بازدید 2041

دو اظهار نظر کاملا متفاوت از مسئولان در یک موضوع واحد!

کد خبر: ۸۰۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 20 May 2018
در اتفاقی قابل تامل، در خصوص موضوع ممنوعیت و یا عدم ممنوعیت شرکت همزمان در هیات مدیره و هیات رییسه تشکل‌های صنفی و شورا‌های اسلامی، دو نظر کاملا متفاوت از سوی دو مسئول ذیربط اعلام شده است.

به گزارش پیشامد، اخیرا، رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران با انتشار نامه‌ای خطاب به روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، صریحا اعلام کرده عضویت هیات مدیره و هیات رییسه تشکل‌های صنفی ممنوع است. همچنین بر اساس اعلام این مقام مسئول، داوطلبی اعضا شورا‌های اسلامی درانتخابات هیات مدیره و هیات رییسه تشکل‌های صنفی با ارائه استعفاءنامه از شورای شهر مقدور خواهد بود.

همزمان؛ اما امیدوار رضایی، معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه یکی از نمایندگان مجلس در خصوص امکان شرکت و یا عدم شرکت داوطلبین انتخابات هیات داوطلبین هیات رئیسه اتاق‌های اصناف، عنوان کرده، حکم قانونی مبنی بر ممنوعیت در داوطلب شدن اعضای شورای اسلامی شهر و روستا جهت انتخابات مذکور یافت نشده است؛ لذا داوطلب شدن اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا جهت این انتخابات منع قانونی نداشته و لزومی به استعفای اعضای شورای شهر و روستا جهت داوطلب شدن در انتخابات رئیسه اتاق‌های اصناف ایران نیست.

در حالی که نظراین دو مسئول کاملا درتضاد با یکدیگرند به نظر می‌رسد با توجه به وجود چنین تناقضات واضحی در خصوص مسائل مهم اینچنینی، ضروری است تا هر چه سریع‌تر ابهامات موجود رفع شود.
 
دو اظهار نظر کاملا متفاوت از مسئولان در یک موضوع واحد!
 
دو اظهار نظر کاملا متفاوت از مسئولان در یک موضوع واحد!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار