بازدید 2780

کری خوانی رسانه های قطری برای استقلال و پرسپولیس

کد خبر: ۸۰۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 24 May 2018

روزنامه های قطری از همین الان برای سرخ آبی ها پایتخت شروع به کری خوانی کردند و از صعود دو تیم خود به نیمه نهایی سخن به میان می آورند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم استقلال و پرسپولیس که به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته اند باید در این مرحله به مصاف حریفان قطری خود بروند. پرسپولیس با تیم قدرتمند الدحیل و استقلال هم با تیم پرستاره السد باید بازی کند.

رسانه های قطری از همین الان به کری خوانی برای سرخ آبی ها پرداختند. آنها کار السد و الدحیل را برای صعود به نیمه نهایی سخت توصیف کردند با این حال تاکید داشتند که هم الدحیل به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کند و هم السد و در نهایت یک تیم از قطر فینالیست می شود.

روزنامه الرای نوشت: رویارویی السد و الدحیل به نیمه نهایی کشیده شد. خوشبختانه ما در هر حالت یک فینالیست خواهیم داشت و دو تیم الدحیل و السد در نیمه نهایی بعد از عبور کردن از پرسپولیس و استقلال به مصاف هم می روند تا یکی از آنها راهی فینال شود. الدحیل آماده ترین تیم حال حاضر فوتبال آسیا است. این تیم قطری که از ادغام دو باشگاه لخویا و الجیش به وجود آمد در نخستین فصل حضورش در لیگ ستارگان قطر بدون شکست جام قهرمانی را بالای سر برد و توانست در جام امیر قطر و جام حذفی هم قهرمان شود. الدحیل با هدایت جمال بلماضی و حضور بازیکنان سرشناس خود امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار