بازدید 2876
حق شناس مطرح کرد؛

قدر افراد را قبل از مرگ آن‌ها بدانیم

کد خبر: ۸۰۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 27 May 2018

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: باید تا وقتی افراد در قید حیات هستند، قدردانی خود را نسبت به آن‌ها نشان دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در شصت‌وششمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، درباره عبدالله انوار اظهار کرد: این فرد از اولین دانش آموختگان حوزه حقوق بود که در جوانی فارغ‌التحصیل شد. همچنین عبدالله انوار در حوزه ریاضی، نسخه‌شناسی و تهران‌شناسی چهره منحصر به فردی است.

وی افزود: عبدالله انوار یکی از چهره‌های منحصر به فرد جامعه ماست که در قید حیات است، باید تا زمانی که افراد در قید حیات هستند قدردانی و سپاس خود را نسبت به آن‌ها نشان دهیم.

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در ادامه صحبت‌های حق‌شناس گفت: استاد انوار تنها شخصیتی است که تمام آثار ابن‌سینا را تصحیح کرده و تمام نسخه‌های آن را با پاورقی‌های متعدد به زبان موسیقیایی امروز تطبیق داده است. همچنین انوار، ریاضیات را در سطح عالی تدریس می‌کند و منطق قدیم را با منطق جدید تطبیق می‌دهد.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه در تمام جهان شخصی به جز انوار وجود ندارد که از آثار ابن‌سینا شناخت کامل داشته باشد، گفت: این فرد علاوه بر تمام این‌ها، تهران شناس بزرگی است و در مباحث نظری موسیقیایی بسیار ماهر است.

گفتنی است؛ طبق مصوبه شورای شهر تهران در شصت‌وششمین جلسه، خیابان شنگرف به نام عبدالله انوار تغییر یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی