بازدید 3124

قتل ٤ عضو یک خانواده به‌دلیل اختلاف با همسر سابق

کد خبر: ۷۹۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 19 April 2018

پلیس در تعقیب مردی است که به‌دنبال اختلاف با همسر سابقش دست به سلاح برد و چهار نفر را به قتل رساند.

به گزارش شرق، اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان دیواندره واقع در استان کردستان ساعت شش صبح به تلفن مردی جواب داد که بسیار ترسیده بود و درحالی‌که به‌سختی صحبت می‌کرد، خبر داد مردی در محله‌شان خون به‌پا کرده است.

مأموران بعد از دریافت این گزارش به‌سرعت در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند اعضای یک خانواد هدف گلوله قرار گرفته‌اند. زنی و مردی میان‌سال و دختر جوان آنها کشته و دو کودک نیز به‌شدت زخمی شده بودند. ابتدا مجروحان به بیمارستان منتقل شدند و همان‌موقع تلاش پلیس برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد.

کارآگاهان فهمیدند مردی صبح زود به این خانه حمله کرده و بعد از تیراندازی به‌سرعت گریخته است. اطلاعاتی که شاهدان در اختیار پلیس قرار دادند تردیدی باقی نگذاشت که عامل جنایت از آشنایان این خانواده بوده است.

ادامه تحقیقات فاش کرد دختر جوان خانواده که جزء مقتولان بود چند سال قبل ازدواج کرد، اما همیشه با شوهر خود کشمکش داشت به‌همین دلیل یک سال پیش از او جدا شد اما این پایان درگیری‌ها نبود و شوهر سابق این زن بارها اعضای خانواده همسرش را تهدید کرده بود.

درحالی‌که بررسی‌های مقدماتی ادامه داشت، خبر رسید یکی از کودکان زخمی جان خود را از دست داده است. به‌این‌ترتیب تعداد مقتولان به چهار نفر رسید.

از سوی دیگر همه شواهد پلیس را به این قطعیت رساند که داماد سابق این خانواده عامل کشتار است. او بعد از تهیه سلاح گرم صبح زود به خانه محل وقوع جنایت یورش برده و دست به قتل زده بود. به‌این‌ترتیب تحقیقات وسیعی برای دستگیری متهم آغاز شد و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار