بازدید 4691
گزارش بازی دوستانه شاگردان کی روش

ایران1-زیر23سال ازبکستان0/گودبای پارتی با یک شاخه گل

کد خبر: ۸۰۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰ 19 May 2018

کمتر از یک ماه باقیمانده به نخستین دبدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018، شاگردان کی روش در یک دیدار تدارکاتی بحث برانگیز از ساعت ۲۱ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی امید ازبکستان رفت(!) و با تک‌گل روزبه چشمی(۱۷) به برتری رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، ملی پوشان ایران در آخرین دیداری که پیش از خروج از ایران به قصد اردوهای تدارکاتی نهایی برگزار کردند، به پیروزی یک گله رسیدند اما این برتری کسی را خوشحال نکرد چرا که حریف سطح پایین با تیم جوانان خود گام به میدان گذاشته بود و در حالی که سایر تیمهای آسیایی با تیمهای بزرگ دنیا بازی می کنند، چنین مسابقه ای برای آماده سازی تیم ملی شرم آور به نظر می رسد. 

ترکیب ایران: امیر عابدزاده (46-سید حسین حسینی)، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی (46-سعید عزت‌اللهی)، وریا غفوری (46-سیدجلال حسینی)، علی قلی‌زاده، سیدمجید حسینی، کریم انصاری‌فرد (68-وحید امیری)، احسان حاج‌صفی (59-پژمان منتظری)، مهدی ترابی، رضا قوچان‌نژاد و مهدی طارمی (68-میلاد محمدی)

سرمربی: کارلوس کی‌روش

ترکیب تیم زیر23سال ازبکستان: ارگاشیف بوتیرالی، رستم آشورماتوف، اکروم کومیلوف، عباس بیک اوتاکسونوف،‌ عزیز گانیف، اودیل همروبکوف، زابیلو اورینبوئف، عزیز تورگانبوئف،‌ ژالولیدین ماشاریپوف، دستان تورسانوف و ژاویر سیدیگوف.

سرمربی: تیمور کاپادزه

ایران1-زیر23سال ازبکستان0/گودبای پارتی با یک شاخه گل

این آخرین بازی تیم ملی فوتبال قبل از جام جهانی در ایران بود. ملی پوشان بعد از این مسابقه راهی ترکیه می‌شوند و در آنجا اردوی تدارکاتی برگزار می‌کنند و دو بازی تدارکاتی در این کشور برگزار خواهند کرد و سپس راهی روسیه می‌شوند تا در جام جهانی با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش بازی کنند.

شرح گل

ایران 1 ازبکستان 0(دقیقه 16، روزبه چشمی): ارسال دقیق احسان حاج صفی از روی نقطه کرنر با پرواز بلند چشمی توام شد و این بازیکن با ضربه سری دیدنی دروازه تیم مهمان را باز کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی