت شدم .
واقعا کی قرار است تا لیست و ارزش اموال مصادره ای و نحوه فروش و واگذاری و ارزش فروش آنها به مردم گزارش بدهند ؟
داستان خانه 1000 متری علی‌اکبر ولایتی

آخي طفل معصوم خونه 1000 متري بميرم چه كوچيك جاتون تنگ نباشه ما اگه بتونيم يه خونه 60 متري بخريم كلاهمون رو ميندازيم بالا
دانشجویان عدالتخواه لطفا وارد عمل شوید. دل ملت را با خبر پس گیری ویلای فیروز آبادی شاد کردید.
خلاصه اینکه هر کذومشون برای اموالشون توجیه و داستانی دارن
خدایا چرا از این همه مطلب که توی این بسته خبری بود همه چسبیدید به بی فایده ترین اون
چرا کسی برای انجام کار و ایجاد روزنه ای برای چرخش رزق و روزی این مردم حرفی نمیزنه
فقط منتظریم یکی تخریب بشه بشینیم با تفکرات مثلا مدرنمون قضاوت کنم
چرا وقتی حرف از عمل و کار پیش میاد عمه ساکت میشن و کسی حتی حرفش و به میون نمیاره
اخرین عنوان این بسته مربوط به خام فروشی و اوتیسم فکری بود چرا کسی ندید این مطلب رو ؟
چرا کسی بحث مفید نمیکنه ؟؟؟؟
تا کی میخوایم فقط منتقد بی تفکر باشیم .
الان ایه الله عباسی شده امام جمعه زاهدان؟؟؟؟پس مولوی عبدالحمید چیکاره هستند....؟؟؟بنویسید امام جمعه شیعیان زاهدان؟
هر که امد عمارتی نو ساخت ...
این تازه یه چشمشه
کشورها در به در دنبال سرمایه خارجی هستند و اینا 140 ملیارد دلار را برده اند در آمریکا سرمایه گذاری کرده اند خدا اینا چی هستن کی هستن در حالی که مردم این کشور مرگ بر امریکا میگن اینا پول این مردم رو میبرن در امریکا سرمایه گذاری میکنن برای امریکایی کار ایجاد میکنن به اقتصاد امریکا کمک می کنن وای خدای من چه فرقی داره امریکا هم اخراجشون کنه میبرن پول رو به اروپا روسیه چین
من که 30 سال هر چه تا حالا کار کردم نتونستم حتی یه اپارتمان بخرم تازه پس اندازم را بانکها با گرانی ارز از بین بردند
بنده حاضرم يه خونه 600 متري داشته باشم و حد اقل 15 خانوار در انجا ساكن شوند .
داستان آقای ولایتی جالب بود اما آقای ولایتی ها امروز بعدازگذشت حدودچهل سال به نیازمندان جامعه ما همان یک میلیون شماراوام نمیدهند.
شماها چه اعتماد به نفسی دارین که خودتون رو با ولایتی مقایسه میکنید. تازه زن خوب هم که ندارید آقا زاده هم که نیستید. بابا کمی تواضع داشته باشید سال 70 شهریه خواهر من دانشگاه ازاد 50 هزار تومان بود. حقوق بابای من 120 هزار تومن بود با اون هم 4 تا بچه درس میخوندیم و هنوز که الان بابام 66 سالشه ما هنوز مستاجریم . اقای ولایتی عجب حساب کتاب خوبی داره به ما هم یاد بده
خدا رو شکر که این تعداد آقازاده ها در خارج زندگی می کنند، معلوم نبود اگر در ایران بودند چه رسوایی هایی در کشور به پا می کردند. همان بهتر که خارج نشینند!!!!!!
شنبه 2 تیر:
یورو 8800
پوند 10000
دلارآمریکا 7600
دلار کانادا 5700
سکه 2600000
واقعا دلم برای اقای ولایتی سوخت .یایا این حرفا را ..... من با دوسال سابقه جبهه و سی و پنج سال کار دولتی هنوز اجاره نشین هستم تمیدانم چرا کسی به ما وام نداد یا زمین ...یا ما بلد نبودیم خودمون را به جایی بچسبونیم....
آقای ولایتی .اون خونه مال فرد نبود .نال مردم بود چطور خریدید و اینکه یک کارشناس باید حساب کند . دیگر اینکه باید تخلیه بشه و مول پرداختیتون به شما پس داده شود .
آقای ولایتی لطفا برای ماه م وام از عسگر اولادی بگیرد. ار آقای کروبی هم می خواهیم یک خانه در نزدیک کاخ سعد آباد با خانه من در کرج طاق بزند. راستس چرا دولت مردان بی درد در بالا شهر جا خشک کردنند . مگر یافت آباد و عبدل آباد چشه. کوخ نشینان که ولی نعمتند؟
سال 53 ؟ علي بركت الله
خدایا به ما هم خانه های ۱۰۰۰ متری با قسط های طولانی مدت اعطا بفرما ... امین
آقلی ولایتی در این عالم بیکاری چند شغله هستن
٧٠٠ هزار تومان بدهى ماهيانه ميداديد از محل حقوق؟؟؟ آنهم سال ٧١ ؟
سال 64 که من ازدواج کردم ماهی 3500 تومان اجاره میدادم. یک آپارتمان 2 خوابه. ایشان سال 60 قسط 700 هزار تومانی میداده؟؟؟؟؟؟
آقا ولایتی شما به من یک زمین 1000 متری همونجا بدید قول می دم 800 مترش رو روز اول حسینه کنم.
هورآآآ یوروشد۹۰۰۰ تومان !
روحانی مچکریم
اگه بابای من هم پنجاه میلیون پول داده کنار کاخ سعد اباد یه خونه هزار متری بهش میدادن؟
خدايي انقلاب و جنگ برا بعضي هاخوب اومد داشت
جالبه بعد مردم را به صبر و مقاومت دعوت کنید و خود داخل ویلا زندگی کنید؟!
ولايتي مطب داره، اونم از نوع خوبش، آدرسشم خيابون ميرعماده، توي گرونترين ساختمان پزشكان تهران،
148 میلیارد دلار مساوی است با 296 سال بودجه عمرانی کشور. بودجه عمرانی کشور در سال 3000 ملیارد تومن است. 148 میلیارد دلار با دلاری 6000 تومن میشود 888000000000000 تومان. واویلاست.
منصف باشید. برای کسی که 38 شغل و منبع درآمد دارد این ملک اصلا زیاد نیست. به سراغ کسان دیگر بروید!
به نظرم ترامپ الکی ایرانو تحریم کرده اقا زاده ها رو بریزه بیرون تکلیف برجام و مشکلات هسته ایی و سایر موارد سه روزه حل میشد
خونه دکتر ولایتی هم جالب بود
حاج اقا علم الهدی بازم مردم اشکنه میخورن شما نگران نباش
درهیاهوی جام جهانی یورواز۹۱۰۰ هم عبورکرد !!!
چند نکته جهت یادآوری :
1- مطابق سایت ، در سال 1360 دلار دولتی حدود 8 تومن و دلار آزاد حدود 27 تومن و سکه 3500 تومن بود .
2- مطابق سایت ، در سال 1370 دلار دولتی حدود 8 تومن و دلار آزاد حدود 142 تومن و سکه 12447 تومن بود .
3- 15000000تومن وام در سال 70 با دلار دولتی معادل ؟؟؟؟؟ تومن در سال 97 با دلار دولتی می شود .
4- . . .
5- راستی چرا حضرت امام به جای منزل اینچنینی فقط در خانه ساده ای زندگی می کردند .
6- اوج ترور منافقین و نا امنی سال 60 بود یا 70 ؟؟!!
7- راستی امام علی (ع) در شمال مدینه زندگی می کرد یا جنوب آن ؟ راستی مگر امام علی (ع) را در مسجد کوفه ناجوانمردانه ترور نکردند ؟ . . .
بنده کارمند علیرتبه بودم سال 70 حقوقم ماهیانه 42000تومان بود ایشون چه درآمدی داشتند که ماهیانه 700هزارتومان فقط قسط میدادند؟
سلام .لطفا سوابق اولیه نحوه واگذاری ومراحل قانونی خانه اقای ولایتی حتما پیگیری شود با توجه به توضیحات بنظرم قیمتها ونحوه کار اصولی نبوده . ایا مزایده قانونی صورت گرفته یا خیر بررسی شود .این خانه با توجه به موقعیت ان بالای صد‌میلیارد فکر کنم‌قیمت داشته باشد .
بنظرتون اهداف امام محقق شده1. خیردنیا واخرت برای ملت ایران2. ریشه کن کردن کاخ نشینی3.ازبین بردن فاصله طبقاتی
اقا تکلیف حسین فریدون و مهدی جهانگیری چی شد چکارشون کردن
حسین فریدون؟؟؟؟؟؟
حالا مثلا کی میاد این حرف ها رو بخونه که نصف نظرات حذف میشه و .....
شنبه 2 تیر
یورو 9200
دلار 8000 به مبارکی و میمنت !
سکه 2700000
مردم ایران دست از حسد و کینه کورکورانه و بدون منطق بردارید بدون تحقیق وارد دشمنی و نفرت پراکنی نشوید این روش و منش ایرانیان نیست
بیاید دعا کنیم خبر اخراج آقا زاده ها درست نباشد. اینها اگر برگردند طلبکار میشوند و به کمتر از پست مدیر کلی راضی نمیشوند. خدا به این کشور و مردم رحم کند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی