بازدید 5979
آیا یوفا و فیفا راموس را محروم می کنند؟

طوماری200هزارنفره برای محرومیت مدافع حریف ایران درجام جهانی!

کد خبر: ۸۰۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 28 May 2018

شب گذشته، رئال مادرید با برتری 3-1 مقابل لیورپول، موفق شد برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. در نیمه اول بازی، محمد صلاح در برخورد با سرخیو راموس مصدوم و مجبور به ترک زمین شد. این در حالی بود که مهاجم مصری بهترین بازیکن قرمزها در این فصل بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، عده ای هواداران فوتبال، کمپین جمع آوری امضا برای مجازات سرخیو راموس از سوی فیفا و یوفا تشکیل داده اند و این کمپین به طور عجیبی در حال رشد است. در حالی که تنها 22 ساعت از انتشار این دادخواست می گذرد، تاکنون بیش از 218 هزار نفر آن را امضا کرده اند. در این دادخواست آمده:

سرخیو راموس با حرکت عمدی خشونت بار، نه تنها باعث شد صلاح ادامه فینال لیگ قهرمانان را از دست بدهد، بلکه وی قادر به همراهی تیم ملی مصر در جام جهانی 2018 نخواهد بود. سرخیو راموس یک الگوی افتضاح برای نسل آینده است. او کسی است که به جای پیروزی با بازی جوانمردانه، از حقه و فریب و خشونت استفاده می کند که این مخالف روح فوتبال و بازی جوانمردانه است. یوفا و فیفا باید در مقابل راموس و بازیکنان مانند او اقدام کنند تا روح فوتبال حفظ شود.
در حالی که بعضی از رسانه های ورزشی اروپا به این موضوع پرداخته اند، تعداد امضاها به سرعت در حال افزایش است و در هر 5 دقیقه حدود 3000 هزار نفر به تعداد امضا کنندگان اضافه می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی