بازدید 4925
گزارش

قلعه نویی ستاره های ناراضی پرسپولیس واستقلال رابه سپاهان می برد؟

اخیرا یک نقل و قول منتسب به او هم در رسانه های ورزشی منتشر شد مبنی بر اینکه حسینی گفته حاضر است در سپاهان گلر دوم باشد اما به خاطر بعضی مسائل دیگر در استقلال نماند
کد خبر: ۸۰۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 23 May 2018

پیش از اعلام رسمی برعهده گرفتن هدایت سپاهان توسط قلعه نویی چند اسم به عنوان گزینه های مدنظر قلعه نویی برای پیوستن به زردهای اصفهان مطرح شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از این بازیکنان محسن مسلمان است که باشگاه سپاهان به طور رسمی او وارد مذاکره شده و فعلا منتظر نظر جواب نهایی خود این بازیکن است. مسلمان فعلا برای ماندن یا رفتن از پرسولیس مردد است و منتظر است تا ببیند اگر برانکو به او قول بازی برای فصل بعد را ندهد از این تیم جدا شود. رابطه خوب مسلمان با قلعه نویی هم کمک کرده تا سپاهان به جدی ترین گزینه هافبک سرخها تبدیل شود.

گزینه دیگری که ممکن است بعد از قلعه نویی راهی سپاهان شود، سیدحسین حسینی دروازه بان جوان استقلال است. حسینی فصل پر حاشیه ای را در استقلال سپری کرده و نیمکت نشینی های اخیر و دعوت نشدن به جام جهانی هم بر میزان ناراحتی او از استقلالی ها افزوده است. حتی اخیرا یک نقل و قول منتسب به او هم در رسانه های ورزشی منتشر شد مبنی بر اینکه حسینی گفته حاضر است در سپاهان گلر دوم باشد اما به خاطر بعضی مسائل دیگر در استقلال نماند. قلعه نویی پیش از این سابقه جذب بازیکنان استقلالی را داشته و حالا حسینی می تواند جدیدترین شاگردش از استقلال باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی