بازدید 21666
آخرین بازی از هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2018

ایران 1 - کانادا 3 / بازی بزرگ را باختیم - بازگشت انفجاری، زیر آوار شروع افتضاح دفن شد

تیم ملی والیبال ایران چهارمین شکست اش در فصل جدید لیگ ملت ها را بامداد امروز دوشنبه در سن خوان آرژانتین مقابل کانادا تجربه کرد. شاگردان کولاکوویچ در دو ست نخست به شدت متزلزل و بی انگیزه نشان دادند و این روند تا میانه های ست سوم هم ادامه داشت اما بازگشت انفجاری تیم ایران به پیروزی کشورمان در کل بازی نینجامید و تنها یک ست را به نام ایران کرد. هفته سوم مسابقات در روسیه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۰۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 03 June 2018

تیم ملی والیبال ایران که طی پنج بازی قبلی اش در فصل جدید لیگ ملت های والیبال تنها موفق به پیروزی مقابل استرالیا و آرژانتین شده بود، امشب در ششمین مصاف خود مقابل تیم پرنوسان کانادا بازنده میدان شد. ست‌های بازی با امتیاز های ۲۳-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۲۱-۲۵ به سود کانادا پایان یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های ملی والیبال ایران و کانادا از ساعت 11:40 به وقت تهران در سن خوان آرژانتین به مصاف هم رفتند و این مسابقه در حالی ششمین دیدار 2 تیم محسوب می شد که در 5 دیدار قبلی ایران 2 پیروزی و کانادا 3 پیروزی کسب کردند. کولاکوویچ تیمش را با همان ترکیب شب گذشته یعنی سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، علی شفیعی، مهدی مرندی و امیر غفور مقابل کانادا به میدان فرستاد.

تیم ملی والیبال ایران چهارمین شکست اش در فصل جدید لیگ ملت ها را بامداد امروز دوشنبه در سن خوان آرژانتین مقابل کانادا تجربه کرد. شاگردان کولاکوویچ در دو ست نخست به شدت متزلزل و بی انگیزه نشان دادند و این روند تا میانه های ست سوم هم ادامه داشت اما بازگشت انفجاری تیم ایران بعد از خروج موسوی و سرویس های عالی می توانست به پیروزی ختم شود اما در ست چهارم در حالی که تصور می شد برتری با تیم ایران است این کانادا بود که در امتیازات پایانی پیش افتاد و  اجاره نداد بازی به گیم پنجم کشیده شود.

گزارش زنده ست دوم/ ایران(0) 7 - کانادا (1) 8 / شکست میلیمتری در ست نخست

کارنامه تقابل ایران مقابل کانادا در والیبال شامل سه مسابقه است که دو پیروزی به سود کانادایی ها در آن به چشم می خورد.ایران در انتخابی المپیک 2004 با نتیجه 3 بر صفر مغلوب این حریف شد. در جام جهانی 2015 هم با همین نتیجه به کانادا باخته است و در انتخابی المپیک 2016 با پیروزی دشوار 3 بر 2 تنها برد مقابل کانادا را به دست آورده که نشان می دهد حریف بسیار سرسختی برای ایران بوده است.

شکست برابر ژاپن در هفته اول، بدترین نتیجه شاگردان کولاکوویچ تا اینجای فصل 2018 است و در حال حاضر به رده یازدهم جدول 16 تیمی سطح یک لیگ ملت های والیبال سقوط کرده ایم.

ست نخست/ایران 23 - کانادا 25 / تعویض دیرهنگام کولاکوویچ و باخت میلیمتری

تیم ایران در ست اول در دفاع بسیار ضعبف عمل کرد و اگر دریافت های عالی فرهاد قائمی و عبادی پور نبود اختلاف در ابتدای مسابقه بسیار زیاد می شد اما در امتیازات پایانی و در حالی که کانادا با امتیاز 23 بر 18 از ایران پیش بود، تغییر دیرهنگام کولاکوویچ باعث شد ورق برگشته و سرویس های عالی سعید معروف کار را 23 بر 22 کند. اگر معروف، یک سرویس حیاتی را به بیرون نمی زد شاید نتیجه ست نخست چیز دیگری بود اما دو وقت استراحت آنتیگا باعث شد تا کانادا جریان بازی را برگرداند و بعد از دو تکرار از سوی داور، سرانجام بازی را به سختی از ایران بگیرد.

ست دوم/ایران 22 - کانادا 25 / خواب تا امتیازات پایانی

تیم ایران در حالیکه در امتیاز 6 بر 3 ، فاصله سه امتیازی با حریف ایجاد کرده بود ناگهان شش پوئن داد تا برتری قاطع به برتری 9 بر 7 به سود کانادا تغییر پیدا کند. این اختلاف دو امتیازی تا پایان ست باقی ماند و ایران هیچگاه نتوانست حتی به یک امتیازی کانادا برسد! در این ست هم ضعف در تصمیم گیری سرمربی و همچنین افول واضح موسوی در دفاع روی تور قابل مشاهده بود.

ست سوم/ایران 25- کانادا 21/ بازگشت رویایی از هشت پوئن عقب ماندگی

با شروع ست سوم و بازی متزلزل شاگردان کولاکوویچ نتیجه عجیب 8 بر 2 به سود کانادا رقم خورد تا وقت استراحت اول نشان دهد که این مسابقه سه بر صفر به سود کانادا تمام خواهد شد اما در بازگشتی عجیب و سرویس های جهشی عبادی پور و شفیعی، بازی برگشت و دریافت های بسیار ضعبف کانادا در کنار دفاع روی تور سامان فائزی که جای موسوی افت کرده را گرفت، ایران را در وقت استراحت فنی دوم ، به برتری 16 بر 14 رساند. در ادامه پاس های عالی سعید معروف و شناسایی نفرات مناسب برای پاس هدف، و تمرکز این کاپیتان ارزنده ایران روی بازی باعث شد تا فاصله ایران با حریف کاهش پیدا نکند و ایران در پایان ست با چهار پوئن فاصله، بالاخره یک ست را مقابل کانادا پیروز شود.

ست چهارم/ ایران 21 - کانادا 25 / کم آوردیم

کولاکوویچ تیمش را با ترکیب برنده ست سوم در ابتدای ست چهارم به زمین فرستاد و ایران با حمایت مناسب، اختلاف امتیاز را به 2 رساند و نتیجه 3 بر یک شد تا آنتیگا خیلی زود وقت استراحت درخواست کند. وقت فنی نخست با نتیجه 8 بر 6 به سود ایران رقم خورد.
2 تیم در امتیاز 13 به تساوی رسیدند تا کانادا هم شانس بیشتری پیدا کند و در ادامه وقت استراحت فنی دوم نیز با حساب 16 بر 15 به سود کانادا ثبت شد. بعد از وقت استراحت فنی اول، کانادا یک امتیاز سرویس توسط هاگ به دست آورد. 2 امتیاز متوالی توسط فرهاد قائمی باعث شد 2 تیم در امتیاز 17 برابر شوند. دفاع امیر غفور بار دیگر ایران را پیش انداخت و 20 بر 19 نتیجه روی اسکوربورد بود تا امیدها افزایش یابد ولی از دست دادن 2 امتیاز باعث شد کولاکوویچ روی امتیاز 21 بر 20 درخواست وقت استراحت کند. امیر غفور هم توسط بازیکن کانادا دفاع شد تا اختلاف به 2 امتیاز برسد. دو دریافت نامناسب در زمین ایران نتیجه 24 بر 20 را برای کانادا ثبت کرد.کانادا ست چهارم را هم با نتیجه 25 بر 21 به سود خود رقم زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
مشکل سر مربی ایران ، عدم شناخت ترکیب اصلی تیم و مشکل بازیکنان ما ، سرویسهای افتضاح و غرور کاذب است
پاسخ ها
مسلم
| - |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
شما نمی خاد اظهار نظر کنی
عمو قزوینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
شما چی کاره بیدی ، ببم عسلم؟ اظهار نظر برای همه
آزاد است حتی برای تو ببم جان
عمو قزوینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
به شما چه مربوطه ببم؟
از همين لجظه من مربي تيم هستم موسوي فقط برد و الا سر كارتان با ......
این تیم خیلی وقته با جان و دل والیبال بازی نمیکنه
همش دنبال معجزه ایم "بازگشت رویایی جبران عقب ماندگی ۸ پوئن" و ... ترا خدا دست از این معجزه ها بردارید از هپون اول کارتونو درست انجام بدین
مردیم و نبردیم!
موسوی چه کاره بیدی؟ بازی کمدی موسوی مرغ پخته را به خنده میندازه
با سلام
امشب با تیمی بازی داشتیم که در دنیای والیبال بتازگی سری در سرها درآورده کانادا استرالیای قاره آمریکا است. تیمی درجه ۲ که تاکنون جولانگاه مربیان دانشگاهی آمریکا بوده و اگر پیشرفتی هم تاکنون داشته از این بابته. البته با بکار گیری استفان آنتیگا بهترین مربی حال حاضر جهان. در تحلیل بازی امروز باید گفت دریافت‌ها امروز بسیار بهتر بود هر چند کانادا تیم سرویس زنی نبود و تنها در ۱.۵ دنده سرویس میزد. وضعیت توپگیری مستقیم نسبت به ۵ بازی اخیر بهتر شده اگر چه هنوز جاگیری دریافت توپگیری خوب نیست ولی نقطه قوت امروز زنده کردن توپ‌های مرده و بیرون رفته بود که امیدواری بالایی را بوجود آورد. متاسفانه هنوز سرویس خوب نیست و اوج این تزلزل باز هم سید محمد موسوی بود. چسبندگی دفاع های وسط به کنار بهتر شد هر چند هنوز با سطح عملکرد آرمانی خیلی فاصله داره. یکی از مشکلات عجیب تیم عدم جمع کردن توپ‌های برگشتی از دفاع حریف است که به نظر هنوز جای کار داره. در خصوص عملکرد کادر فنی متاسفانه کماکان کادر فنی مقهور بازی تیم حریف است والا هر مربی سطح پایینی هم می‌دونه امتیاز ۲-۶ موقع تایم گرفتن نیست. در کل متاسفانه علی رغم بازی با یک تیم درجه ۲ یا ۳ و باخت به این تیم باز هم نمیتوان چیزی را به قطع یقین گفت. انشاا... بازیهای بعدی
بعد از رفتن ولاسکو تیم ایران در جا زده وبازیکنان تکراری در میدانهای طولانی تیم را خسته وبی انگیزه کرده.مربی مانند ولاسکو که یک سرو گردن از تمام مربیان والیبال جهان بالاتر است(بنده خودم والیبالی هستم) سقف والیبال ایران را نشان داده وبنابراین انتظارات از این تیم باید به اندازه معقول کاهش یابد.هر چند فدراسیون میتواند با اوردن دوباره ولاسکو به مدارج بالاتری برسد ولی با هر مربی غیر ولاسکو انتظار نتایج بهتر فقط یک رویاست.
این تیم باید جوان سازی بشود و نتیجه را کنار بگذاریم... افرادی مانند غفور دیگر تمام شده اند. مشکل دوم فیزیک ضعیف بازیکنان است. هم از نظر قد و هم از نظر قدرت بدنی. در تیم های جوانان باید افراد زیر 2 متر دیگر راه پیدا نکنند
سرویس ...نمی تونن بزنن...دفاع نمی تونن بکنن
ما فقط در ورزش بازنده نیستیم !!!!
حیف دوزار برای چنین تیمی ، حتی دوزار
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حد آرزوها و رؤیاهای این تیم نیست، قبل از اینکه خیلی زود دیر بشه، باید عوضش کرد
بنظرم تیم ایران و بازیکنان باتجربه مون، دارند تاوان جوانگرایی و بیخیالی سرمربی رو میدن و با این وجود نباید از این تیم انتظار برد مقابل تیم هایی مثل ایتالیا و فرانسه رو داشته باشیم ، فکر کنم آخرش بازیکنان باتجربه ای مثل معروف و موسوی و غفور، به همین خاطر از تیم ملی خداحافظی کنند چون اونها بدنبال برد هستند و تمام تلاششون رو با این سن انجام میدن، اما آخرش توسط چندتا جوون تازه وارد همه چیز از بین میره
بازیکنان والیبال برخلاف فوتبال هرچند دوره باید جوانسازی بشن بویژه بازیکنهای ایرانی که تا جهانی میشن زودی شل و ول و حتی لوس میشن..تصمیم گیری در موردجوانسازی هم قاطعانه باید توسط مربی صورت بگیره و نه رسانه یا هر نهاد دیگه..رسانه فقط باید نقش جاده صافکن رو بعهده بگیره.
متاسفانه در كشور ما براحتي جامونو به جوانترها نميديم و نتيجه اش هميشه مشكل روي مشكل
شاید ما هم مثل تیم ملی والیبال کوبا در آسما ن این ورزش شهابی بیش نباشیم. کوبا هم مدتی خیلی خوب بود اما سوخت و تمام شد.
مگر اینکه ...
سلام دوستان.انگیزه دلیل برده و لی داشتن انگیزه مهمتره.وقتی فوتبال ما تو اسیا حرفی برای گفتن نداره چه برسه به جهان و همه ی هزینه ها برای فوتباله و والیبال رو امسال که تموم شد خدا حافظ تا سال دیگه ب یادش میوفتیم می خوای خدا وکیلی موسوی که یه قدرت جهانیه با جیب خالی برات رویا سازی کنه.خودت بودی با جیب خالی و فرامش شدن انگیزه داشتی. الیته موسوی دیگه خیلی روحیه ضعیف داره ولی یه مدیریت قوی باید درستش کنه.
موسوی مثل مبتدی سرویس بزن!
بجای یک مربی خوب باید بفکر یک روانشناس خوب برای بازیکنان تیم ملی بود
این مربی در هیچ زمینه ای مانند جوانگرایی، معرفی بازیکنان با فیزیک مناسب، تقویت توانایی بازیکنان در توپ گیری، سرویس دفاع روی تور و اگر به رفتارهاش در کنار زمین توجه کنید هیچ اعتمادبه نفسی در او دیده نمی شود هنوز به چیدمان واقعی تیم نرسیده است؟؟ جای تعجب است با چه ویژگی ایشان مربی تیم ملی یک کشور شده است؟؟؟
این خبر برای 3 ماه پیش هستش چرا مجددا تیترش کردید؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی