بازدید 29991
هزار و دویست و چهل و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دویست سرور به تلگرام طلایی از محل بیت المال اختصاص داده شد/۵۰ نفر، ۵ درصد کل سکه‌ها را خریده‌اند/کمپین «#من_نمیخرم» در فضای مجازی در حال ترند شدن است

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ مطهری: اگر ملاک علم‌الهدی بود امروز اثری از جمهوری اسلامی نبود/مجری هفت: گزارش فردوسی‌پور فاجعه بود!/توصیه کیهان به نایک پوشان: کفش پراکنی کنید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 17 June 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مطهری: اگر ملاک علم‌الهدی بود امروز اثری از جمهوری اسلامی نبود

علی مطهری در یادداشتی نوشت: «آقای علم الهدی امام جمعه مشهد به نمایندگان مجلس هشدار داده است که حواستان جمع باشد که در تاریخ اسمتان دنبال مملکت فروشان نیاید و نگویند شما هم با تصویب FATF جزو مملکت فروشان بودید. اولا اگر بنا بود نمایندگان مجلس تشخیص‌های آقای علم الهدی را ملاک تصمیم‌های خود قرار دهند امروز اثری از جمهوری اسلامی نبود و انقلاب اسلامی را دو دستی تقدیم آمریکا و اسرائیل کرده بودیم؛ چرا که همیشه انقلاب‌ها بیشترین ضربه را از ناحیه دوستان ناآگاه خود دریافت می‌کنند. ثانیا این گفته آقای علم الهدی شاید بتواند به کشف منشأ پیامک‌های بعضا تهدیدآمیز ارسالی از مشهد برای نمایندگان در ایام طرح لایحه مرتبط با FATF کمک کند.»

مجری هفت: گزارش فردوسی‌پور فاجعه بود!

محمود گبرلو مجری سابق برنامه هفت در اینستاگرام خود نوشت: گزارشگری عادل فردوسی پور در شب مسابقه ایران و مراکش فاجعه بود نشان داد او مدیر و مجری لحظات بحران و هیجان نیست و در مقابل جواد خیابانی چقدر پخته و حرفه ای این لحظه حیاتی رو گزارش کرد. یک بار دیگه فیلم رو ببینید و کلمات فردوسی پور رو گوش کنید. اولا که اصلا حواسش نبود و تا چند ثانیه اصلا متوجه نشد که قضیه چیه انگار به تلویزیون نگاه نمیکرد و بعد از کلمات بسیار سطحی استفاده کرد... این پسرها!... ای جونم کیروش! چقدر کیف کردیم! و در عوض خیابانی بسیار مسلط هم لحظه گل رو خیلی رسا بیان کرد و هم در لحظه لفظ جهانی رو برای این گل و بازیکنان بکار برد وباز در لحظه به امتیاز بدست آمده هم اشاره کرد. تو استودیو هم عادل اونقدر هیجان کاذب داشت که حتی دریغ از دو کلمه کلام درست و حسابی و همش میگفت دیگه نباید امشب آگهی پخش کنند در صورتیکه اصلا بحث آگهی نبود بلکه خبر ساعت بیست و دو باید روتین پخش میشد و یا عدم حضور تحلیلگری قوی که کمک حال اوباشد مثل صدر عزیز و در مقابل خیابانی و قاسمی زیبا ترین تحلیل را بر زبان حاری ساختند. وظیفه یک مجری در وهله اول کنترل خود و مخاطب در شرایط هیجانی و بحرانی است.

حذف تصویر ابن سینا از روی دفترچه های بیمه تأمین اجتماعی

استاندار همدان گفت: حذف چهره جهانی بوعلی سینا از روی دفترچه‌های تامین اجتماعی مصیبت است. «محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی این استان با بیان این مطلب گفت: حذف عکس این شخصیت جهانی بسیار جای تاسف دارد و بنده بخاطر این حرکت تاسف بار ناراحت شدم. آقای نیکبخت افزود: این درحالی است که بسیاری از کشورها نظیر ترکیه مجسمه بوعلی سینا را در میدان های شهر نصب می کنند و تاجیکستان روی اسکناس های خود عکس این فلیسوف و پزشک را چاپ می کند و این شخصیت بزرگ اسلامی را برای خود مصادره می کنند اما در سازمان تامین اجتماعی عکس وی را از روی دفترچه های این سازمان حذف می کنند. استاندارهمدان گفت: در این زمینه اعتراض خود را بصورت مکتوب به دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیرکار، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش کردم و خواستار پیگیری شدم. سازمان تامین اجتماعی در دفترچه های جدید چهره ابوعلی سینا را حذف کرده است.

توصیه کیهان به نایک پوشان: کفش پراکنی کنید

شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان با تیتر «با کفش وارد نشوید» نوشت: در حالی که شرکت آمریکایی نایک از تامین کفش‌های ورزشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران خود‌داری کرده و این تصمیم خود را نیز به صراحت اعلام کرده بود، متاسفانه چند تن از اعضای تیم ملی کشورمان با پوشیدن کفش‌های «نایک» در میدان حاضر شدند! و حال آنکه کمترین انتظار از آنها این بود که برای اعلام همبستگی ملی و احترام به هموطنان خویش و مردم پاکباخته این مرز و بوم از پوشیدن کفش‌های نایک خود‌داری کنند و با این اقدام ناپسند خود به مردم کشورشان اهانت نکنند! آن هم مردمی که از ژرفای دل، در آرزوی پیروزی آنان بودند و بعد از پیروزی با شور و شوق فراوان این پیروزی را جشن گرفتند. کیهان در ادامه نوشت: ممکن است گفته شود ـ و گفته شده است ـ که اعضای یاد شده تیم ملی فوتبال کشورمان کفش‌های ورزشی نایک را از قبل خریداری کرده و یا از طریق اسپانسرهای خود دریافت کرده بودند! که این عذر پذیرفتنی نیست، چرا که پای حیثیت یک ملت در میان بوده و هست. آن عده از اعضای مورد ‌اشاره تیم ملی که بعد از تصمیم سیاسی و خصمانه شرکت نایک علیه مردم کشورمان- و نه فقط علیه تیم ملی فوتبال ایران- با پوشیدن کفش‌های نایک به میدان رفته‌اند، با این اقدام ناپسند خویش به‌گونه‌ای ناخواسته به ملت بی‌احترامی کرده‌اند. کیهان در ادامه به تیم ملی ماموریتی ویژه محول کرد ونوشت:شایسته آن است که برای جبران این حرکت ناشایسته، اولا؛ از پوشیدن دوباره کفش‌های ورزشی نایک خود‌داری کنند و ثانیا؛ بعد از حضور در میدان بعدی مسابقه، در مقابل چشم تماشاگران حاضر در استادیوم و کسانی که از طریق دوربین‌های تلویزیونی مسابقات را دنبال می‌کنند، کفش‌های نایک را به اطراف میدان مسابقه پرتاب کرده و دور بیندازند که از فرزندان ایران اسلامی جز این انتظار نمی‌رود.

خرم‌آبادی: 200 سرور به تلگرام طلایی از محل بیت المال اختصاص داده شد

دبیرکارگروه فیلترینگ گفت: 200 سرور به تلگرام طلایی از محل بیت المال اختصاص داده شده تا به این وسیله تلگرام زنده بماند و این دامی برای پیام‌رسان‌های داخلی است. عبدالصمد خرم‌آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در کانال شخصی خود در پیام‌رسان‌های داخلی مطلبی درباره فیلتر پیام رسان‌ تلگرام و موضوعات بعدی آن در کشور نوشته که از جهتی قابل توجه است. وی در این مطلب توضیح می دهد که وقتی تلگرام در ایران فیلتر شد برخی به سرعت برای کمک به این پیام رسان دست‌به کار شدند. وعده پیام رسان بومی به مردم داده شد که تلگرام طلایی را مانند دامی بر سر این وعده قرار دادند و به آن 200 سرور داده شده و به این وسیله تلگرام زنده مانده است. خرم‌آبادی محل تأمین هزینه این سرورها را از بیت المال عنوان می کند.

۵۰ نفر، ۵ درصد کل سکه‌ها را خریده‌اند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ۷ میلیون و ٦٠٠ هزار ثبت‌نام سکه داشتیم که ۵۰ نفر، ۵ درصد این سکه ها را در اختیار دارند و هر سکه‌ای یک‌ میلیون سود دارد. ناصر سراج در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های امسال سازمان بازرسی در سال جاری گفت: برنامه‌های بازرسی به دو بخش ویژه و جاری تبدیل می شود که در قسمت برنامه های ویژه و تعریف نشده بازرسی ها انجام می شود. وی افزود: بازار سکه، خودرو، مسکن و ارز چهار بازازی است که سازمان بازرسی به آن ورود کرده است. رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در رابطه با سکه ٧ میلیون و ٦٠٠ هزار ثبت نام سکه داشتیم که ۵۰ نفر، ۵ درصد این سکه ها را در اختیار دارند و هر سکه ای یک‌میلیون سود دارد. وی در خصوص بازار خودرو گفت: نقدینگی بیش از حدی در بازار خودرو وجود دارد و بعضی خودروها تا صد میلیون گران شده است.

واکنش استاندار ٦٨ ساله تهران به خبر پیش فروش نوزاد

استاندار ٦٨ ساله تهران كه احتمالا به خاطر كهولت سن خيلي علاقه اي به پيگيري معضلات و ناهنجاري هاي اجتماعي ندارد در اظهار نظري در خصوص خبر فروش نوزادان در تهران گفت است: خبرهایی مبنی بر پیش فروش نوزاد در شهر تهران به ما رسیده است، اما این مساله در شورای اجتماعی استانداری بررسی نشده است. اینکه شورای اجتماعی استانداری مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده باشد را نداشته‌ایم، ضمن اینکه بهزیستی متولی این کار است. این اتفاق وجود دارد، اما شورای اجتماعی گزارش و تحقیقی را در این خصوص انجام نداده است./ ایلنا

خانواده محمد ثلاث برای آخرین ملاقات راهی زندان شدند

سعید اشرف‌زاده وکیل‌مدافع محمد ثلاث گفت: از زندان با خانواده موکلم تماس گرفته شده که برای آخرین ملاقات به زندان مراجعه کنند. در حال حاضر برای آخرین ملاقات به همراه مادر، خواهر و فرزندان موکلم راهی زندان هستیم چون تماس گرفتند که برای آخرین دیدار حضور یابند. زمان اجرای حکم به طور دقیق اعلام نشده است؛ ولی وقتی که خودشان تماس می‌گیرند که برای ملاقات بیایید تجربه این موضوع را می‌گوید که هدف اجرای حکم است، چون حق زندانی است که آخرین ملاقات را با خانواده‌اش داشته باشد. روز ۳۰ دی‌ماه سال ۹۶ در تجمع تعدادی از دراویش گنابادی در خیابان پاسداران درگیری میان مامورین انتظامی و تجمع‌کنندگان به وجود آمد که طی آن گفته شده محمدثلاث با یک اتوبوس ۳ مامور نیروی انتظامی را زیر گرفت. / ایران

مؤتلفه: برخی مسئولان خستگی خود را به حساب مردم می‌گذارند

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب گفت: برخی مسئولانِ خسته، خستگی خود را به حساب مردم می‌گذارند؛ آقای روحانی با ترمیم کابینه باید فکری برای خستگی آنان بکند. دولت در برابر تهاجم تحریمی آمریکا چگونه می‌خواهد مقاومت کند در حالی که جلسات مربوط به هماهنگی قوا در امر اقتصاد مقاومتی تعطیل است. دولت باید به درد مردم برسد و با جنگ روانی دشمن مقابله کند. نمی‌شود دائما گفت قیمت‌ها حباب است چراکه مردم شاهد هستند که واقعیت کف بازار چیز دیگری است./ مهر

واکنش مجید انصاری به اشعار مطیعی در نماز عید فطر علیه دولت و رئیس جمهور

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به مدیحه‌سرایی‌هایی که در دو سال اخیر در نماز عید فطر صورت گرفته است. این مسأله عید فطری که مظهر و نماد همه مسلمانان و روزه‌داران است را به نوعی همایش جناحی و حزبی تبدیل می‌کند. این تفرقه‌افکنی فراتر از یک شعرخوانی است. اگر در یک سال گذشته مجموعه تیترهای خبری و تحلیل‌های سیاسی چند خبرگزاری و سایت معروف و شناخته شده نگاه کنید، تفاوت چندانی با تیترهای رسانه‌های ضد انقلاب و منافقین و اسرائیلی نداشته و ندارد. هیچ شکی در ضرورت حفظ وحدت به عنوان یک موضوع حیاتی نیست، اما در کمال تاسف همواره جریان مدعی انقلابی‌گری و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه در عمل سعی کرده است تا این توصیه مهم را نادیده بگیرد./ایسنا

نسخه یک نماینده برای پسابرجام

حجت السلام مجتبی‌ ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با بیان اینکه مذاکرات با اروپایی‌ها تاکنون برای ادامه حیات برجام به نتیجه ملموسی نرسیده است، اظهار داشت: اگر این مذاکرات به نتیجه‌ای نرسد قطعاً اولین اقدامی که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند انجام دهد توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی است. اگر اروپایی‌ها با آمریکا برای اعمال تحریم و فشار علیه کشورمان همگام شود قطعاً گام بعد از خروج از پروتکل الحاقی خروج از (NPT) خواهد بود./ تسنیم

گرانی خودرو به مجلس رسید

رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت اعم از وزیرصنعت، معدن و تجارت، وزیر امور اقتصاد و دارایی، مسئولان سازمان‌های ذیربط و همچنین کارشناسانی در این حوزه میهمانان وکلای ملت هستند. هفته گذشته علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره گرانی اخیر خودرو، وعده بررسی این مسئله در مجلس را داد. /خانه ملت

کمپین «#من_نمیخرم» در فضای مجازی در حال ترند شدن است

تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام و توییتر با قرار دادن تصاویری در صفحات خود اعلام کردند که تا یک ماه طلا، اتومبیل و اجناسی که ناعادلانه گران شده اند را خریداری نمی کنند تا سودجویان مجبور به عقب نشینی شوند. پیوستن کاربران به این کمپین در حال افزایش است و هرلحظه به تعداد کسانی که در این کمپین شرکت کرده اند افزوده می شود. علی کریمی بازیکن و مربی مطرح فوتبال کشورمان از جمله اولین کسانی است که این کمپین را راه اندازی کرد /جماران

شهری که بیل‌ گیتس می‌سازد

بیل گیتس با هزینه ۸۰ میلیون دلار در حال ساخت شهری هوشمند در ایالت آریزوناست. در این شهر خودروهای خودران، اتومبیل‌های برقی و هر آنچه با تکنولوژی و شهر هوشمند در ارتباط است وجود دارد. شهری که برای سکونت و زندگی حدود ۱۸۲ هزار نفر ساخته می‌شود. ایالت آریزونا به ایالت دوست‌دار تکنولوژی در آمریکا مشهور است و شهری که بیل گیتس می‌سازد نمونه‌ای کامل از شهر هوشمند در قرن ۲۱ میلادی است. / سی ان ان

بازی های ایران را در برج میلاد به جای ۹۵ هزار با 65 هزار تومان ببینید!

دانشی مدیر ارتباطات و بین الملل برج میلاد گفت: پخش اولین بازی تیم ملی در جام جهانی، با مجوز مراجع قانونی بوده و نظام قیمت گذاری اماکن غیرسینمایی تابع تصمیمات شورای عالی اکران نیست. در بازی ایران-مراکش تعداد محدودی بلیت به قیمت ۹۵ هزارتومان متناسب با خدمات ارائه شده به فروش رسید. کارشناسی زنده در بین دو نیمه و پایان بازی با حضور چهره‌های مطرح ورزشی کشور و نیز ارتباط مستقیم با محل برگزاری مسابقات، اجرای موسیقی‌های ملی و . . . از جمله خدماتی است به علاقه مندان ارائه شد. دستور بازنگری در قیمت صادر شده و علاقه مندان می‌توانند بلیت سایر بازی‌ها را با قیمت ۵۵ یا ۶۵ تومان تهیه کنند.

قدرت اصلی در دست یک عده خاص قرار دارد

پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه در كشور مرجع تصميم‌گيری مشخصی وجود ندارد كه در صورت عدم تحقق وعده‌ها بتوان مطالبه‌گری كرد. وزارت‌ورزش بارها اعلام كرده است كه آمادگی پذيرش خانواده‌ها را برای مسابقات دارد، اما به نظر می‌رسد شورای تأمين تاكنون موافقت نكرده است. برخی جو را همواره منفی می‌کنند، منفی میبنند و از با هم بودن مردم هراس دارند در حالي كه هر جامعه‌ای پيش نياز بنيادين آن وجود همبستگی و انسجام اجتماعی است. بالاخره قدرت اصلی دست یک عده خاصی قرار دارد که در همه موارد نیز تصمیم‌گیری می‌کنند. از ابتدا بعید بود بخواهند اجازه دهند خانواده‌ها به ورزشگاه بروند. ما زنان مجلس تلاشمان را انجام داده‌ایم، اما مگر چقدر توان داریم؟ تعدادمان هم اندک است. متأسفانه‌ فشارها از همه سمت بسیار زیاد است و همین تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم، منجر به این می‌شود که در نهایت ما را تهدید و به شدت تخريب کنند تا تلاش‌های ما را به حاشیه ببرند و نسبت به آن جو منفی به راه بیاندازند. لازم به ذكر است ما در قوه مقننه قدرت اجرا نداريم.

واکنش گوینده خبر به اظهارات نوبخت درباره حقوق

المیرا شریفی مجری و گوینده خبر صدا و سیما در اینستاگرام خود در واکنش به صحبت نوبخت که گفته بود "تمام حقوق کارمندان قبل عید فطر واریز می شود"، نوشت:

 

۲۰۰ سرور به تلگرام طلایی از محل بیت المال اختصاص داده شد/۵ درصد، ۵۰ درصد کل سکه‌ها را خریده‌اند/کمپین «#من_نمیخرم» در فضای مجازی در حال ترند شدن است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۷۰
شرمی از دروغ گفتن دیگه نمونده
تا نمایندگان ما افرادی هوشیاری همچون مطهری، کواکبیان و جعفر زاده هستند دیگر غم و ترس نداریم.
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
فرمودید که ، گفته شده محمد ثلاث با یک اتوبوس ،سه نفر را زیر گرفته ، تابناک جان گفته نشده ،اولا که دیده شده این کار را کرده. ثانیا خودش جلوی دوربین اقرار کرد و گفت ،کردم که کردم ، نهایتش اعدامم میکنن دیگه ،
یه جوری میگی گفته شده انگار خودت قبول نداری ها
ايرانى
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
تازه اينها خوبان و باسوادها و مردمى هاشون هستند، واى به روزگار اين ملت از دست بقيه شون
ناشناس
| United States |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
تا مردم ما افرادی چونان تو هستند دیگر روی خوش در زندگی نداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
اگر علم الهدی نبود خود مطهری یه پا علم الهدی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
لطفا اصلا وتا ابد خودروی احتراقی نخرید نه فقط برای یک ماه

با این کار شما با پاکیزگی هوا کمک شایانی میکنید
با این کار شما به کاهش ترافیک ، مصرف سوخت و تصادفات کمک میکنید

فراموش نکنید الان تعداد اتوموبیل های موجود در خیابانهای تهران دهها برابر بیش از ظرفیت خیابانهای آن است

بیش از ۱۰ سال است من این کامنت را می فرستم ولی کو گوش شنوا

خدا پدر علی کریمی را بیامرزد

خودرو فقط از نوع برقی آن هم در تعداد معدود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
انشا ا... کمپینی تشکیل شود برای جایگزینی انرژی های پاک مثل انرژی خورشیدی و انرژی باد بجای سوخت های فسیلی

واستفاده از برق بجای گاز بعنوان انرژی حرارتی منازل

با داشتن مناطق پر آفتاب مثل خوزستان و پر باد مثل سیستان با آن بادهای شدید ۱۲۰ روزه چراما نباید از انرژی خورشیدی و باد استفاده کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
علی مطهری به خاطر دوگانگی در رفتارش در زمان دولت قبل و فعلی و کواکبیان و جعفر زاده را که با رادیو فرهنگ همیشه مذاکرات مجلس را رصد میکنم ندیده ام یک مورد حرف حساب و حرف کارشناسی شده داشته باشند و دائم در حال تیکه انداختن به این و اون هستند را نمیتوانم بعنوان یک نماینده خوب قبول کنم و اصلا برایم قابل هضم نیست
یا حق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
چرا نمایندگان ملت را تمسخر کرده و بی دلیل آنها را هوشیار خواندید؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
نمایندگان ناکارامد
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
اَخخخخخییییییی
نوبخت ذاتا راستگو هست زیاد ناراحت نباشید ، من کشته او خنده های ملیح تو ام جناب نوبخت که همه رو بدبخت کردی با اون توصیه های اقتصادی ات
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
سلام ،بنده دو تا لیسانس دارم و حدود ده ساله در یه شرکت خصوصی مشغول به کارم ، دیروز حقوق برج اسفند . ماه ما پرداخت شد ،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
خخخخخخخخخخ! ایول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
سلام ما حقوق مان را قبل از عید فطر دریافت کردیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
الکی میگه نقی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
واقعا اون خنده ها دل همه رو برده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
خانم المیرا راست میگن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
ما معلمان تهران هم حقو قمان راقبل عیدگرفتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
همه کارمندان از نظر اونها با همه کارمندان از نظر ما تفاوت زیادی دارد. همان طور که ملت و مردم از نظر اونها با ملت و مردم از نظر ما تفاوت فاحشی دارد.
200 سرور به تلگرام طلایی برای زمین زدن پیامرسان های داخلی از محل بیت المال اختصاص داده شد.
قدرت اصلی در دست یک عده خاص قرار دارد. و...
این عده تمام تلاششون اینه اون عده به اهدافشون نرسند و اون عده...
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
تلگرام طلایی مال خودیه. غریبه نیست. یه جور پیامرسان داخلی به حساب میاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
معلومه، اون عده تلاش می کنند که این عده به اهدافشان نرسند،
همیشه پای یک این و اون درمیان است
سيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
پس لطفاً در رابطه با هزينه اى كه براى محدود كردن حق انتخاب و آزادى ارتباط مردم هم فرموده ايد توضيح بدهيد. منتظريم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
آقا وسط دعوا چیکار با روئسای کره جنوبی و کره شمالی (این و اون) دارید بگذارید توافقشون را بکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
طلگرام طلایی درسته
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
این پولو واسه ی چند هزار نفر هزینه میکردن شاغل شن سرشونو از گوشی در بیارن حس کنن زندن
والا ب ای برکت
همین امروز ۷۵ هزار تومان چراغ خاموش دلالان قیمت سکه افزایش دادند در حالی قیمت دلار و یورو کاهشی بود انس جهانی هم ۲۰ دلار کاهش یافت حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش رو ؟؟؟! تمام طلا فروشان طی ۶ ماه سرمایه هاشون بدون دردرسر ۲ برابر شد حالا موقع مالیات دادن شروع به اه و ناله میکنند .
احتمالا حضرات به تازگی کشف کردند که بو علی سینا نفوذی و یا دو تابعیتی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
شاید هم جاسوسی می کرده !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
نه عزیز من همتون پاکه پاکین . نه جاسوسین نه نجومی میگیرین نه فساد دارین . ماه شب چهارده این اصلا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
احتمال داره عکس جان کری را به خاطر فداکاری هایش در برجام را روی دفترچه بزنند
گبرلو با اسم فردوسی پور خودتو بزرگ نکن
پاسخ ها
محمد ر ا
| Sweden |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
چقدرتحلیل قشنگی آفرین ناشناس
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
ما که کیف کردیم
مژگان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
فردوسی پور به تازگی ادبیاتی اختراعی برای گزارش داره!!!!
مثلا یه شب می گفت با یه شوت ناز دروازه رو باز می کنه!!!
یا همین جونم و جونم
یا اینکه می گفتن چقدر ماهند بازیکن های ما!
می ترسم چند وقت دیگه بگه وای چه گل مامانی بود مووووچ!!!!
من این ادبیات رو نمی پسندم!!!
با چه زبانی به کیهان نشینان باید گفت که برای همه چیز و همه کس تعین تکلیف صادر نفرمایند خسته شدیم بخدا قسم خسته شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
شانس آوردیم پوشیدین کفش های نایک رو به خون شهدا ربط نداد
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
معیار سخن حق ، حق بودن آن است نه گوینده آن . من هم استدلالهای کیهان را نمی پسندم . اما این حرف ، درست است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
در دنیایی که تمام تولید کنندگان برای تبلیغ و فروش کالایشان همدیگر را می کشند مدیران شرکتی که برای خوشحال کردن دشمتان ایران از دادن چند جفت کفشدریغ می کنند و می خو اهند حتی از یک رویداد ورزشی هم سو
استفاده کنتد و ایران را تحقیر کنند.باید هوشیار بود ودوست را از دشمن حدا کرد
مردم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
خسته شديد خب برويد بركنارش كنيد. مگر كيهان از بيت المال بودجه نمى گيرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
تو چرا جو گرفتت برای کیهان تعیین تکلیف می فرمایی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
بخدا هيچ وقت تو عمرم از كيهان حمايت نكردم ولي اين دفعه رو راست ميگه كاش بچه ها كفشهاي نايك رو جلوي دوربينها پرت ميكردن توي سطل زباله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
خدایا ما را از کیهان خلاص بفرما. آمین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
ناشناس دوم احیانا خود شما از کیهانی ها نیستی. چهل سال هست که کیهان به هر کسی که بخواهد تهمت میزند و برای کل کشور و حتی روابط خارجی دستور صادر میکند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
عزیز جان، کفش فوتبال در سطح جام جهانی چیزی نیست که بگی نایک نمیخرم، میرم کفش تبریز بجاش میخرم.
این کفش فناوری هایی داره که هر کی نپوشه ضرر کرده! اینه معنی اقتدار فناوری...
نخرید
بدترین اقتصاد دنیا رو فقط میتونید تو ایران ببینید که طرف یک ماهه از فروش هر سکه یک میلیون سود کنه و یه ریال مالیات نده حالا دولت میخاد ۲ ریال به حقوق کارمند بیچاره اضافه کنه هزار بهونه میگیره ؟؟؟ سرمابه دارن در این کشور هر روز پولدار تر و فقرا هر روز فقیرتر میشوند ولی این نیز بگذرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
اين جوريها هم نيست! در ضمن تيتر را اشتباه زده اند. اين كه پنجاه نفر پنج درصد سكه ها را خريده اند را به اشتباه نوشته پنجاه درصد سكه ها توسط پنج درصد خريده شده! نويسنده يا حساب بلد نيست يا قصد غوغاسازى دارد.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
برادر من نگو اين نيز بگذرد 40 سال از عمرمون رفت به نظرت ديگه چيزي از زندگي مي فهميم؟؟
Na shenas
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
بله این نیز بگذرد! ولی عمر ما نیز بگذرد و در آخر سر ما بی کلاه ماند
جناب مطهری فعلا شما و امثال شما دارین مملکتو نابود میکنین دنبال مقصر نگردین. پیامکها هم کار خودتونه تا جو روانی ایجاد کنین تا بگین گرانیها کار این پیامکهاست.
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
محتواى پيامكها را در گفته هاى بعضى ها بحوييد. همان كسانى كه سودشان در جنگ و درگيرى با دنياست
زینب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
ببخشید اشتباه مثبت دادم ... کاملا با این نظر مخالف هستم.
ناشناس
| - |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
امام جمعه مشهد می خواهد جنگ راه بیندازد و البته تاوانش را خودش نخواهد داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
فعلا منفی هات رو بشمار که از شماره در نره!!!!!!!!!!
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
به کجا داری میری ؟؟؟ جواب خدا رو چی می خوای بدی یه روز
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
دوست عزیز شما فقط تعداد رای منفی رو ببین دیگه نیازی نیست چیزی بگم.....کمی واقع بین باش
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
ناشناس جان به منفی و مثبت ها دل خوش نکن چون الکیه :))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
فضای مجازی دست آمریکا و اسرائیل و عربستان است.
اصلا هم معیار نیست
مگه خرید سکه و خودرو جهت مايحتاج روزانه است؟
آقای کریمی بچسب به لبنیات و پوشک بچه که با دلار گران شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
احسن به شما دوست هوشیار
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
اینو آقای کریمی باید تعیین کنه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
بایستی همه مردم با هم متحد باشند ، در همه امور، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و ... به نظرم نه به خرید جنس گران را همه باید رعایت کنند.حتی برای ضروریات مثل گوشت و مرغ و تخم مرغ و ... ، نمیگم نخریم، کم کم بخریم. مایحتاج را فقط به مقدار لازم بخریم تا با اتحاد با هم با بی کفایتی ها مبارزه کنیم. مخصوصا در اجناس انحصاری، محصولات واردادتی انحصاری و ...
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
با بودن امثال شما نیازی به دشمن نیست تو این مملکت یه کار خوبم بخواد انجام بشه یه عده ناراحت میشن و دائم غر غر میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
کار اقای کریمی رو رد نمی کنم.
ولی اینکه فکر کنیم همه گرانیها عامل دلال بازی دارد واقعا سطحی است.
مسئول اصلس گرانیها دولت است ولی آقای کریمی با این کارش توجهات را معطوف دلالان کرده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
و همین طور مسکن که جزو ضروریات زندگی هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
چرا برای گرانی مسکن و خانه مورد نیاز مردم و افزایش اجاره ها کسی به داد مردم نمی رسد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
فکر کنم ایجاد کمپین نخریدن پوشک بچه کار سختی باشه. خودتون میدونید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
همه اقشار جامعه از طبقه اقتصادی شما نیستند که تنها دغدغه شان در زندگی؛ ارز،سکه، املاک، اتومبیل و سایر مرفهیجات امور زندگیشان باشد. از زیان و نگاه قشرهایی حرف به میان بیاورید که در حال دست و پنجه نرم کردن با زندگی برای تامین ابتدایی ترین نیازها می باشند
علی کریمی بهتره از کیروش عذرخواهی کنی

حسد کار خوبی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
وای بر چنین خودباختگی و حقارت فکری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
منفی

حسود خودتی که به علی کریمی حسادت میکنی
نفس امثال ذالنور از جای گرم میاد نونشون گرم و ابشون سرد و گواراست ، حقوقهای نجومی پایان هر ماه تو حساب ، باید هم هر روز برای ملت سناریو بنویسند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
نماینده دلسوزیه که اطلاعات دقیقی داره و حواسش هست تحقیق کن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
زندگی در خانه های 10000متری رو یادت رفت بگی .
از بین ۲۸۰ نماینده ، به غیر از چند نماینده انگشت شمار بقیه فقط اسم نمایندگی رو یدک میکشند .
آقای گبرلو ! تو خوبی !!!
200 سرور از محل بیت المال به تلگرام اختصاص داده شده؟ در حالی که مشخص شده تلگرام ابزار دشمن ما است و در ایران فیلتر شده چه کسی جرأت این کارها را دارد.
بیش از ۹۰ درصد جامعه پول اضافی برای خرید طلا و ماشین و ... ندارند و عملا عضک کمپین تحریم خرید این کالاها هستند. همه در برابر تصمیمات، سیاستها، زیاده خواهی ها و خودخواهی اون کمتر از ۱۰ درصد، محکوم به تحمل این ناملایمات کمر شکن هستیم.
این کمپینها کاری پیش نمیبره، چون اکثریت جامعه کاره ای نیستن.
از اول معلوم بود کسانی که ثبت نام سکه کرده اند در دام خطرناکی گیر کردند ؟! حداقل ۷۰ درصد مالیات در انتظارشون هست تا سود ۳۰ درصدی بازار نصیبشون بشه ؟؟؟!!
افزایش نقدینگی کشور رو نابود کرد

چه خبره
نمی تونید نقدینگی رو حفظ کنید، درب دانشگاه دولتی و صدا و سیما و هزاران سازمان و بنیاد و نهاد دولتی رو ببند!

هنوز نمی تونن بفهمن علت تورم چیه!

درب بانک های دولتی و بیمه دولتی رو ببند!

با این اوضاع اقتصادی، چرا پیش دبستانی رو الحاق می کنی به آموزش و پرورش!
بخش خصوصی در پیش دبستانی فعال بود. حالا این چه وضعیه!

اقتصاد ایران رو کشتند.
جناب تابناک ...یکبار دیگه از بالا تا پایین اخبار همین صفحه را بخوان..بعد .انصاف بده...که ایا میشود بدون عصبانیت و فشار روحی و روانی در ایران زندگی کرد؟؟؟ خدایی خودت بگو ایا در این اخبار درج شده که همش هم واقعیت است امید و نشاط و شادابی و انگیزه به زندگی می بینید؟؟
این یعنی کشور درست اداره نمی شود ..یعنی نظم و قانون نیست ...یعنی مردم مورد توجه نیستند...یعنی آینده خوبی نخواهیم داشت...
نوبخت گفت قبل عید بازنشستگان حقوق خود را دریافت می کنند به دوستان گفتم این کار انجام نمی شود... دو روز بعد عید حقوق واریز شد یعنی ما چیزی برای عید فطر نخریدیم دور بعد عید هم فطریه را کنار گذاشتیم
حقوق ما رو که در استخدام وزارت بهداشت در یزد هستیم روز قبل عیدفطر واریز کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
وزارت بهداشت سوگلی دولت هست شما همیشه خوب و بروز هستید ما تو فنی و حرفه ای دوشنبه 28 هم پرداخت نشده
پس از تشکیل فدرال رزرو و دوران پس از نخستین جنگ جهانی در اقتصاد ایالات متحده هم چنین وضعی به وجود آمده بود. در حالیکه فدرال رزرو تازه تاسیس شده مشغول آزمون و خطا برای یافتن الگوی مناسب اقتصادی برای آن کشور بود، بخش‌های مختلف اقتصادی گاها” سیگنالهای خلاف جهت تصمیمات فدرال رزرو نشان می دادند (یعنی دقیقا” آنچه در حال روی دادن در اقتصاد کنونی ایران است). کار به آنجا رسید که پس از نزدیک به یک دهه اختیار بازار به دست دلالان و بورس بازان افتاده بود و نظام آن زمان امریکا مجبور شد پس از سقوط بزرگ (Great Depression) با تصویب قانونی تمامی سکه های طلای موجود در دست مردم را به زور جمع آوری کرده و ارزش دلار و اقتصاد امریکا را نجات دهد. رفاه اقتصادی چند دهه ای امریکا پس از آن دقیقا” ناشی از این تصمیم شجاعانه مسوولان امریکایی است که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید هزاران مقاله علمی درباره آن بیابید. حال انرا مقایسه کنید با آنچه در اینجا می گذرد و مسوولانی که چوب حراج به ذخایر طلای کشور زده اند .
نظر که قبلا آن را گفتم همین راه اندازی کمپین (نخریدن) است تاسیه روی شود هر که غش باشد.
همین سوریه بشار اسد جون
با اینهمه ویرانیش

پیش از آغاز بحران در سوریه در اواخر اسفند 1389 هر دلار با 48 لیره و هر یورو با 68 لیره مبادله می شد و به تدریج به نرخ های مزبور رسید
به گزارش ایرنا روز گذشته ( سه شنبه ) هر دلار با 76 لیره سوریه مبادله شد و همین رقم تا سه روز قبل 73 و نیم بود که 2 و نیم لیره افزایش یافته است.

سوریه هم جنگ داره هم تحریمه هم داعش نفتشو دزدیده
هم توریست نداره
مردم خواستند ارزش بولتون حفط بشه رفتند طلا تبت نام کردند.. اگر می‌رفتند دلار می‌خریدند الان دلار ده هزارتومان بود وسود بیشتری می‌کردند. مشکل دولت اینه که این سرمایه های ار زشمند رو نمیتونه به سوی تولید ببره
تنها استاندار تهران سنش زیاده و
نای کار کردن نداره
مسولین دیگر
یادت رفت
اقای نوبخت احتمالا خواسته با حلوا حلوا دهن ها رو شیرین کنه. زیاد به دل نگیرید. دور از جون عده ای، بعضی ها وقتی کم میارند راست میگن. مشغول ذمه اید اگر فکر کنید منظورم ایشونه ها
کمپین چی؟ کشک چی؟

یک دونه ماشین نمیشه از سایپا به صورت اینترنتی خرید!!!

برلیانس کراس و برلیانس h320 , h330 کلاً تو 24 ساعت فروش رفت تمام شد!!! هم فروش فوری رو برداشته و هم پیش فروش
واسه سال آینده هم دیگه پیش فروش نداره!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
توام که جو گیر واقعا فکر میکنی ایران خودرو و سایپا اینترنتی محصولاتشون رو میفروشن!!! به نظرت وقتی در عرض چند ساعت محصولشون تموم میشه اینارو مردم خریدن!!! بعد تو چیکار به مردم داری!!! نکنه خودت از ایران خودرو هستی!!! سری قبل هم با همین چیزا و وام تونستین کمپین رو شکست بدین الانم با احتکاری که خودرو سازها کردن کافیه مردم چند ماه نخرن اونوقت این دوتا فرغون ساز با کله میخورن زمین :))
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
چرا دروغ میگی و الاکی جو میدی همیت الان چک کردم قشنگ تحویل فوری داشت تمام مواردیو که گفتی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
نه مجید جان

نوشته که وجود داره، ولی وقتی رو گذینه خرید کلیک می کنه، متن زیر رو می نویسه :




كاربر گرامي، با عرض پوزش

در حال حاضر ظرفیت به اتمام رسیده است. (310)
با داشتن این نمایندگان و مسیولین نیازی به تحریم های غرب و ایادی استکبار جهانی نداریم در لبنان دوروز مردم موبایل هاشون استفاده نکردند چندسال قبل دولت تعرفه رو ثابت و بعدها پلکانی بالا برد
گبرلو اسمه!!!!
جناب انصاری وحدت لوازم نیازدارد نمیشود با موعظه به وحدت رسید. جناحی نمیتواند بگوید همه زیر یوغ من بیایندوهمه با من متحد باشند من صدای کسی را نمیشنوم
تابناک عزیز
پنجاه نفر ، پنج درصد از کل سکه های پیش فروش شده را خریده اند ...یعنی نفری هشت میلیارد تومان سود باد آورده ( رانتی ) ......
لطفا ، تیتر خبرتون رو اصلاح نمایید ....
امام گفت پا برهنه ها ولی نعمت ما هستند ولی حالا ۵۰ نفر، ۵ درصد این سکه ها را در اختیار دارند و هر سکه‌ای یک‌ میلیون سود دارد. ولی نعمت ما هسند
گرانى بادلار ٤٢٠٠تومانى نبايد باشه أشكال


بادلار ٤٢٠٠تومان نبايد گرانى داشته باشيم. أشكال

از عدم كنترل هست چراكه هنوز كالايي با دلار جديد وارد نشده ولى همه فروشنده ها با دلار بالاى هفت هزار تومان كا لا را ميفروشند سازمان حمايت از مصرف كننده وارد عمل بشه
عزیزان مشکلات اقتصادی پیش آمده همه و همه دلایل علمی دارد آنچه دولت انجام میدهد عمدتا مبارزه با معلول است البته بی انصافی نکنیم همه اشکالات مربوط به دولت نمی شود تازمانیکه سیاست خارجی در مسیر متعادلی قر ار نگیرد روز بروز بر مشکلات افزوده می شود نقدینگی بی حد و حساب و تحدید های دایمی خارجی و ذهنیت گذشته مردم از تحریمها این شرایط را بوجود آورده مردم نگران اندک سرمایه خودهستند راهی برای سرمایه گذاری هم نیست توقع دارید چه کنند حاکمیت باید بفکره چاره باشد از دولت در حد اختیاراتش انتظار داشته باشید
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
این انتظار رو خود دولت وقتی میخواست رای جمع کنه ایجاد کرد !!! وقتی میخواست برجام امضا بشه آب خوردن مردم رو هم به امضای برجام ربط داد حالا میگی از دولت انتظار نداشته باشیم!!! اکثر مشکلات توسط دولت به راحتی میتونه حل بشه از کشاورزی گرفته تا صادرات و تولید و صنعت
حسین جون تو کاری به کفش ورزشکارها نداشته باش اگر اینقدر مبارزه با آمریکا مهم است چرا با هواپیماهای برجامی مسافرت می کنی عکست را که همه دیدند
جالبه 50 نفر کل 380 هزار سکه را خریداری کرده اند حتما برای این موضوع مهم جناب سیف رئیس کل بانک مرکزی و سخنگوی دولت محترم و راستگو جواب قانع کننده ای دارند ملت عزیز نگران نباشند.؟!
یاد گارد آهنین در فیلم کمیسر متهم می مند افتادم گروهی که برای اعمال فشار به مخالفانشان از آن استفاده می کنند
باسلام.اولااونها که گفتند نمیخریم ندارند که بخرند دوم شاید اقای نوبخت عید نوروز یا عید قربان را گفته اند سوم ایشانهم مثل اقای ربیعی قول میدهد چهارم بعضی از دولتمردانهم .میخواهند دولت را ناتوان وناکارامد جلوه دهند
چه ربطی به نخریدن داره یارو با دلار وارد کرده پس نخریدم ارزون نمیده من کاسبم سود کاسبا ۹۰ درصد کم کردن فقط خرج در بیاد کار میکنیم یعنی
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
اخوی کی با دلار 7000تومانی تا الان جنس وارد کرده!! اونوقت که جنس با دلار 3500 رو به قیمت دلار 7000تومنی میفروشین فکر مردم نیستین حالا داره صداتون در میاد؟!!!
چه ربطی به نخریدن داره یارو با دلار وارد کرده پس نخریدم ارزون نمیده من کاسبم سود کاسبا ۹۰ درصد کم کردن فقط خرج در بیاد کار میکنیم یعنی
اگه الان ابوعلي سينا زنده بود يا كسي نميگفت مال كشور ماست ،اسمشو نمياوردن،چرا هيچوقت تقديري از دانشمندان بزرگي كه زنده هستن نميشه مثلا پزشكان بزرگي چون سميعي و ... حداقل عكسشونو رو چاپ كنن رو اسكناسي چيزي تا از الان فرهنگ سازي بشه برا بچه هامون به همون اندازه كه بزرگان گذشته مهم هستن و بايد افتخار كرد بايد زنده هارم الگو قرار داد
پاسخ ها
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
دو تابعیتی نباشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
پرفسور سمیعی جزء از ما بهتران نیست!
وقتی همه چی آرومه ،خستگی معنا نداره.
اگر آقای حبیبی آن همه تلاش برای کار نکردن در دوران تصدی گریشان بر مسند شهرداری تهران را به خاطر بیاورند ، میبیند که مردم واقعا خسته نیستند.!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه این خستگی وجود دارد و اتفاقا به خاطر وجود افرادی مثل حبیبی بر مسند قدرت است.
۵ درصد، ۵۰ درصد کل سکه‌ها را خریده‌اند " متن که یه جزئی فرق می کنه !!!!!!
وقتی رییس یک دیپلمه بنام مهندس است باید چنین اتفاقی برای تصویر ابن سینا بیفتد
آقای گبرلو واقعا منظورت رو نمی فهمم
خرم‌آبادی جون شما تلگرام طلایی رو هم قطع کنی ما با فیلتر شکن وصل میشیم شک نکن الانم همه تلگرام اصلی و تلگرام ایکس دارن دورانی که مردم از آگاهی دور کنید تموم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
چرا ما باید به نرم افزار مؤسسه ای متصل شویم که اطلاعات ملت ما را به دشمنان قسم خورده ما می فروشد و قصد اخلال گری در سیستم ارزی و اقتصاد ما را دارد؟
خودمون که سوختیم و نابود شدیم اما خدا عاقبت آیندگان را ختم بخیر کند که نقره داغ خواهند شد این ره به ترکستان هست .
""استاندار همدان گفت: حذف چهره جهانی بوعلی سینا از روی دفترچه‌های تامین اجتماعی مصیبت است""
مصیبت اینه که سرطان داشته باشی و پول دارو نداشته باشی!!!
اقای کریمی خودت میدانی که اینها بازی سیاسی است زیرا میخواهند مردم را به طرف مسکنی که متری یک میلیون ساخته می شود به م ری 10 میلیون فروخته می شود بفرستند .مگر نه خرید یا نخریدن خودرو دردی از این مردم دوا نمی کند .زیرا خودرو مایحتاج ضروری نیست .ولی مسکن هست مستجرین کمرشان زیر بار مسکن و کرا یهها یبالا شکست ..همه مجرد ماندن فقط به خاطر گرانی مسکن .شما اول مسکن را درا لویت قرار می دادی نه خودرو رو ..اینها همه باز ی سیاسی و به زمین زدن رقیب است
یکی شریعت مداری سردبیر کیهان را بگیره بنده خدا این روز ها چیزی برا گفتن پیدا نمیکند لاجرم برا فوتبالیست ها فتوا صادر کرده.
در ایران عده ای به ناحق خون مردم را در شیشه می کنند وهر روز ثروتمندتر می شوند اما در بعضی کشورها ثروت های به حق بدست آورده خود را صرف امور خیریه و موارد مشابه می کنند
با سلام
مگه ملت سوار چه ماشینهایی میشوند
مگه ملت چند درصد سکه می خرند
یا ملت سالی چند تا خونه عوض می کنن
که تحریم یک ماهه می زنید
امثال شما چه ماشینهایی و چه خونه هایی دارند و ملت چی آقای کریمی؟
ما در گذشته و حال اگر هم می خواستیم و بخواهیم نمی تونیم بخریم!!!
در این وضعیت پولدارها پولدارتر و ما کارمندها و کارگرها ضعیفتر می شویم
نه ماشین خارجی می تونیم بخریم و نه حتی فکر خرید سکه یک گرمی می کنیم.
شما به اندازه کافی معروف هستید از این کارها نکنید
فردوسی پور بهترین اجرای زندگی اش رو انجام داد. دمش گرم. علی‌رقم تمام مشکلات زندگی ؛ من برای چند دقیقه تو آسمون بودم و دلیل اصلی اش اجرای عالی عادل بود
اقای انصاری ناراحت شدن چرا؟خطاب این اشعار همه هستند .آنکس را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است عزیز
با کمال احترام به پیشنهاد دهندگان کمپین نخریدن طلا و خودرو، نیاز به یاد آوری است که بخش اعظم این خریدها توسط کسانی انجام میشود که دارایی های چندین میلیاردی دارند و توجهی هم به این کمپین ها ندارند و نتیجه این کمپین تنها آن است که افراد یا خانواده هایی که پس اندازی اندک دارند توان حفظ ارزش پس انداز خود را نداشته باشند و بازار برای مولتی میلیاردرهای دارای ژن خوب بی رقیب شود.
سلام .بایستی همه مردم با هم متحد باشند ، در همه امور، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و ... به نظرم نه به خرید جنس گران را همه باید رعایت کنند.حتی برای ضروریات مثل گوشت و مرغ و تخم مرغ و ... ، نمیگم نخریم، کم کم بخریم. مایحتاج را فقط به مقدار لازم بخریم تا با اتحاد با هم با بی کفایتی ها مبارزه کنیم. مخصوصا در اجناس انحصاری، محصولات واردادتی انحصاری و ...
باید مواظب شگردهای فروشندگان هم باشیم، کسانی که دفعه قبل با دریافت وام، کمپین را شکستند که البته اکثرا از کارکنان دولت بودند حالا چوبش را میخورند برای تعمیرات ماشینشان، تغییر ماشینشان، خرید ماشین برای فرزندشان، اقوامشان و ... چه هزینه هایی را باید متحمل شوند؟؟؟؟
آی مردم. بیایید برای یکبار هم که شده به خاطر منافع همه مردم، از منافع زودگذر شخصی خودمان بگذریم، و تا انجا که امکان دارد فعلا فقط ضروریات زندگی را تهیه کنیم تا قیمتها بشکند
پاسخ ها
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
داد نزن صدات میگیره ها
لطفا"سازمان بازرسی واقعیت را برای مردم وارونه جلوه ندهید.کسی که سکه خریده برای سود خریده یا حفظ ارزش
پولش؟ایا بعد از خرید که توسط خود دولت نا محدود اعلام
شده بود !تعداد انها بیشتر شده؟که سود کرده باشد؟
دولت باید از افرادی که بیش از یک سکه خریده اند مالیات مخصوص بگیرد یک شبه پولدار شدن در همه جای دنیا مالیات مخصوص دارد
نه به خريد خانه و نه به رهن و اجاره خانه ومغازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
نه به هر چیز گران، اگر با هم متحد شویم میتوانیم اجاره های کمر شکن خانه ها و مغازه ها، گوشت، تخم مرغ و ... را هم بشکنیم. اصلا کسی توجه دارد که دیماه پارسال به خاطر تخم مرغ 8000 تومانی چه غوغایی شد و حالا همان تخم مرغ 8000 است؟؟؟!!!
سلام باید سکه و طلا و ماشین و دلار و اجناسی را که خیلی ناعادلانه و غیر منطقی و غیر منصفانه و نامعقول گران شدن را حداقل سه چها ماه خریدنشان را تحریم کنیم فقط فقط نخریدن نخریدن نخریدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
غذا، دارو و هزار مایحتاج اولیه که گرون شدنو چیکار کنیم. نخریم تا بمیریم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
خیر
در حد نیازتان بخرید
هول نزنید
انبار نکنید
احتکار نکنید
راست میگه ! ای جونم کیروش و چقدر کیف کردیم خوب نبود . فردوسی پور یکبار قبلا فل بداعه گفته بود چقدر خوبیم ما ولی این بار کلمات خوبی بکار نبرد -
آقای نوبخت که حقوق ماهیانه بالای 30 میلیون دارن درد مردم رو نمی فهمن. بعضیا فطریه عید فطر هم نداشتن کنار بگذارن و منتظر حقوق بودند.
لطفا خودروی احتراقی تا ابد نخرید

خودرو فقط برقی در تعداد محدود
تیم اقتصادی دولت بسیار ضعیف عمل میکند، نیاز به تغییر وزراست. هرچند مشکلات اقتصادی کشور با تغییر چند وزیر هم درست نمیشود. پشت پرده ها نمیگذارند هیچ تیم اقتصادی کار کند.
تصوير ابن سينا از دفترچه ها حذف شد و همزمان تنديسش در تركيه به نام ترك ها رونمايي شد. و اين حاصل نفوذ برخی در سيستم اداري كشور است.
کیهان و شریعتمداری و دوستانشان با جنگ و دعوایی که بیشتر در داخل روزنامه ایشان است و سخنرانی هایی که بدون رعایت منافع کشور و مردم انجام میشود باعث شده اند تا اینقدر گرفتار باشیم و البته خودشان در بهترین شرایط زندگی میکنند و از حال و روز مردم خبر ندارند .
آقای انصاری از حرف حق ناراحتید؟ میثم مطیعی حرف دل ما می زنه جناحی نیست
برجام مثل هولکاست کردند
آقای مطهری علم الهدی گفته مواظب باشید به نظرت کار اشتباهیه کسی نصیحت کنه؟ انتقاد فقط برا شما خوبه؟

اینایی که سکه خریدند ازشون کد اقتصادی و مالیات اخذ میشه!!! یا فقط کارگر و کارمند باید مالیات بدن؟

واقعا با 80 میلیون دلار بیل گیتس میخواد بسازه!! بای این پول نهایتا بشه دو سه بار دیگه دستشویی های مجلس رو نوسازی کرد :))
اصل این کمپین یعنی مقابله مردم با دولت چون بزرگترین فروشنده طلا و دلار خود دولته که داره با این کار کسری بودجه دولت رو کاهش میده و بدهی هاش عجیب کم شدن!!! ولی اگه مردم واقعا پای کار وایستن میشه دولت رو وادار به عقب نشینی کرد چون دولت اگه نفت و طلا رو نفروشه نمیتونه مملکت رو بچرخونه و برای چرخوندن مملکت به ریال نیاز داره
حقوق بازنشستگان کشوری قبل از عید پرداخت شده است
نظر شخصی من اینه
کیهان برای نظر اکثریت مطلق مردم پشیزی ارزش قائل نیست و مردم از نظر کیهان یعنی کمتر از 3 درصد مردم .
اما در مورد سکه
به نظر من سکه ها را ارزان به خودشان فروختند و الان دارند حالش را می برند
تو خبر مربوط به سکه تناقض هست
در تیتر نوشتید 5 درصد خریداران 50 درصد سکه ها را خریده اند
در متن نوشته 50 نفر 5 درصد سکه ها را خریده اند
اصل خبر این بود که بازرسی کل کشور گفته 50 نفر 380 هزار سکه خریده اند
میدانیم که 7/6 میلیون سکه پیش فروش شده و قطعا خبری که گذاشتید و اینکه 50 درصد را افراد کمی خریده اند درست نیست
پوشک بچه بسته بزرگ ۲۴ تایی می خریدیم ۱۸ تومن الان شده ۳۱ تومن. مگر می شود از پوشک یا شیر خشک یا دارو و ویتامین بچه کم کرد؟ مسئولین فکری کنند.
زنده باد وی پی ان
علي كريمي فكر ميكنه كه طلا گوجه فرنگيه كه نخريم بگنده. مشكل ما همينه كه هر كسي براي اينجوركارها كه كاملا تخصصي هست نظر و راه كار ميده.
از باب "ادب از که آموختی گفت..." اینجانب از امروز به بعد جناب مطهری را معلم ادب خود می دانم.
تو ایران ،نه به ماشین ، نه به خانه ،نه به شادی
نه به زندگی نه به زندگی نه به زندگی
اینا هدفشون حمایت از پیام رسان داخلی ( بگیم کفتر نامه رسان بهتره) نیست ،
اون 5 درصد معلوم چه افرادی هستند اون بحث جدا دوما ما ریال میگیریم دلار خرج میکنیم . ایندفعه دست بردن تو جیب و پس انداز مردم.
خودرو را به مصرف کننده واقعی برسانید و دست دلالها را کوتاه کنید تا تغییرات بازار منطقی شود تنها راه این است که خریدار متعهد شود تا پنج سال حق فروش و صلح خودرو را نداشته باشد و در صورت تخلف جریمه های بسیار سنگین پرداخت کند فقط با این روش می شود مافیا را کنترل کرد.
کسی ویاکسانی که 50درصدسکه هارومیخرندافرادعادی یاسرمایه داران معمولی نیستند.کسانی هستندکه ازاوضاع آینده مملکت وسکه کاملا مطمئن هستندیعنی درراس هرم قدرت هستند که سرمایه دارمعمولی هیچ وقت چندهزارسکه نمی خرد چون احتمال میدهد ورق برگرددوورشکست شود.
عجیبه !!! بانک پیش فروش سکه بدون محدودیت سقف خرید اعلام کرده یه تعدادی هم پول داشتند رفتند خریدند . حالا این وسط قانون اشکال داره چه ربطی به خریدار سکه داره . اگه دنبال مقصر میگردیم مقصر اصلی نقص قوانینه نه مشتری ! از اولش معلوم بود طرح پیش فروش سکه یک طرح پخته برای کنترل بازار نیست لطفا زیر ساخت ها رو درست کنید وگرنه این نقدینگی سرگردان یه روز تو سکه است یه روز تو مسکن .اگر جو رو امنیتی کنیم و بازرسی رو مامور کنیم دارایی مردم رو افشا ء فقط آب به اسیاب دشمن ریختیم . چون مرحله بعد نا امنی اقتصادی و نوبت خروج سرمایه از کشوره که بسیار خطرناکه!
سلام
در مورد اون 50 نفری که 5% سکه ها رو خریدن اگه هر سکه یک میلیون تومن سود کنه و هر نفرشون 304 هزار میلیارد تومن سود کردن اگه دلار 8000 تومن باشه یعنی هر نفر 380 میلیون دلار سود کردن.
ایول، ممنون از اینکه خبر دادین همچین ثروتی تو ایران میچرخه، عدد رئیس سازمان بازرسی درسته؟
اتفاقا اقای فردوسی پور تو این گزارش نشون داد میشه ادبیات جدید و زیبایی را برای گزارش فوتبال به کاربرد که ادبیات مردم کوچه و بازار هست و دلنشین تر از ادبیات سنگین برخی گزارشگرهایست که با اون ادبیات سنگین سوتی های دستور زبان زیادی را درین حین میدهند. جناب مجری برنامه هفت، چرا از چیزی که مردمدوست دارن انتقاد ناعادلانه میکنید؟؟؟شما اگر نگران ادبیات فارسی هسید بهتره به نقد برخی فیلهای تلویزیون و سینما بپردازید که کلا فرهنگ پارسی را زیر سوال برده و در حال ترویج فرهنگ عربی هستند
آقای گبرلو بهتره در کاری که تخصص نداره اظهار نظر نکنه. گزارشگری فردوسی پور عالی بود. در صحنه گل هم میگه نمیدونم طارمی زد یا خودشون گل زدند، ولی خیابانی با اطمینان میگه آفرین به طارمی، چه گلی زد!! به هرحال ما فوتبالی ها که راضی هستیم. نظر گبرلو هم بدرد خودش میخوره
احیانا بازرسی کل کشور یا مجلس نمیخواد به خیانت بانک مرکزی که بدون هیچ محدودیت تعدادی پیش فروش سکه انجام داد ورود کنن؟!!! الان شما بخوای دارو بخری داروخانه بیشتر از دو سه تا بسته بهت نمیفروشه، اونوقت تعدادی پیش فروش بدون ضابطه راه انداختند
یک مشت ناکارآمد اومدن تو بحث پیش خرید سکه گوشت رو دادن دست گربه
بازنشستگی هم چیز خوبیه برا امثال آقای ذوالنور.ولی اینا تشنه خدمت رسانی به ملت ایرانن.دوست عزیز پا دیگه اشباع شدیم از خدماتت .بهتره بری دیگه استراحت
اینکه مردم سکه میخرند از سر نیاز به سکه نیست بلکه به این دلیل است که مردم به دلیل بی ارزش شدن ریال نسبت به ارزهای دنیا مجبورند برای حفظ پولشان آن را تبدیل به سکه و طلا و دلار کنند تا داراییشان نابود نشود و همین کسانی که این کمپین را راه انداخته اند خودشان هم قطعا فکری به حال دارایی خود کرده اند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی