بازدید 6866
۶

تعرضی به دانش‌آموزان مدرسه غرب تهران نشده

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هیچ تعرضی به دانش‌آموزان غرب تهران نشده است، گفت: طبق گزارش مراجع ذیصلاح کار خلاف شئونات صورت گرفته ولی تعرضی به دانش‌آموزان نشده است.
کد خبر: ۸۰۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 12 June 2018

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هیچ تعرضی به دانش‌آموزان غرب تهران نشده است، گفت: طبق گزارش مراجع ذیصلاح کار خلاف شئونات صورت گرفته ولی تعرضی به دانش‌آموزان نشده است.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته گزارشی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شد که این گزارش از سوی مراجع ذیصلاح بوده مبنی بر اینکه تعرضی به دانش‌آموزان نشده است.

وی در عین حال گفت: کار خلاف شئونات صورت گرفته ولی آنطور که در رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های معاند آمده، نیست. آنها قضیه را به گونه‌ای دیگر ترویج داده و بزرگ‌نمایی کردند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این پرسش که ناظم متعرض به دانش‌آموزان در فیلم به تعرض خود اعتراف کرده، گفت: این فرد در فیلم چنین چیزی را نگفته و حتی در اعترافاتش نیز چنین چیزی نیست.

وی گفت که کار خلاف شرع همچون نشان دادن فیلم‌های مستهجن به دانش‌آموزان صورت گرفته اما تعرضی نشده است.

زاهدی در پایان تاکید کرد که کمیسیون همچنان در حال پیگیری این موضوع است.

چند روز گذشته با انتشار فیلمی در فضای مجازی، بحث تعرض به برخی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران مطرح شد که بلافاصله مقام معظم رهبری دستور پیگیری این موضوع را دادند که به دنبال آن ناظم این مدرسه بازداشت و مدیر برکنار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۶
خب بسلامتی . این مشکل هم که حل شد
این قضیه را خود والدین بزرگش کردند و ابروی خود ، فرزند خود و مدرسه را الکی الکی و بدون اینکه در واقع اتفاقی افتده باشد، بردند
باز طبق معمول، پاک کردن صورت مسئله.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
نمیدونم چرا علاقه داریم ختما مساله ای باشه.
اینکه هراتفاقی رادرصورت عدم اطمینان نباید بلافاصله رسانه ای کرد این است دیگه . یک خبر کاذب آبروی ناظم و مدرسه و تعدای از خانواده ها وآموزش وپرورش و کشور و ... خدشه دارکرده وباعث اطلاع رسانی غلط به مقات بالای کشور شده حالا چه کسی می خواهد این همه آبروی ریخته شده را جمع کند وپاسخگوی میلیونها فقره غیبت وتهمت های ناروا را بدهد الله واعلم .
در۳ الی ۴ سال گذشته اخبار زیادی دال بر تعرض بدانش اموزان تهران ودیگر مناطق کشور رسانه ای شده و عکس العملی برای برخورد قاطع برای جلوگیری ان هرگز نشده ایا میتوان گفت این تعرض وخلاف مشت نمونه خروار است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی