بازدید 5545
۱

متلک یک استقلالی به بیرانوند:بیا توپ ها را بگیر!

کد خبر: ۷۹۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 25 April 2018

مدافع تیم سقوط کرده نفت تهران گفت: تیم به دسته یک سقوط کرده است و حالا ببینم علیرضا بیرانوند می‌تواند پولش را زنده کند؟ او الان بیاید این توپ‌ها را هم بردارد ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هاشم بیک‌زاده در مورد شرایط نفت تهران گفت: تیم سقوط کرده است. از ابتدا به ما دروغ گفتند. مگر می‌شود چهار مدیرعامل و ۶ مربی در یک سال در این تیم فعالیت کنند. فقط به ما وعده و وعید دادند. مسئولان واگذاری از آن ابتدا قصد داشتند تیم سقوط کند. هر کسی که می‌آمد باشگاه را به نامش نمی‌کردند و بعد از مدتی وقتی فرد می‌دید با وجود هزینه چیزی به نامش نیست از کار خود منصرف می‌شد. دکتر فردوسی آمد و نزدیک به ۱۰درصد قراردادها را داد. دوباره خلف وعده کردند و به ما دروغ گفتند. این مسئله آب سردی روی پیکر تیم بود. 

وی در مورد اینکه چرا در این مدت هیچ کدام از نماینده‌های شورای شهر و مجلس از تیم نفت حمایت نکردند، گفت: تهران ۱۷-۱۸ میلیون جمعیت دارد و نباید فقط دو تیم داشته باشد. تهران می‌تواند حداقل ۶ تیم دیگر هم داشته باشد. از کسی ترسی ندارم. اگر حمایت می‌کردند شرایط اینطور نشد. نخواستند از ما حمایت کنند.بیگ زاده در مورد اینکه آیا مالک تیم را دیده است؟ تصریح کرد: تیم سقوط کرده است و هنوز نفهمیدیم مالک باشگاه کیست. آیا تیم برای شرکت نفت است؟ یا اینکه تیم متعلق به شخص است؟ این بلاتکلیفی باعث شد تیم سقوط کند.وی در مورد اینکه چقدر از راه آهن طلب دارد، گفت: هشتاد درصد قراردادم باقی مانده است.

بیگ‌زاده در مورد اینکه بیرانوند حکم توقیف اموال باشگاه نفت را گرفته بود، عنوان کرد: حالا تیم به دسته یک سقوط کرده است و حالا ببینم می‌تواند پولش را زنده کند. بیاید این توپ‌ها را هم بردارد ببرد.مدافع نفت در مورد اینکه آیا او هم قصد شکایت دارد، گفت: بله حق ما است. یک سال وقت و زمان گذاشتیم و شکایت می‌کنیم تا ببینیم تکلیفمان چه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همین تیم ها هم زیادن .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی