بازدید 5065
۱

پیکر استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران تشییع شد

کد خبر: ۸۰۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 26 May 2018

پیکر مرحوم پروفسور عیسی نواب صبح امروز پنجم خرداد ۹۷ در بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران تشییع شد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، پیکر مرحوم پروفسور عیسی نواب با حضور استادان، اعضای هیات‌علمی، کارکنان بیمارستان شریعتی، همکاران، دوستان و شاگردانش، صبح شنبه پنجم خرداد ۹۷ در بیمارستان شریعتی تشییع شد.

پروفسور عیسی نواب، استاد گروه ارتوپدی بیمارستان شریعتی سه‌شنبه یکم خرداد ۱۳۹۷ چشم از جهان فروبست.

وی سال‌ها از اعضای هیات‌علمی به نام و برجسته گروه ارتوپدی، پزشکی فرهیخته، نکونام و مردمی بود که دانشجویان بسیاری را تربیت کرد و همواره مشوق آنان برای ارائه خدمت به مردم بود.

پروفسور نواب دوره تکمیلی ارتوپدی اطفال را نیز گذرانده بود و از متخصصان برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران بود.

ریاست بخش ارتوپدی بیمارستان دکتر شریعتی، عضویت در انجمن ارتوپدی، انجمن جراحی عمومی و انجمن ارتوپدی اطفال کشور فرانسه مسئول مشاوره و اجرای اعمال جراحی جنگ‌زدگان جنگ تحمیلی در بیمارستان‌های ساسان و خاتم‌الانبیاء، همکاری با بیمارستان امام خمینی (ره)، بیمارستان ولیعصر ناجا از جمله سوابق کار این استاد برجسته بود.

همچنین فعالیت در مراکز درمانی هلال‌احمر، همکاری در انجام اعمال جراحی بیماران با تابعیت کشور افغانستان مقیم در ایران از طرف سازمان ملل متحد، همکاری با اساتید دانشکده‌های کشور فرانسه به‌منظور معرفی متخصصان ارتوپدی کشور جهت گذراندن دوره تکمیلی تخصصی ارتوپدی (ارتوپدی اطفال، میکروسرجری، شانه) و عضویت هیات‌مدیره انجمن جراحان ارتوپدی کشور ایران بخشی از سوابق کاری این استاد فرهیخته بود.

دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی درگذشت این استاد فرهیخته و پیشکسوت ارتوپدی را به جامعه دانشگاهی خصوصا همکاران و شاگردان ایشان و همچنین بازماندگان محترم شان تسلیت گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا رحمتش کنه روحش شاد یادش گرامی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست