بازدید 4300
۶

آیا با لیست کی روش، باید فاتحه لیگ داخلی راخواند؟

کد خبر: ۸۰۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ 20 May 2018

با توجه به فهرست اسامی اعلام شده تیم ملی از همین حالا می توان حدس زد، احتمالا در میان بازیکنانی که به زمین فرستاده می شوند تعداد ۹نفره سهمیه لیگ به کمترین میزان خود و شاید در حد ۳ بازیکن تقلیل یابد که آنها هم به احتمال زیاد در خط دفاعی به کار گرفته خواهند شد چراکه در خط میانی و حمله لژیونرها همه چیز را قبضه کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، حال باید دید با این اوضاع بعد از جام جهانی آیا اساسا انگیزه ای برای بازیکنان لیگ برتر برای ارائه بازی با کیفیت باقی خواهد ماند؟ 

برخی بر این اعتقادند که شاید آقای کی روش توانسته باشد در انتخاب بازیکنان خارج نشین یا دو تابعیتی و تشویق آنان به بازی برای تیم ملی ایران خدمت خوبی به فوتبال ایران کرده باشد اما در سطح داخلی شاهد افت و تنزل و بی انگیزگی در فوتبال شده است. حتی برخی بر این نظر هستند که شیوه کی روش به برخی بازیکنان داخلی فهمانده است که اگر می خواهند در تیم ملی انتخاب شوند باید در یک تیم خارجی ولو عربی بازی کنند.

ترجیح امیر عابدزاده به حسین حسینی که رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران را شکسته و یا ترجیح اشکان دژاگه مصدوم و مدتها دور از میدان به عنوان مهاجم بجای علی علیپور، همه ثابت می کند که درخشش درون مرزهای لیران برای کارلوس گزینه آخر انتخاب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
کی روش مربی بزرگی است و کارش را بلده. آنچه برخی در آیینه نمی بینند، افراد با تجربه نظیر کی روش در خشت خام می بینند. جام جهانی جای افراد با تجربه و دارای سوابق بین المللی است. تیم ایران مجبوره جلوی قدرت های بزرگ فوتبال در این جام بسته بازی کنه. در نتیجه عمدتا نیاز به بازیکنان با توانایی پرش شدید است. ضمنا در خط دفاع نیاز به افرادی با قدرت مانور زیاد و سرعت برگشت بیشتر نیاز است. مثلا مقایسه کنید سید جلال را با پور علی گنجی. به همین دلیل است که پژمان منتظر را هافبک قرار خواهد داد نه دفاع. چون ویژگی دفاعی ایشان به ویژگی نفوذ، برتری داره. ضمنا مگر جام جهانی آخر دنیاست که بازیکنان لیگ بخواهند انگیزه خود را از دست بدهند.
ببخشید اشتباه عرض کردم. پژمان منتظری را به عنوان دفاع کناری به کار می گره چون قدرت نفوذ کم تری داره و تیم قراره بسته بازی کنه
بهتر، لژیونر بشن، از جیب ما پول ندهند به این باشگاه ها،
اونایی که دوست دارند به باشگاه ها کمک کنند هم دست کنند تو جیب شخصی شون به تیم محبوبشون پول بدهند
چرا در سطر آخر نوشتی .... درخشش درون مرزهای لیران؟! بیخیال داداچ!
خیلی از تیمهای ملی دنیا اینگونه عمل می کنند و از بازیکنان لژیونر استفاده می کنند.
با این تفکرتان وای به حال لیگ برزیل و آرژانتین و تونس و مراکش و مصر و ...
در ضمن دروازه بان مدنظرتان تو تیم خودش هم ثابت نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی