بازدید 5853

بی اعتنایی سپاهان و تماس ذوب آهن با مسلمان

کد خبر: ۸۰۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 29 May 2018

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد احتمال جذب محسن مسلمان گفت: ما بازیکنی را می‌خواهیم که با تمام وجودش با باشگاه ذوب‌آهن عشق بورزد. محسن مسلمان محصول آکادمی باشگاه ذوب‌آهن بوده و اگر به ذوب‌آهن بیاید قدمش روی چشم. من ۳-۲ مرتبه با محسن مسلمان صحبت کردم، اما تصمیم‌گیری را به خودش واگذار کردم.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری گفت: بودجه باشگاه ذوب‌آهن برای جذب بازیکن یک بودجه منطقی است، از سوی دیگر هم فوتبالیست‌ها جزو اقشاری از جامعه هستند که نه تحصیلات عالیه دارند و نه بیمه. دو پا و یک مغز دارند، گاهی مغزشان دچار وسوسه می‌شود و هر لحظه هم ممکن است پاهایشان از کار بیفتد، بنابراین حق دارند هرجا پول بیشتری به آن‌ها می‌دهد بروند، هرچند پول بیشتر تضمین‌کننده ادامه فوتبال نخواهد بود. ممکن است بازیکنی در یک باشگاه پول کمتری بگیرد، اما شرایط بهتری داشته باشد، هم از نظر محیط باشگاه و هم با رفتار‌های مناسب‌ترین مواجه شود.

وی افزود: ضمن اینکه بازیکنان در برخی باشگاه‌ها به چشم غریبه دیده می‌شوند و همواره برادر ناتنی محسوب می‌شوند، اما من با محسن مسلمان صحبت کرده‌ام، به خواسته و تصمیمش احترام می‌گذارم. او روحیات سعید آذری را می‌شناسد، ضمن آنکه عنصر پول در نقل و انتقالات حرف اول و آخر را می‌زند، اما من می‌گویم ما محسن مسلمان را می‌خواهیم که او با تمام وجودش باشگاه را دوست داشته باشد، ضمن آنکه به محسن هم حق انتخاب می‌دهم و اینکه او حق دارد که به فکر مسائل مالی‌اش باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی