بازدید 5429

مامه تیام:یک میلیون دلار نقد ندهید،از استقلال می روم

پیشنهاد خوبی به تیام ارائه نشده است. پیشنهاد آنها قرارداد سال پیش است به اضافه 60 هزار دلار پول اضافی ولی با آپشن هایی که در آن در نظر گرفته شده به یک میلیون و 50 هزار دلار می رسد که شروط سنگینی دارد
کد خبر: ۸۰۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 26 May 2018

ایجنت رسمی تیام که شب گذشته با مدیران استقلال مذاکره کرده بود در باره این دیدار و مذاکره گفت: اول بگویم وقتی با یک بازیکن حرفه ای مذاکره می کنی مهم نیست در جلسه حاضر باشد یا نه، چون نماینده تیام در این جلسه حضور داشته است و طبیعی است که هر توافقی صورت بگیرد رسمی است.

به گزارش تابناک ورزشی، او در مورد پیشنهاد نجومی باشگاه استقلال به تیام هم گفت: پیشنهاد خوبی به تیام ارائه نشده است. پیشنهاد آنها قرارداد سال پیش است به اضافه 60 هزار دلار پول اضافی ولی با آپشن هایی که در آن در نظر گرفته شده است به یک میلیون و 50 هزار دلار می رسد، در پیشنهاد باشگاه استقلال آمده است اگر اقای گل بشوی، قهرمان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بشوی این رقم پرداخت می شود.

به گفته او اولویت تیام استقلال است و حاضر است از پیشنهاد 3 برابر بیشتر الکویت بگذرد و با یک میلیون دلار در استقلال بماند. همچنین ایجنت رسمی تیام تاکید می کند که این بازیکن از لیگ عربستان هیچ پیشنهادی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار