بازدید 8216
۵

روحانی: بچه‌ها مچکریم

کد خبر: ۸۰۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲ 16 June 2018

در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را در مقابل تیم ملی مراکش در رقابت‌های گروهی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ رئیس‌جمهوری از بازیکنان تیم ملی فوتبال تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری با انتشار تصویری از لحظه‌ی دیدن مسابقه فوتبال ایران و مراکش در حساب کاربری خود در اینستاگرام، نوشت:

« با یک بازی حساب شده و پیروزی دلچسب، همه ملت ایران را شاد کردید؛ بچه‌ها مچکریم.»

در تصویر منتشر شده، روحانی پیراهن یار دوازدهم تیم ملی فوتبال که پیش از اعزام این تیم به روسیه از سوی بازیکنان و کادر فنی به او اهدا شده بود را بر تن دارد.

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه جمعه در جریان رقابت‌های گروهی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ به مصاف تیم ملی مراکش رفت و در نهایت با یک گل به پیروزی رسید. تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال از دیگر رقبای ایران در این مرحله هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
اگر ایران از این گروه صعود کنه برای حاجی یک فرش دستباف می خریم
اداره کشور با شما ها مثل اداره این تیم است من بشخصه ترجیح می دادم مثل مراکش بازی می کردیم ولی ببازیم . این بازی بود که به ان افتخار کنید اگر افتخار فوتبالی باشه برای مراکش است که بسیار بهتر ازایران باری کرد
رئیس جمهور محترم لطفا بجای این کارها اقدامات لازم برای وضع اقتصادی مملکت کن فوتبال که برای ما نون و آب نمی شه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
رئیس جمهور خوب باید در همه صحنه ها با ملّت باشد. آنگلا مرکل از خوشحالی به رختکن بازی کنان رفت و با آنها عکس گرفت. کجایی عامو
آقای روحانی من به شما رای دادم ولی با این عکس بی‌روح و دکوراسیون بی‌نشاط که منتشر کردید، نگرانم که مملکت را نیز به این شکل در آورید. حتی در عکس فقرا نیز روح و نشاط دیده می‌شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست