بازدید 2236

زمان برگزاری دوره جدید اردوهای معرفتی دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۰۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 20 May 2018

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت برنامه‌های معرفتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری طرح ولایت در دوره جدید اردوهای معرفتی در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش آنا، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، ارتقای اندیشه، معرفت و بنیه دینی، انقلابی، فرهنگی و سیاسی را یکی از کارهای اساسی و بنیادی در فضای دانشگاهی عنوان کرد و گفت: معرفت‌افزایی از ماموریت‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی این دانشگاه به شمار می‌آید که به صورت همه جانبه مدنظر است.

وی افزود: در چند ماه اخیر، اردوهای معرفتی متعددی برای دانشجویان علاقه‌مند در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده و خوشبختانه رشد معنوی آنان را به همراه داشته است. در سال جاری هم یکی از برنامه‌های اصلی معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزاری همین نوع برنامه‌هاست. این نوع برنامه‌ها، به صورت متمرکز و کشوری در برخی واحدهای دانشگاهی که از امکانات لازم برخوردار هستند، برگزار می‌‌شود. علاوه بر این قرار است تابستان امسال در اردوهای معرفتی، برنامه‌های ویژه‌ای از جمله طرح ولایت با حضور جمعی از منتخبان دانشجویی برگزار شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه، محل حضور جوانان و نخبگان علمی و فرهنگی کشور است، همه توقع دارند فضای فرهنگی آن، متناسب با نسل امروز باشد. این در حالی است که مساجد دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان، فعال هستند و ان‌شاءالله خانواده بزرگ دانشگاه، در شب‌های قدر به بهترین شکل ممکن از فضیلت‌های آن بهره‌مند خواهند شد.

کلانتری با بیان اینکه برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان، با رویکرد معرفت‌افزایی و ارتقای شناخت معنوی نسل جوان در حال برگزاری است، عنوان کرد: معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی مصمم هستند تا با توان مضاعف، برنامه‌ها را اجرا کنند. در ماه مهمانی خدا، مساجد، نمازخانه‌ها، فضاهای فرهنگی و عمومی دانشگاه باید مشوق معنویت و کار اندیشه‌ای باشد.

وی با اشاره به امکانات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان، اظهار کرد: حوزه دینی و فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و هنری و ادبی، عرصه بسیار وسیعی است که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند بر اساس سلایق و علاقه‌مندی خود، وارد شوند و از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید به نحوی عمل کنیم که حداکثر ظرفیت برای حضور دانشجو و استاد باز باشد و به حوزه‌ای که مخاطب خاصی دارد، محدود نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی