بازدید 12063
۳

کاریکاتور: قاچاق ۳۴ هزار خودروی لوکس

کد خبر: ۸۰۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 12 June 2018

فارس نوشت: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۳۰۰ خودروی قاچاق به کشور وارد شد که در این باره تذکر دادیم اما بعد از تذکرات میزان آن به ترتیب به ۶۴۸۱، ۱۳ هزار و ۵۰۰ و بعد هم ۳۴ هزار خودرو افزایش یافت.

کاریکاتور: قاچاق ۳۴ هزار خودروی لوکس به کشور

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
چطور این خودرو ها پلاک میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا چطور مگه قاچاق نیستن؟؟؟؟؟
نمی فهمم خودرو رو چه جوری به کشور قاچاق می کنند؟؟ تو جیب میزارند؟؟ تو صندوق عقب پژو یا پراید وارد می کنند؟؟ تو کانتینر زیر پارچه و خرت پرت وارد می کنند؟؟ یکی منو روشن کنه دارم از ندوستن می ترکم!!! بر فرض حالا قاچاق شد چه جوری میشه اونو پلاک کرد؟؟ با این ساز و کاری که راهنمائی رانندگی داره واسه یه تعویض پلاک ساده خودرو پدر و جدت رو جلو چشات میارند و کلی هزینه بدی واسه تعویض پلاک بعدشم بری دوباره محضر خونه اونجا هم کلی پول و مالیات و عوارض بدی که سند رو به نامت بزنند بعد خودرو قاچاق میاد تو کشور و کسی نمی فهمه و جلوشو نمیگریه و راحت واسه خودشون تو شهر میچرخند؟؟؟
گاهی احساس میکنم این تعداد خودرو شبیه دانه برنج هستن و میشه تو یه کیسه ریخت و به کشور واردش کرد فک کنید طول هر ماشین اگه پنج متر باشه و در تعداد ماشین قاچاق شده ضرب بشه طولی معادل صد و هشتاد کیلومتر میشه و این تعداد ماشین فقط از شش نقطه هم میتونه وارد شده باشه و بار کولبری هم نیست که کولبر رو دوشش بزاره و وارد بشه پس بهتره خودمونه خسته نکنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست