بازدید 2336
اختصاص چند شعبه به منظور جمع‌آوری سوابق بیمه‌ای روزنامه‌نگاران

ربیعی: مطبوعات سخنگوی فقرا باشند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیردولتی دیدار کرد.
کد خبر: ۷۹۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ 21 April 2018

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیردولتی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، این دیدار با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، «احمد میدری» معاون رفاه اجتماعی، «روزبه کردونی» مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و حاضران به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های خود پرداختند.

ربیعی، گفت: ما از جهت‌های مختلفی وزارتخانه شما محسوب می‌شویم و به‌دلیل گستردگی فعالیت‌های مجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی نیازمند نشست، تبادل‌نظر و هم فکری بیشتر با مطبوعات هستیم. هم از جنبه سابقه فعالیت مدیر مسئولی و روزنامه‌نگاری خود را به رسانه‌ها نزدیک می‌بینم و هم به‌دلیل ماهیت فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه که وزارتخانه مردم است باید ارتباطات سامان یافته‌تری با مطبوعات داشته باشیم. باید مطبوعات بیش از پیش مورد حمایت قرار بگیرند.

وی دراین نشست درباره درخواست برای اختصاص شعبه خاص رسیدگی به دعاوی مطبوعاتی درحوزه روابط کار اعلام کرد: ساز و کار لازم برای این موضوع اندیشیده شده و ظرف چند روز آینده این امر عملیاتی می‌شود.

گفتنی است، مسائل و مشکلات بیمه‌ای روزنامه‌نگاران، اختصاص چند شعبه به منظور جمع آوری سوابق بیمه‌ای روزنامه‌نگاران، مشخص شدن چگونگی حمایت از توسعه مطبوعات و ... از جمله مواردی بود که از سوی حاضران مطرح شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای مشترک از سوی این انجمن و کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشکلات مطرح شده را پیگیری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی