بازدید 3194

افزایش فوتی‌ها و مفقودی‌ها در مناطق سیل زده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر سیل و آبگرفتگی از رسیدن آمار فوتی‌ها به هشت و مفقودی‌ها به سه نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 27 May 2018

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر سیل و آبگرفتگی از رسیدن آمار فوتی‌ها به هشت و مفقودی‌ها به سه نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا مرتضی سلیمی ، با اشاره به گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی هلال احمر از ۳۰ اردیبهشت تا ساعت ۶ صبح امروز یکشنبه ۶ خرداد اظهار کرد: ۱۳ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم، کردستان، گیلان و همدان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند و امدادرسانی در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و همچنین جست و جو برای یافتن یک مفقودی در میانه استان اذربایجان شرقی و همچنین ماهنشان استان زنجان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در این مدت ۷۵۱ امدادگر در قالب ۱۷۷ تیم مشغول امدادرسانی بوده‌اند افزود: امدادگران به بیش از 3000 نفر امدادرسانی کردند و ۱۳۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین ۵۴ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

وی با اشاره به افزایش آمار فوتی‌ها به هشت نفر گفت: پنج نفر در استان‌های آذربایجان غربی،‌شهرستان‌های ارومیه و پیرانشهر، یک نفر در لواسان تهران،‌یک نفر در بیجار کردستان و یک نفر دیگر هم در ماهنشان زنجان بر اثر غریق سیلاب فوت کردند. همچنین برخورد صاعقه نیز جان یک نفر را در میانه آذربایجان شرقی و دو نفر در ماهنشان زنجان گرفت.

سلیمی همچنین گفت: امدادگران مشغول جست و جوی سه مفقودی در میانه آذربایجان شرقی و ماهنشان زنجان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تخلیه ۳۴۰ منزل مسکونی از آب در مدت عملیات اضافه کرد: اقلام مختلفی ازجمله چادر،‌ پتو، موکت،‌ والور، کنسروجات، برنج و... نیز در میان حادثه دیدگان توزیع شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار