بازدید 5465
بازتاب

واکنش جالب جهانبخش به عدم انتخابش درنظرسنجی برنامه نود

برای خودم نظرسنجی‌ها چه در آن اول شده باشم و چه حضور نداشته باشم، شاید مهم باشد، اما همه چیز نیست. با این حال نظر مردم مثبت است و چه من، سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و هر کدام از بچه‌ها که رأی می‌آورند این نشان دهنده لطف و توجه مردم است
کد خبر: ۷۹۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 20 April 2018

علیرضا جهانبخش بازیکن برتر این فصل لیگ هلند به غیبت نامش میان گرینه های این هفته نظرسنجی برنامه نود واکنش نشان داد و غیرمستقیم کار این برنامه را دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم گلزن تیم آلکمار هلند در پاسخ به این سوال که «در یکی از نظرسنجی‌ها برای عنوان بهترین مهاجم لژیونر ایرانی نام تو بین گزینه‌ها نبود و گفته شد که چون مهاجم نیستی در نظرسنجی قرار نداشتی. خودت پستی که در آن بیشتر بازی می‌کنی را توضیح می‌دهی؟» چنین پاسخ داد: « در این فصل در بیشتر بازی‌ها با سیستم 3-3-4 بازی کردیم. بازیکنان در این سیستم مسئولیت‌های مختلف دارند. به این دلیل که بازیکنان سمت من، دفاع راست و هافبک راست نروژی‌مان بیشتر مسئولیت‌های دفاعی داشتند و فوق‌العاده خوب بودند، هماهنگی خوبی هم در سمت راست ایجاد شد و بدون اغراق می‌گویم بهترین سمت راست لیگ بودیم که اکثر گل‌ها و پاس گل‌ها از این طرف ساخته شد. این هماهنگی و آمار خوب را مدیون دو بازیکن پشت سرم هستم که در ضد حملات حریف کار دفاعی را به خوبی انجام می‌دادند تا من در خط حمله آزادتر بوده و احساس بهتری داشته باشم. این اتفاق باعث شد امسال عملکرد بهتری داشته باشم. من در خط حمله بازیکن سمت راست هستم که به داخل محوطه جریمه می‌آیم و از همه فضاهایی که در خط جلو وجود دارد، استفاده می‌کنم. با این حال نکته مهمی که امسال داشتم، اعتماد به نفس بیشتری بود که کادرفنی به من می‌داد و تصمیم این بود که توپ‌ها بیشتر به سمت راست زمین بیاید، چون قدرت ما در سمت راست بیشتر است. سمت چپ فوق‌العاده‌ای داریم، اما طراحی حملات ما بیشتر از سمت راست بود و من هم به خاطر این اعتماد به نفس در حملات شرکت می‌کردم. با اینکه در این پست بازی می‌کنم و حتی در این فصل چند بازی هم مهاجم هدف بازی کردم، اما خودم را مهاجم هدف نمی‌بینم.»

او در ادامه به انتخاب دوست صمیمی‌اشسردار آزمون به عنوان بهترین مهاجم لژیونر ایران گفت:« مردم ما واقعاً سردار را دوست دارند. او همیشه در تیم ملی سرحال بوده و خوب کار می‌کند. برای خودم نظرسنجی‌ها چه در آن اول شده باشم و چه حضور نداشته باشم، شاید مهم باشد، اما همه چیز نیست. با این حال نظر مردم مثبت است و چه من، سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و هر کدام از بچه‌ها که رأی می‌آورند این نشان دهنده لطف و توجه مردم است. اینکه بعضاً نتایج جابه‌حا می‌شود که من آخر نظرسنجی شوم یا کریم انصاری‌فرد، دلیل نیست که فاصله‌ها خیلی باشد، چون واقعاً اختلاف‌ها بین بچه‌ها خیلی کم است. می‌بینید هر کدام از بچه‌ها در لیگ‌هایی که بازی می‌کنند، بهترین هستند و به نظرم تمام اینها نکته مثبتی برای فوتبال ایران و تیم ملی ماست. اینکه رقابت در تیم ملی بیشتر می‌شود، باعث خواهد شد به تیم ملی ما کمک کند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی