بازدید 9939
۱
خبر

محسن مسلمان رسما از پرسپولیس جدا شد

مسلمان در ابتدای لیگ پانزدهم به پرسپولیس پیوست و در فصل اخیر بهترین پاسور لیگ برتر شد اما در نهایت برانکو تصمیم گرفت تا این بازیکن را بخاطر مسایل اخلاقی همانند رامین رضاییان کنار بگذارد.
کد خبر: ۸۰۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 26 May 2018

با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، محسن مسلمان بهترین گلساز این تیم در لیگ هفدهم در لیست برانکو برای فصل آینده حضور ندارد و باید این تیم را ترک کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که نام محسن مسلمان در لیست برانکو برای فصل آینده حضور ندارد و باشگاه قرارداد او را تمدید نخواهد کرد. گرشاسبی در جمع خبرنگاران در این باره گفت: آقایان کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و محسن مسلمان جزو بازیکنانی بودند که باید می‌آمدند و صحبت می‌کردیم. البته محسن مسلمان آمد و صحبتی با هم داشتیم. تصمیم نهایی به نظر آقای برانکو منوط شد و باید بگویم محسن مسلمان در لیست برانکو نیست.

به این ترتیب محسن مسلمان به پایان کار خود در پرسپولیس رسید و احتمالا طی روزهای آینده باید شاهد معرفی تیم جدید این بازیکن برای فصل آینده باشیم. مسلمان در ابتدای لیگ پانزدهم به پرسپولیس پیوست و در فصل اخیر بهترین پاسور لیگ برتر شد اما در نهایت برانکو تصمیم گرفت تا این بازیکن را کنار بگذارد. سرمربی قرمزها مسلمان را در میانه فصل از ترکیب این تیم خارج کرد و شرایط به شکلی پیش رفت که در نهایت بعد از سه سال، مسلمان از لیست قرمزها خارج شد.

محسن مسلمان رسما از پرسپولیس جدا شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نتیجه خودخواهی های برانکو در این فصل مشخص میشه این اقا کینه شتری داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی