بازدید 7508

واکنش باقری به ناراحتی مسلمان از گل دقیقه90وصعودپرسپولیس

کد خبر: ۷۹۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 16 May 2018

بعد از بازی برگشت پرسپولیس و الجزیره تصاویری از محسن مسلمان در زمان به ثمر رسیدن گل دوم نماینده کشورمان در این مسابقه، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان ‌می‌داد این بازیکن با چهره‌ای درهم روی نیمکت نشسته و در شادی گل شرکت نکرده و از گلزنی تیمش خوشحال نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کریم باقری مربی پرسپولیس موافق این موضوع نیست و بع تسنیم گفته اعتقاد دارد در مورد یک فرد نباید روی یک تصویر قضاوت کرد چون برخی تصاویر همه آنچه باید را نشان نمی‌دهند.

بعد از بازی پرسپولیس و الجزیره تصاویری از محسن مسلمان دیده شد که نشان می‌دهد او چندان از پیروزی تیمش در این مسابقه خوشحال نشده است، نظر شما چیست؟
من خودم آنجا بودم و کسی از تیم را ناراحت ندیدم. عکس خیلی فرق می‌کند با آنچه شما زنده با آن برخورد می‌کنید. عکس، تصویر یک لحظه را نشان می‌دهد در حالی که شما وقتی در محل حاضر باشید خیلی خوب و بهتر می‌توانید تشخیص دهید که اطرافیان‌تان خوشحالند یا ناراحت. کار برخی رسانه‌ها این است که به حواشی بپردازند و اینطور مسائل را بزرگ کنند که البته این هم بخشی از کارتان است و ایرادی به آن وارد نیست. در آن لحظه که شما در مورد آن صحبت می‌کنید من واقعا محسن را ناراحت ندیدم و حتی بغل من هم آمد. شخصا مخالف این موضوع هستم و اعتقادم این است مسلمان مثل همه بازیکنان خوشحال بود.

اما عکس منتشر شده چیز دیگری را نشان می‌دهد.
گفتم که از یک تصویر نمی‌شود آدم‌ها را قضاوت کرد. متاسفانه این اتفاق در مورد خود من هم یک بار رخ داد. در مراسم تنفیذ رئیس جمهور شرکت داشتم و بعد از مراسم دیدم عکسی از من منتشر شده که به دوربین خیره شده‌ام، در حالی که در مراسم اصلا دوربینی ندیدم و ناخودآگاه به جلو خیره شده بودم. شاید خیلی روی این تصویر قضاوت‌های متفاوتی کردند و اعتقاد داشتند من از موضوعی ناراحتم در حالی که اصلا این طور نبود. برای همین می‌گویم روی عکس نباید فردی را قضاوت کرد و شاید آن عکس طوری زوم و طراحی شده باشد که ذهن بیننده را متوجه مسئله‌ای کند. اسم این تصاویر را باید شکار عکاسان گذاشت اما نباید در مورد آن قضاوت کرد.

قرار بود رابطه شکرآب شده بین مسلمان و برانکو را بهتر کنید اما این اتفاق رخ نداد؟
من کاری به این مسائل ندارم. سرمربی تیم تصمیم گیرنده نهایی در مورد همه موارد است. اجازه دهید به هر تصمیمی که از سوی برانکو گرفته شده یا می‌شود احترام بگذاریم و تابع آن باشیم. از شما رسانه‌ها هم می‌خواهم این قدر به این موضوع نپردازید. سرمربی تیم در مصاحبه‌هایش بارها در رابطه با موضوع مسلمان صحبت کرده و من نمی‌دانم شما رسانه‌ها چرا دست‌بردار قضیه نیستید. البته طبیعی است که دوست داشته باشید به حواشی بپردازید.

در پایان فصل هستیم و هواداران پرسپولیس دوست دارند بدانند در نهایت مسلمان خواهد ماند یا نه؟
ماندن یا رفتن مسلمان به من و شما ارتباطی ندارد. او خودش در این مورد تصمیم‌گیرنده است.

اینکه می‌گویند مسلمان خودش دوست دارد بماند اما برانکو تمایلی به حفظ او ندارد درست است؟
اگر واقعا محسن دوست داشته باشد در پرسپولیس بماند، می‌ماند. برانکو کاری به او ندارد. متاسفانه شما رسانه‌ها خیلی به این مسئله دامن زده‌ و موضوع را بزرگ کرده‌اید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار