بازدید 2174
۱

دستگیری سارق صندوق‌های کمک به بیماران صعب العلاج

کد خبر: ۷۹۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 18 April 2018

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری سارق سرقت از صندوق‌های کمک به بیماران صعب العلاج و سرطانی در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی وقوع جندین فقره سرقت وجه نقد از صندوق‌های کمک به بیماران صعب العلاج و سرطانی در این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، موفق شدند متهم را شناسایی کنند.وی گفت: در اقدامی عملیاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، متهم را که یکی از مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان را پاتوق خود قرار داده بود دستگیر کردند.

در این عملیات متهم به همراه ۹ نفر از عاملان افیونی که در حال استعمال مواد مخدر در پاتوق خود بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: ضعف آگاهی از عواقب مصرف مواد مخدر، مهم‌ترین عامل بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.

وی ازشهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت شناسایی عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را به ۱۱۰ اعلام دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این افراد حتی در صورت نداشتن شاکی خصوصی نباید آزاد باشند. این بیمار روانیه دزد نیست. کسی که به بیماران صعب العلاج هم رحم نمیکنه قطعا بیمار روانیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار