بازدید 7110

گالاتاسرای در شب آخر، قهرمان لیگ ترکیه شد+جدول

کد خبر: ۸۰۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸ 20 May 2018

در شبی که سه تیم گالاتاسارای، باشاک شهیر و فنرباحچه شانس قهرمانی داشتند، اصلان ها جام را در آغوش کشیدند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته NTV Spor، گالاتاسارای در آخرین هفته از فصل 2017-2018 به مصاف گزتپه رفت. یک مساوی هم این تیم را به قهرمانی می رساند. گومیس از روی نقطه پنالتی تک گل شاگردان فاتح تریم را زد تا گالاتاسارای برای بیست و یکمین بار به قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه برسد. آنها از این نظر برترین تیم تاریخ فوتبال ترکیه هستند.

در این میان باید به نقش اساسی فاتح تریم اشاره کرد که یک هفته مانده به نیم فصل هدایت تیم را برعهده گرفت (بعد از اخراج تودور) و باز هم اصلان ها را به قهرمانی رساند. او 9فصل روی نیمکت هدایت این تیم نشسته و 7فصل آنها را به قهرمانی در لیگ رسانده است (یک سوم قهرمانی های گالا).

سوپرلیگ ترکیه

نکته جالب در مورد جدول رده بندی سوپرلیگ ترکیه، تعداد باخت های تیم قهرمان است. گالا اولین تیم تاریخ ترکیه است که علی رغم تحمل 7باخت، در پایان جام قهرمانی را به دست آورد. بشیکتاش شنول گونش هم که در دو فصل اخیر با اقتدار به قهرمانی رسیده بود، در این فصل جایی بهتر از رتبه چهارم نتوانست برای خود دست و پا کند. فنرباحچه آیکوت کوجامان هم با نایب قهرمانی در لیگ می تواند در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده برای حضور در مرحله گروهی بجنگد (گالا به صورت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل آینده صعود کرد).

گالاتاسارای - فنرباحچه - باشاک شهیر - ترکیه - سوپرلیگ ترکیه - قهرمان ترکیه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی