بازدید 4873
۱
سوژه

جنگ تماشاگر درلیگ هفدهم را استقلال برد یا پرسپولیس؟

میزبانی‌های پرسپولیس ۹هزارتماشاگر بیشتری از میزبانی‌های استقلال داشت. یعنی بازی‌های این فصل پرسپولیس حدود ۳۶هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. در حالی که این آمار برای استقلال حول عدد ۲۷هزارتا می‌چرخید
کد خبر: ۸۰۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 19 May 2018

در جواب سوال همیشگی استقلال پرطرفدارتر است یا پرسپولیس باید گفت که حداقل در لیگ هفدهم، حضور قرمزها پررنگ‌تر بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در پایان لیگ هفدهم مشخص شد که در این فصل هم پرسپولیس گوی سبقت را از استقلال ربود و تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه کشاند. استقلال به جز دربی، فقط یک بار تعداد تماشاگرانش از ۵۰هزارتا عبور کرد که آن هم مربوط به بازی هفته سوم مقابل تراکتورسازی است. در حالی که قرمزها در هفته پایانی برای جشن قهرمانی ۷۰هزارتا بودند، در میزبانی از سایپای علی دایی ۶۰هزار تماشاگر به ورزشگاه رفته بود و ۵۰هزارنفری از سپاهان و تراکتورسازی پذیرایی کردند. هر دو تیم هم بعد از دربی، یک بازی از حضور تماشاگر محروم شدند و هواداران سرخآبی در ۱۴ میزبانی تیم‌شان سهیم بودند.

منصوریان، امید پیروزی را با خود برد

اگر از دربی صرف نظر کنیم، آبی‌ها در دوران اوج شفر هم به اندازه دو میزبانی اول فصل‌شان به ورزشگاه نرفتند. استقلال فصل را با ۴۰هزار تماشاگر استارت زد که با وجود ناکامی، برای بازی با تراکتورسازی این عدد به ۵۵هزار تماشاگر رسید. ولی منصوریان با رفتن‌اش همه امیدها را با خود برد و شفر هر چه تلاش کرد تعداد تماشاگران حاضر در آزادی را از مرز سی‌هزارتا عبور نداد.

پرسپولیس در تعداد تماشاگر هم اول شد

۵۱۳هزار تماشاگر در روزهایی از لیگ هفدهم که پرسپولیس میزبان بود به ورزشگاه رفتند. در آخرین بازی لیگ که مصادف شده بود با جشن قهرمانی پرسپولیس، این تیم جشنی ۷۰هزارنفره گرفت که بیشترین حضور تماشاگران پرسپولیس در این فصل هم بود. بعد از آن نوبت به میزبانی از سایپا می‌رسد که شصت هزار قرمزپوش شاهد شکست تیم‌شان مقابل تیم علی دایی بودند. همچنین پرسپولیس در میزبانی از سپاهان و تراکتورسازی هم ۵۰هزارنفری به استقبال تیم مهمان رفتند.

تعداد تماشاگران پرسپولیس در میزبانی‌های لیگ هفدهم

شهرستان‌ها هم به نفع پرسپولیس

در مجموع مسابقاتی که پرسپولیس مهمان بود ۳۸۲هزار تماشاگر به ورزشگاه رفتند. در حالی که استقلال در سفر به ورزشگاهی جز آزادی، ۳۴۱هزار تماشاگر را از نزدیک دید. یعنی هواداران سایر تیم‌ها هم در بازی با پرسپولیس اشتیاق بیشتری برای حضور در ورزشگاه داشتند نسبت به مسابقاتی که میزبان استقلال بودند.

پرسپولیس پرطرفدارتر از استقلال

به طور میانگین میزبانی‌های پرسپولیس ۹هزارتماشاگر بیشتری از میزبانی‌های استقلال داشت. یعنی بازی‌های این فصل پرسپولیس حدود ۳۶هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. در حالی که این آمار برای استقلال حول عدد ۲۷هزارتا می‌چرخید. در مجموع نزدیک به ۹۰۰هزارتماشاگر برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه رفتند و ۷۲۸هزار تماشاگر هم در بازی‌های این فصل استقلال حاضر بودند.

سایت برنامه نود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناك جان پر واضحه كه با زاويه مطلب مي نويسي.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار