بازدید 4092
۱

مرگ شرور معروف يافت‌آباد با شليك پليس

کد خبر: ۷۹۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 13 May 2018

يكي از اوباش معروف جنوب تهران كه از مدتي قبل تحت تعقيب دادگاه انقلاب بود در تعقيب و گريز مأموران كلانتري يافت‌آباد با شليك گلوله به كام مرگ رفت.

به گزارش جوان، نيمه‌شب پنج‌شنبه 20‌ارديبهشت‌ماه بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران پليس از مرگ مشكوك مرد جواني در حوالي بزرگراه فتح با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه كه فضاي سبز بين بزرگراه روبه‌روي در پايگاه يكم شكاري ارتش بود با جسد مرد 37‌ساله‌اي روبه‌رو شدند كه با اصابت دو گلوله به پا و قفسه سينه به كام مرگ رفته بود.

نخستين بررسي‌ها حكايت از اين داشت مرد فوت شده از افراد شرور محل يافت‌آباد است كه از مدتي قبل تحت تعقيب دادگاه انقلاب و دادسراي ناحيه 20 تهران بوده است. همچنين مشخص شد مرد خلافكار در تعقيب و گريز مأموران كلانتري‌151 يافت‌آباد با شليك گلوله كشته شده است.

يكي از مأموران گشت كلانتري 151 يافت‌آباد در توضيح ماجرا گفت: متهم يكي از اوباش و خلافكار معروف يافت‌آباد و مدتي است از سوي دادگاه انقلاب و دادسراي ناحيه‌20 تحت تعقيب مأموران قرار دارد. ساعت 10:45 شب با خودروي سمند كلانتري در خيابان 15‌متري در حال گشت‌زني بوديم كه به خودروي پژو‌206 مشكوك شديم.

خودروي پژو را تحت نظر گرفتيم كه متوجه شديم قصد جابه‌جايي مواد مخدر دارد به همين دليل براي بازرسي به آن نزديك شديم كه فهميديم راننده آن متهم تحت تعقيب پليس است. مرد خلافكار وقتي متوجه خودروی پليس شد شروع به حركت كرد كه ما به او دستور ايست داديم، اما وي سرعتش را زياد كرد و با حركات خطرناك اقدام به فرار كرد.

بدين ترتيب تعقيب و گريز ما با راننده پژو 206 رقم خورد. مرد خلافكار با سرعت سرسام‌آوري داخل خيابان حركت مي‌كرد و ما با اعلام موقعيت به مركز به تعقيب وي پرداختيم. در مسير با آژير و از طريق بلندگو دائم به راننده خودرو اعلام هشدار مي‌داديم و درخواست مي‌كرديم كنار خيابان توقف كند، اما راننده به اخطار‌ها و دستورات ما توجهي نمي‌كرد و به فرار ادامه مي‌داد به طوريكه در هنگام تعقيب و گريز چند باري براي منصرف كردن با خودرواش ضرباتي به خودروي ما زد كه خودروي كلانتري هم دچار خسارت شد. با اين وجود پس از هماهنگ كردن با مركز به تعقيب خودروي متهم ادامه داديم تا اينكه مرد خلافكار با خودرواش وارد بزرگراه فتح شد و به سمت شرق حركت كرد.

متهم با حركات مارپيچ و خطرناك به تعدادي خودروي عبوري صدمه زد و به راه خود ادامه داد تا اينكه با شليك چند تير هوايي به او دوباره هشدار داديم كه ناگهان متهم در لاين سبقت روبه‌روي پايگاه يكم شكاري ترمز شديدي زد به طوريكه خودروي پرايدي از پشت با سرعت با آن برخورد كرد و راننده آن به شدت زخمي شد. پس از اين حادثه راننده پژو در سمت مخالف بزرگراه با پاي پياده شروع به فرار كرد كه ما براي دستگيري وي چند تير هوايي ديگر شليك كرديم و دستور ايست داديم، اما وي باز هم توجهي نكرد و از روي اولين نرده فضاي سبز وسط بزرگراه به داخل بلوار پريد تا به سمت ديگر بزرگراه فرار كند.

در حالي كه در تعقيب او بودم مرد خلافكار پس از طي مسافت كوتاهي دوباره قصد داشت از روي دومين نرده هم به داخل بزرگراه بپرد كه او را هدف قرار دادم و از ناحيه پا زخمي كردم، اما وي باز هم تسليم نشد و تلاش مي‌كرد با رفتن به آن طرف بزرگراه از دست ما فرار كند كه دومين تير را شليك كردم. من قصد داشتم پاي ديگر او را هدف قرار دهم، اما متهم چون قصد پريدن از روي نرده را داشت تير دوم به قفسه سينه‌اش برخورد كرد و فوت كرد.

وي در پايان گفت: پس از بازرسي خودروي متهم مقدار زيادي بسته‌هاي مواد مخدر شيشه همراه مقدار زيادي شيره ترياك، يك قبضه شمشير و سه‌عدد قمه كشف كرديم.

همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مرد فوت شده براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
داستان یک طرفه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم