بازدید 4903
واکنش عجیب روابط عمومي استقلال:

هزينه جواب منفی شفربه فرهاد را گردن باشگاه انداختند

کد خبر: ۷۹۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶ 24 April 2018

موضع گیری روابط عمومی باشگاه استقلال در قبال ماجرای رد شدن پیشنهاد حضور فرهادمجیدی در کادرفنی استقلال توسط وینفرد شفر جالب بود.

به گزارش تابناک ورزشی، موضع گیری روابط عمومی باشگاه استقلال در قبال ماجرای رد شدن پیشنهاد حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی استقلال توسط وینفرد شفر به گونه‌ای بود که این تصور ایجاد می شود آنها حافظ منافع و سخنگوی سرمربی تیم هستند نه مدیرعامل و باشگاه!

روابط عمومی باشگاه با واکنشی سریع و احتمالا هماهنگ نشده با مدیریت عامل باشگاه خیلی شتاب زده پیشنهاد شدن فرهاد به شفر را از بیخ و بن تکذیب کرد و مدعی شد کادرفنی موفق استقلال تغییر یا ترمیم نخواهد شد. روابط عمومی باشگاه مانند روابط عمومی شفر رفتار کرد. افتخاری طبق قولی که به فرهاد داده بود او را به سرمربی تیم پیشنهاد داد و شفر این پیشنهاد را پس زد و اصرار دوباره آقای مدیر هم بی‌نتیجه بود. تا اینجا افتخاری به قولی که داده بود عمل کرده و توپ در زمین سرمربی محبوب و موفق آبی‌ها قرار داشت، اما روابط عمومی با این واکنش دوباره توپ را به زمین مدیر عامل برگرداند.

این تکذیب یعنی برخلاف گفته‌های حسن زمانی باشگاه، فرهاد را به شفر پیشنهاد نداده و سرمربی هم هیچ کاره است. درست مانند ماجرای نیم فصل که باشگاه مقابل آمدن فرهاد ایستاد؟! روابط عمومی استقلال باید حامی منافع باشگاه و مدیریت باشد اما این بار روابط عمومی که نقش مترجم و دست راست شفر را پیدا کرده در قالب دیگری فرو رفته و با تکذیبش منافع باشگاه و افتخاری را به خطر انداخت. حالا حق دارد ناراحت و عصبانی باشد از این که باشگاه برخلاف قول و قرارها، او را به شفر پیشنهاد نکرده و اجازه نداده تا پیرمرد آلمانی خودش تصمیم بگیرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی