بازدید 1655

تشییع پیکر شهید «فادی البطش» در نوارغزه

صدها نفر از مردم نوارغزه، پیکر نخبه فلسطینی «فادی البطش» را که در مالزی ترور شد، تشییع کردند.
کد خبر: ۷۹۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 27 April 2018

صدها نفر از مردم نوارغزه، پیکر نخبه فلسطینی «فادی البطش» را که در مالزی ترور شد، تشییع کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پیکر شهید «فادی البطش» دانشمند فلسطینی عصر پنجشنبه از کوالالامپور ـ پایتخت مالزی ـ به زادگاهش در نوار غزه بازگشت تا در شهرک جبالیا به خاک سپرده شود.

صدها نفر از ساکنان نوارغزه و در راس آنها خانواده شهید البطش و رهبران گروه های فلسطینی با تجمع در مقابل گذرگاه رفح از مقاومت فلسطین خواستند که انتقام خون شهید بطش را بگیرد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس کمیته ای برای نظارت بر مراسم تشییع پیکر شهید البطش تشکیل داده است. پیکر این شهید از گذرگاه رفح به شمال غزه انتقال داده می شود و امروز جمعه در شهرک جبالیا به خاک سپرده خواهد شد.

قرار است نماز میت بر پیکر شهید البطش در مسجد «العمری» قرائت شود و سپس پیکر وی به اردوگاه العوده انتقال داده شود و بار دیگر پس از نماز جمعه که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس خطبه آن را خواهد خواند، بر پیکر این شهید نماز خوانده شود. پس از نماز عصر فردا جمعه نیز مراسم ترحیم این شهید نیز در مسجد العمری شهرک جبالیا برقرار خواهد بود.

این دانشمند فلسطینی روز شنبه گذشته در مسیر حرکت از منزلش به سمت مسجد در یکی از محله های کوالالامپور ـ پایتخت مالزی ـ ترور شد و خانواده وی سازمان جاسوسی موساد را به دست داشتن در این جنایت متهم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار