بازدید 6436
۳
بارتاب

حمله تازه قلعه نویی: ای آقای عمرو عاص، ریش شما ریشه ندارد!

کد خبر: ۸۰۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 23 May 2018

سرمربی سپاهان در خصوص صحبت‌های هفته‌ پیشش در خصوص ساکت هم گفت‌: ساکت به آذری گفته بود شما چرا آمدید وسط؟ البته من در اظهار نظرم کمی تندروی کردم. البته آقای آذری هم شخصی نیست که دروغ بگوید.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس به خاطر شرایط سیاسی فعلی جامعه تبدیل به فیلترهای جامعه شده‌اند. این دو تیم همیشه باید بالا باشند تا از آسیب‌ها جلوگیری شود. روزی که ۸۰ هزار نفر برای بازی ما و استقلال به ورزشگاه آمدند می‌توانستند هر کار دیگری انجام بدهند. در بازی ذوب آهن و استقلال وقتی من داور را دیدم یقین پیدا کردم که ما برنده نمی‌شویم.

قلعه‌نویی درباره تیم ملی گفت: مسلمانی عمرو عاصی بیانیه می‌دهد که آقای قلعه‌نویی تو که بازی تیم ملی با کره را نمی‌بینی. ما با آمریکا بازی داشتیم و به دلیل اختلاف زمانی و همچنین نداشتن شبکه‌های ایرانی نتوانستیم بازی تیم ملی را تماشا کنیم. ای آقای عمرو عاص، ریش شما ریشه ندارد. زمان حضور من در تیم ملی، ما بدون قرارداد و فقط برای مردم به مالزی رفتیم. آن وقت می‌گویی ما ایرانی نیستیم و شما ایرانی هستید! آقایی که ۴۰ میلیون از مدیر فلان باشگاه باج می‌گیری یا از تیمی که آمده خصوصی‌سازی کند و گفته است از ما حمایت کنید، پاسخ دادید ۵۰۰ میلیون می‌گیرم بد ننویسم. من دلم از این مسائل می‌سوزد. در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه‌است کسی مسئولیت تیم ملی را برعهده بگیرد آن هم در بالاترین سطح فوتبال آسیا و بدون داشتن رییس فدراسیون و تعلیق بودن. بدون قرارداد به مالزی رفتیم. ما ایرانی نیستیم، شما ایرانی هستید! آن زمان هم که تیم دست ما بود در رنکینگ اول آسیا قرار داشت. خدا را شکر مثل شما نیستیم که از خیلی چیزها استفاده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کی؟
چی؟
کجا؟
کی به کیه؟
اقلا یه نشونه ای چیزی از این آدما بدین که 80 میلیون آدم بفمن چی میگین!!
قلعه نویی دیگه چه بازیگریه
قلعه نویی جان!
ریش خیلی ها در این زمانه ریشه ندارد!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی