بازدید 7175
۱
سوژه

سورپرایز 2018کی روش؛ کدام یک از این چهار نفر؟

کد خبر: ۸۰۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 19 May 2018

یکی از پست هایی که هنوز تکلیف آن روشن نشده، پست دروازه است تا جایی که معلوم نیست کی روش از بین امیر عابدزاده، علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و سید حسین حسینی از چه دروازبانی در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند سنگربان نخست تیم ملی فوتبال ایران در دو سه سال اخیر بوده است و کی روش نشان داده که اعتماد زیادی به این دروازبان دارد اما بیرانوند در فصل جاری نتوانست انتظارات را برآورده کند و خوردن سه گل برابر السد و ۴ گل برابر الجزیره نشان داد که او آماده نیست و شاید جایگاه او در ترکیب اصلی تیم ملی متزلزل شود.

رشید مظاهری با وجود آنکه در دیدار رفت برابر استقلال بسیار خوب ظاهر شد اما در دیدار برگشت سه گل دریافت کرد و از طرف دیگر هم حسینی جایگاه خود در ترکیب اصلی استقلال را از دست داده و طبیعی است که از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر نبرد.

اما امیر عابدزاده هم وضعیت خوبی نسبت به رقیبان خود دارد. او در فوتبال پرتغال دروازبانی کرده و بین چهار دروازه بان دعوت شده تنها گلر لژیونر فوتبال ایران به شمار می آید. کارلوس کی روش روی بازیکنانی که در فوتبال اروپا بازی می کنند توجه ویژه و خاصی دارد و اصلا بعید نیست که سورپرایز او در روسیه استفاده کردن از عابدزاده جوان باشد مثل انتخاب حقیقی در جام 2014... هر چند تجربه امیر به مراتب کمتر از رقبای داخلی اش خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درهرصورت نسبت به بیرانوند خوش بین نیستم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار