بازدید 36901

ناگفته‌های تلخ دختر ۱۴ساله از پسران بی‌رحم

کد خبر: ۷۹۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰ 14 May 2018

5 جوان، دختر نوجوانی را ربودند و با بستن دست و پایش در باغی او را هدف تعرض قرار دادند و مردی باغبان که متوجه شرایط بد دختر می شود به کمکش می آید و او را از چنگال پسران نجات داد.

به گزارش جام جم آنلاین، 94 ماموران کلانتری 161 ابوذر با مراجعه مردی در جریان ناپدید شدن دختر 14 ساله ای به نام سهیلا قرار گرفتند. ماموران در این مرحله پی بردند که دختر نوجوان دو روز قبل برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است و در این مدت نیز پدر وی به بیمارستانها و بهزیستی سرکشی کرده است.

ماجرای مرموزی پیش روی ماموران قرار گرفته بود که بازپرس دستور داد تا تیمی ازماموران پلیس آگاهی برای رازگشایی این ماجرا وارد عمل شوند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که روز جمعه دختر نوجوان همراه پدربزرگ و مادربزرگش به پارک رفته و از همان شب سهیلا با پسر جوانی به صورت تلفنی در تماس بوده است.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی به سراغ پسر جوان که احسان نام دارد بروند و وی زمانی که با ماموران روبرو شد ادعای عجیبی کرد.

احسان گفت: عصر جمعه همراه 5 تن از دوستانم در پارک بودیم که با دختر نوجوانی که به نزدیکی ما آمده بود آشنا شدم و همان شب با من تماس گرفت و ادعا کرد که می خواهد به خانه عمه اش در تجریش برود و خواست تا همراهش باشم که من نیز سوار بر مترو او را تا مترو تجریش همراهی کردم و سپس به خانه بازگشتم.

تجسس ها برای ردیابی دختر جوان ادامه داشت تا اینکه ماموران گشت کلانتری ولنجک در حال گشت زنی بودند که در برابر دختر نوجوانی قرار گرفتند که در تحقیقات ابتدایی این دختر که خود را سهیلا معرفی کرده بود گفت: چندی پیش برای اعتراض از خانه مان فرار کردم و ماموران زمانی که قصد داشتند او را در اختیار بهزیستی قرار دهند مشخص شد که این دختر همان نوجوان گمشده است.

سهیلا به ماموران گفت: پدرم شیشه ای است و روز فرار از من خواست تا برای تامین هزینه اعتیادش جلوی دوستانش که داخل خانه برای کشیدن مواد جمع شده بودند برقصم که از خانه فرار کردم.

این ادعاها در حالی بود که مادر سهیلا با مراجعه به پلیس عنوان کرد که پدر سهیلا شیشه ای نیست و دخترش از سوی چند جوان ربوده شده است.

سهیلا بار دیگر هدف تحقیق قرار گرفت و پرده از تلخ ترین صفحه زندگی اش برداشت و گفت: روز جمعه همراه خانواده ام در پارک بودم که با پسر جوانی به نام احسان آشنا شدم و اما من هیچ تماسی با او نگرفتم اما فردای آن روز پسر جوان با من تماس گرفت و خواست تا در محل قرار حاضرشوم.

وی افزود: وقتی با احسان روبرو شدم وی مرا با تهدید سوار بر خودرویی کرد و شب مرا در کارگاه زندانی کرد و فردای آن روز مرا به باغی بردند و سگی را در یک قدمی ام بستند تا نتوانم فرار کنم.

سهیلا گفت: 5 جوان در آن باغ حضور داشتند که 2 تن از آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند که در آخر مرد افغان که باغبان باغ بود مرا نجات داد.

بنا به این گزارش، بازپرس با توجه به فراری بودن متهمان دستورات ویژه را برای دستگیری آنها صادر کرد و تحقیقات برای بازداشت آنها ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳۱
افرادی که برای ورزش به پارک میروند از دست این جوانهای علاف و بیکار که بصورت گروهی با هم جمع میشوند و بین آنها دختران هم هستند، در امان نیستند. مدام در حال کشیدن سیگار هستند و فضای پارک را از هر جهت آلوده میکنند. این مورد هم یکی از عواقب جمع شدن این جوانها در پارک است.
پاسخ ها
هیچکس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
فقط و فقط اعدام
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
اعتیاد آثار اجتماعی وحشتناکی داره و آقایون با قوانین جدید مواد مخدر چراغ سبز خودشون رو به مواد فروش ها نشون دادن که آقا خلاف هروئین کنید نه دیگه زیر پنجاه گرم زیر سه کیلو !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
در كرج پارك الزهرا در قسمت غرب عظيميه كه حدود 2000 متر مربع است ويك پيست پياده روي دارد اكثر جوانها در داخل اين پارك وپيست بصورت گروهي تجمع واكثرن در حال كشيدن سيگار وحتي مصرف مشروب و حشيش هستند وقتي خانواده اي در داخل پيست پياده روي ميكنند كنار نمي روند وحتما" با ترس ولعرض بايد معظرت خواهي كني با تعلل فراوان شايد كنار بروند جالب قضيه ايجاست كه يك كيوسك نيروي انتظامي در قسمت شرق اين پارك كه از خانه يكي از مسئولين كرج مراقبت ميكند نيز وجود دارد اين محيط بقدري بد است كه ما اهالي همان محل كودكان نمان حتي براي لحظيه نمي توانم به آنجا بفرستيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
کلا مرده و هوا و هوس لحظه ای برعکس زنها که با حرف و توجه این احساس بیشتر توشون برانگیخته میشه هوس کار یه لحظه هست . تو کشورهای اروپایی هم به همین شکل عمل میکنند یعنی بجای اینکه بیشتر به فکر مجرم باشند از همون زمان کودکی توسط خانواده به دختر و پسر های بچه و.نوجوان آموزش میدند که تنها نباشند مراقب فامیل باشند اگر در موقعیتی گیر افتادند چه کنند بعد از اتفاق چطور جلوی بدتر شدن اوضاع رو بگیرند که تو ایران البته بیشتر سعی بر انکار داستان میره . جالب هم بود که مرد افغان جلوی این اتفاق رو گرفت ببینید خوب و بد همه جا هست نژاد پرستی رو بس کنید دور و برتون رو ببینید پر از این آدمها
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
پسرهایی که در مقابل چنین عرضه هایی قرار می گیرند چرا باید اعدام شوند؟!.
ببینید دختره چه دروغهای متناقضی سر هم کرده است.
چرا این دخترها اینقدر ساده هستند و به راحتی گول پسرهای شالاتان رو میخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
اینها گول می زنند نه اینکه گول بخورند.
آخرش هم مظلوم نمایی می کنند
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
براینکه به دختران اموزش داده نمیشه نه از طرف مدرسه و نه خانواده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
بخاطر اینکه بچه های ما در مدارس اموزش مفید ندارند و در عوض کلی مطلب بدرد نخور می خوانند
قدیما برای اینگونه اخبار قبیح یه شرم و حیائی بود ولیکن الان خیلی راحت حتی خود تابناک به تیتر قرار دادن موضوع سعی در جلب مخاطبین می نماید غافل از اینکه باعث فرو ریختن قبح موضوع می شود . در روایات آمده گناه کردن یک گناه است و انتشار آن بیش از آن گناه معصیت دارد .
بارک الله مرد افغانی ... خدا زیاد کنه از این افغانی های ناموس دوست و با غیرت ...
برّه بازيگوش نصيب گرگها شود
باز بگین مردم افغانی بد هستند.
آیا دختری" که به دروغ می گوید پدرم شیشه ای است ودر اولین ملاقات شماره تلفن رد و بدل می شود وپس از آزادی به خانه نمی رود" می تواند اعتماد آدم را جلب کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
دوست عزیز من یه بار تو فامیل با یکی از این موارد روبرو شدم چیزی هست به نام عامل ترس . از اینکه همه بفهمند یا طرفی که این کار رو باهاش انجام داده این دختر یا پسر رو ترسونده و اون از سر ترس دروغ میگه . این شخص از سر ترس چندین بار هم میره تازمانی که لو بره داستان . خانواده مسوله .
پارک صبا واقع در خیابان جردن نرسیده به تقاطع ظفر تهران از پاتوقهای روابط افتضاح بین دختران و پسرها شده است! وجود کتابخانه علامه امینی(ره) با مراجعین بسیاری دختر و پسر جوان در این پارک با حال هم از عجایب روزگار است!
اعدام سريع
دختری که نه در خانه امنیت دارد و نه در جامعه از او حمیات می شود. کاربرانی که نوشته اند بره بازیگوش یا دختر ساده به وضعیت دختر و اجبار پدرش برای رقصیدن و... در برابر معتادان توجهی نکردند؟! یعنی اگر این اتفاقات با رضایت پدر درخانه روی داده بود مشکلی نبود؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
فکر کنم شما تا آخر نخوندی
آخرش چی شد؟؟ ما که نفهمیدیم!
تنها راه حل از بین بردن معظلات در جامعه نشر اخلاق است که متاسفانه خود خانمها با پوشش های بسیار بد و بدن نما خود را در معرض نمایش میگذارند و کسانی که نمی توانند بر هوای نفس غلبه کنند دچار وسوسه های شیطانی می شوند . با وجود قشرها و لایه های متاوت فرهنگی در جامعه ضرورت حفظ حجاب الزمی بنظر می رسد چراکه اولین کسانی که ضرر می کنند خود کسانی هستند که پوشش مناسب ندارند . غریزه جنسی ذاتی است و تنها افسار آن ایمان و اخلاق است .
پسر جوانی که در پارک باسهیلا اشنا شده بودبعدا چطور تماس گرفت وقرار ملاقات گذاشت؟جز اینکه سهیلا خود شماره تلفن را به ان پسر داده است؟خوب منتظر عئاقب این دوستی های یکه شبه باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
میتونه یه چاقو گذاشته باشه زیر دلش . تهدید کرده باشه . نمیتونی تو اون شرایط سنی یه دختر و پسر رو درک کنی که تاحالا یکی چاقو بدست رو ندیده
دست باغبان افغان هم درد نکند که حریف پنج جوان لات شده است .
بعد اینا میخوان مرد زندگی باشن؟!!
داستان بی سر و ته ای بود
اول نوشتین باغبان کمک کرد که آزاد بشه
بعد نوشتین مامورها در حین گشت زنی دختری رو پیدا کردن
بعد نوشتین دختره رو میخواستن تحویل بهزیستی بدن فرار کرده
بعد نوشتین دختره چون پدر شیشه ای ازش خواسته جلو دوستاش برقصه ناراحت شده و فرار کرده
بعدش معلوم شد که همون شب رفته تجریش
ولی روز بعد احسان برده تجریش و ولش کرده
این چه جور داستان نوشتنی هست - یا دوتا ماجرا رو با هم قاطی کردین انگار یا - صفحه ها از رو میز افتاده زمین و بهم خورده و برش د اشتین دیگه حوصله مرتب کردن نداشتین همینجوری چاپ کردین
در آخر یه ایراد اساسی - اگه این دختره رانت خواری کرده بود و حقوق نجومی گرفته بود - به اسم ( س) خالی معرفی میشد و احسان هم ( الف ) - چرا به این راحتی با آبرو و حثیت افراد بازی میکنید
پسرها با به مجازات خودشون برسن
ولی باید دید در این بین چقدر خود دختر مقصر بوده
حجاب دختره چه طور بوده؟
تابناک اگر بگید خیلی ممنون می شیم
وقتی گشت ارشاد با این جوان ها برخورد میکنه فریاد شون گوش فلک رو پر میکنند وجریان مجازی راه میندازند
فرهنگ ايراني براي خانوم ها حجابه حجاب دختر و زن بي حجاب 100در100 در امان نخواهد بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی