بازدید 8891
۴

تأیید احضار علی کریمی به دادسرا

کد خبر: ۸۰۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 19 June 2018

یک منبع مطلع ضمن تأیید احضار علی کریمی به دادسرای فرهنگ و رسانه گفت که این احضار ارتباطی به پست اخیر او در اینستاگرام و ماجرای کمپین «نخریدن» ندارد.

به گزارش تسنیم، صبح امروز (سه‌شنبه) خبر احضار علی کریمی بازیکن پیشین پرسپولیس تهران و کاپیتان تیم ملی به دادسرای فرهنگ و رسانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر و اعلام شد که علت این احضار، پست اینستاگرامی او در ارتباط با ایجاد کمپین «نخریدن» است.

یک منبع مطلع خبر احضار کریمی به دادسرای فرهنگ و رسانه را تأیید کرد اما گفت که این احضار به خاطر پرونده‌های قدیمی و قبلی این فوتبالیست پیشکسوت است و ارتباطی به کمپین اخیر او ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۴
عذر می خوام ولی چرا کسانی رو که علنی در اینستاگرام با گذاشتن پست های نامناسب همراه با لباس های بسیار زشت و گفته های و اداهای ناجور که در شان جامعه جمهوری اسلامی نیست چرا به دادسرا احضار نمی کنن. افرادی که به شدت فساد را رواج می دهند.
چه جالب که یکهوووو یادشون به پرونده های قدیمی افتاد.... ایشون اگه پرونده قدیمی داشت چرا گذاشتن راست راست بگرده و کسی بهش کاری نداشته.... از عدالت به دوره
چرا باید دقیقا موقعی که ایشون پست تلگرامیشو میذاره احضار بشه؟! اون بابت پرونده های قدیمی!.....
با یکی هم که میاد بعد از سی سال به این ملت هالی کنه که وقتی یه چی گرون میشه نباید خرید اینطوری برخورد میکنن ، هر چند کسی هم گوش نمیده میرن تو صف خرید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی