بازدید 5811

انتصاب رئیس جدید دانشگاه پیام نور تهران جنوب

کد خبر: ۸۰۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 27 May 2018

دکتر محمد اورکی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب معرفی شد.

به گزارش آنا، در این مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز تهران، دکتر محمد اورکی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی و از خدمات دکتر عنایت الله نجیب زاده رئیس قبلی این دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران طی سخنانی با اشاره به ماموریت و رسالت دانشگاه پیام نور اظهار کرد: اعتقاد دارم که همه چیز باید شفاف و روشن باشد و کارکنان باید بدانند ما در کجا ایستاده ایم، به کجا می خواهیم برویم، با چه ابزاری این مسیر را میخواهیم برویم، هدف ما که همان تعالی دانشگاه، آموزش عالی و تعالی کشور است، حداقل در محدوده اختیارات ما کجاست ، بدانیم و در آن مسیر حرکت کنیم.

غلامرضا بخشی خانیکی با اشاره به سوابق کاری و تجربیات دکتر اورکی، اظهار امیدواری کرد: انشاالله همه بتوانیم با هم به پیشبرد اهداف مجموعه کمک کنیم.

عنایت الله نجیب زاده، رئیس سابق دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب ضمن تشکر از تلاش، همکاری و هم دلی کارکنان، ایجاد روحیه نشاط در دانشگاه را از جمله اهداف مدیریتی خود خواند و گفت: مرکز تهران جنوب ساختار ویژه و منحصر به فردی به لحاظ وجود اعضای هیات علمی توانمند و کارکنان بسیار با تجربه و نخبه دارد.

نجیب زاده تشریح کرد: در یک سال گذشته همه فعالیت های مرکز، رشد داشته است اعم از افزایش در جذب دانشجو که مرکز تهران جنوب رتبه اول را کسب کرده است تا رشد فعالیت های فرهنگی که موجب رونق بخش دانشجویی و انجمن های دانشجویی شده، در بخش های درآمدزایی، علمی-پژوهشی، عمرانی، آموزش های آزاد نیز رشد ۴۰ درصدی داشته ایم.

محمد اورکی رییس جدید این مرکز نیز طی سخنانی خاطرنشان کرد: تغییر و تحول در سازمان ها مثل جاری شدن جریان خون در بدن می تواند زمینه بالندگی سازمان را فراهم کند.

اورکی ضمن بیان برنامه‌ها و چشم انداز مورد نظر خود افزود: انتظار می‌رود که حوزه های مختلف تلاش خود را در راستای برندسازی برای دانشگاه در حوزه های آموزشی، پژوهشی و ارتقای خدمت رسانی برای دانشجویان و جذب منابع جدید برای دانشگاه به کار گیرند.

محمد اورکی طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور به سمت رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب معرفی شده است. وی دانشیار رشته روانشناسی است و دبیری شورای پژوهشی منطقه هفت دانشگاه پیام نور، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور استان تهران، مدیریت پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، مدیر داخلی مجله علمی-پژوهشی شناخت اجتماعی، معاونت آموزشی،پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اهواز و ریاست دانشگاه پیام نور مرکز بهبهان را در سوابق مدیریتی خود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی