بازدید 9594
۶
خبر

اسرائیل‌خواستاراخراج‌آرژانتین‌ومسی‌ازجام‌جهانی۲۰۱۸شد!

ازیکنان آلبی سلسته حاضر نشدند برای انجام این بازی به این کشور سفر کنند. به همین خاطر فدراسیون فوتبال اسرائیل خواستار اخراج تیم ملی آرژانتین از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد. این فدراسیون قصد دارد شکایت خود را از طریق شرکت کومتک به فیفا ارائه دهد.
کد خبر: ۸۰۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 08 June 2018

فدراسیون فوتبال اسرائیل از فیفا درخواست اخراج تیم ملی فوتبال آرژانتین را از جام جهانی ۲۰۱۶ روسیه مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دوستانه آرژانتین و اسرائیل که به خاطر مسائل سیاسی و اعتراض شدید مسلمانان بخصوص در فلسطین لغو شد هنوز هم خبرساز است. بازیکنان آلبی سلسته حاضر نشدند برای انجام این بازی به این کشور سفر کنند. به همین خاطر فدراسیون فوتبال اسرائیل خواستار اخراج تیم ملی آرژانتین از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد. این فدراسیون قصد دارد شکایت خود را از طریق شرکت کومتک به فیفا ارائه دهد.

Image result for israel + argentina football

نمایندگان شرکت اسرائیلی به زوریخ سفر خواهند کرد تا درخواست خود را به فیفا مطرح کنند. آنها معقتدند فدراسیون فوتبال آرژانتین به تعهد خود برای برگزاری این دیدار عمل نکرده است. لغو این دیدار بر رابطه دو کشور نیز تاثیر گذار خواهد بود. مسئولان اسرائیلی از این اتفاق به شدت عصبانی هستند چون علاوه بر خسارت وارد شده (حق پخش، اسپانسر و فروش بلیت) عمل آرژانتین یک پیروزی برای فلسطینی‌ها محسوب شد. دیدار دوستانه این دو تیم قرارد بود شنبه آینده برگزار شود.

اسرائیل‌خواستاراخراج‌آرژانتین‌ومسی‌ازجام‌جهانی۲۰۱۸شد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
2016??????????
اسرائیل مثل بچه ننری است که تا حالا هر چی خواسته بهش دادند و هیچ کس قلبا دوستش نداره
اسراییل با همین فرمون که داره جلو میره ، در آینده نزدیک برنامه اش اینه که بر دنیا حکومت کنه .انشاءالله که این روز رو نخواهد دید
چرافوتبال روسياسي ميكنن؟!!!!!!!!!!!
معلومه حسابی سوختن
افرین به آرژانتین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست