بازدید 3482
خبر

حکم سنگین فیفا علیه ملوان رسید/منفی ۶ امتیاز

تیم ملوان فصل جدید لیگ دسته اول را با منفی ۶ امتیاز آغاز کند. هرچند به دلیل پرداخت نکردن بدهی زوران یا شکایت پاشنکو، ملوانان شاید فصل آینده را با ۱۲- امتیاز یا حتی در لیگ دسته دوم استارت بزند.
کد خبر: ۸۰۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 23 May 2018

سرانجام شش امتیاز از تیم ملوان بندرانزلی برای فصل آینده لیگ دسته اول کسر خواهد شد تا این تیم شانس بازگشت به لیگ برتر را از همین حالا کمتر ببیند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه ملوان بندرانزلی که با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند، مدتی است که با دو پرونده شکایت بازیکنان سابق این تیم به فیفا مواجه شده است. پس از شکایت زوران زلاتکوفسکی، بازیکن مقدونیه‌ای و پیشین ملوان از ابن باشگاه به خاطر بدهی‌های خود، امروز (سه‌شنبه) حکم کسر ۶ امتیاز به فدراسیون فوتبال رسید و به این ترتیب، تیم ملوان فصل جدید لیگ دسته اول را با منفی ۶ امتیاز آغاز کند. هرچند به دلیل پرداخت نکردن بدهی زوران یا شکایت پاشنکو، ملوانان شاید فصل آینده را با ۱۲- امتیاز یا حتی در لیگ دسته دوم استارت بزند.

ملوان مدتی است حال و روز خوشی ندارد؛ پس از سقوط به دسته اول در دو فصل اخیر از صعود به لیگ برتر بازماند. با این اتفاق انزلی چی‌ها برای بازگشت به لیگ برتر ماموریت دشواری خواهند داشت. در فصل گذشته پدیده هم با چنین جریمه‌ای روبرو شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی