بازدید 20483
۶

کدام نماینده گفت «دختر خوشگلا رو نشون بده»؟

کد خبر: ۷۹۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 19 April 2018

 روزنامه شرق نوشت: روز سه‌شنبه؛ «جهانبخش محبی‌نیا» مشغول صحبت درباره یک طرح در مجلس بود. میان دو جمله‌اش سکوت کرد تا نفسی بگیرد.صدای مجلس از رادیو پخش مستقیم می‌شد. در‌حالی‌که محبی‌نیا ساکت بود، ناگهان صدایی دورتر از میکروفون اصلی به گوش رسید: «به ما این دختر خوشگل‌ها رو نشون بده».

جمله را درست شنيدند: «به ما اين دختر خوشگل‌ها رو نشون بده». از مجلس شوراي اسلامي چنين صدايي آمد. اين جمله در فضاي مجازي حکم بمب را دارد؛ بيشتر حساب‌ها و کانال‌ها در تلگرام، توييتر و اينستاگرام که باز شود، اين جمله به گوش مي‌رسد: «به ما اين دختر خوشگل‌ها رو نشون بده».

درباره اينکه چه کسي اين جمله را گفته، اسامي مختلفي مطرح شده است. حالا حجت‌الاسلام «عليرضا سليمي»، نماينده محلات در مجلس که عضو هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان هم هست، از دو احتمال در رابطه با «به ما اين دختر خوشگل‌ها رو نشون بده» صحبت مي‌کند. او به «شرق» مي‌گويد: «دو احتمال مطرح است؛ اول اينکه ممکن است صداگذاري شده باشد که هيئت نظارت به صورت ويژه قرار است پيگيري کند».

او در پاسخ به اينکه اين صدا در پخش زنده راديو شنيده شده، چطور ممکن است صداگذاري شده باشد، گفت: «از بحث‌هايي که با آقاي «کيايي»، مدير روابط عمومي مجلس و بعضي نمايندگان و برخي اعضاي هيئت‌رئيسه داشتيم، اين بود که ممکن است صداگذاري شده باشد که در حال پيگيري هستند».

او افزود: «اگر صدا‌گذاري شده باشد، بايد ديد چه کساني اين کار را کرده‌اند». او درباره احتمال دوم هم گفت: «ممکن است که واقعيت داشته باشد که در آن صورت در هيئت نظارت بررسي مي‌کنيم که چه کسي بوده».

او درباره اسامي مطرح‌شده هم گفت: «اسامي‌ای که مطرح شده، واقعيت ندارد و ممکن است دوستي و دشمني با برخي نمايندگان وجود داشته باشد». او افزود: «به صورت ويژه از طريق هيئت نظارت پيگيري مي‌کنيم؛ گفتيم که کل فيلم را بازبيني کنيم».

او در پاسخ به اينکه فيلم کدام بخش از مجلس قرار است بازبيني شود، گفت: «کل فيلم؛ قسمت هيئت رئيسه و کل اطراف آقاي محبي‌نيا و همين‌طور از نظر فني بررسي شود که آيا امکان دارد دو تا ميکروفون هم‌زمان باز باشد؟».

او درباره جلسه هيئت نظارت هم گفت که قرار است هفته آينده جلسه تشکيل و بررسي شود. او گفت که «اگر اين صدا اصالت داشته باشد، در هيئت نظارت با فرد گوينده برخورد خواهد شد». در همين حال تعدادي از نمايندگان مجلس در نامه‌اي به رئيس مجلس شوراي اسلامي، خواستار رسيدگي به پخش «به ما اين دختر خوشگل‌ها رو نشون بده» از تريبون روز سه‌شنبه مجلس و برخورد با فرد خاطي شدند.

«عليرضا رحيمي»، نماينده تهران به «ايسنا» گفته که «تعدادي از نمايندگان با سلايق مختلف سياسي نامه‌اي به هيئت‌رئيسه و رئيس مجلس تنظيم کردند و خواستار بررسي حاشيه‌هاي پيش‌آمده هنگام نطق يکي از نمايندگان در جلسه سه‌شنبه شدند». به گفته او «اين اتفاق باعث رنجش و کدورت هم‌وطنان به‌خصوص بانوان شد. ما در اين نامه از هيئت‌رئيسه درخواست رسيدگي و برخورد لازم با فرد مربوطه را داشتيم البته هنوز محرز نيست که اين صدا متعلق به نماينده يا اشخاص ديگري است که به ندرت در بين جايگاه نمايندگان تردد مي‌کنند».

اين عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اميد تأكيد کرد: «مهم آن است که اتفاقي خلاف شئونات اخلاقي و عرفي در مجلس رخ داده، هيئت‌رئيسه نسبت به اين مهم مسئول است و بايد برخورد کند». او درباره نحوه برخورد هيئت‌رئيسه، گفت: «هيئت‌رئيسه مي‌تواند دو نوع برخورد داشته باشد؛ يکي اينکه موضوع را براي رسيدگي به هيئت‌رئيسه ارجاع دهد و ديگر اينکه مستقيم فرد يا گروهي را مأمور رسيدگي کند».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۵
انتشار یافته: ۶
به درد اصلی مردم بپردازید
مهم نیست
حالا یکی یه چیزی گفته دیگه
صدا گذاري شده؟؟؟؟؟؟؟!!!!
مجلس محترم به جای حل مشکل بیکاری و بی آبی و بی پولی و مشکلات ارزی و هزار تای دیگه الان دنبال اینکه کی گفته دختر خوشگلا میگرده !!! شدیدا متاسفم برای این طرز فکر و این همه وقت هدر دادن ها
خواهشا واقعيت رو بيان كنيد
اينم حتما كار دشمن و استكبار هست!
حتما صدا گذاری شده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی