بازدید 4037

تاج طرح منتشرشده پیراهن تیم ملی را تکذیب کرد

کد خبر: ۷۹۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 16 April 2018

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا پیراهنی که تصویر آن در فضای مجازی منتشر شده، همان پیراهن تیم ملی در جام جهانی خواهد بود؟ گفت: خیر، پیراهن تیم ملی هنوز رونمایی نشده است!

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج گفت: متأسفانه یک مجری این پیراهن را نشان می‌دهد که نمی‌دانم منبع آن کجاست. بدون شک چنین مسائلی شما رسانه‌ها و این مجموعه‌ها را زیر سؤال می‌برد. یک روز یک سایت مطلبی در این خصوص می‌نویسند که تکذیب می‌شود و فردا یکی دیگر می‌نویسد. باید بگویم که قرارداد بین فدراسیون و شرکت آدیداس اسپانسری بود و باید مانند تمام دنیا به همین شکل پیش می‌رفت، اما پس از بخش‌نامه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ورود پوشاک به ایران ممنوع شد و فقط در صورتی می‌توانستیم از این پوشاک استفاده کنیم که آن را در کشور تولید کرده و 60 درصد آن را نیز صادر کنیم که آدیداس چنین امکانی را نداشت، به‌خصوص اینکه زمانی هم برای این کار نبود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما به این دلیل با آدیداس ادامه می‌دهیم که قبلاً قرارداد با آدیداس بسته شده بود و امکان به‌هم زدن قرارداد از سوی فدراسیون وجود نداشت، حتی ما امکان تغییر لوگوی لباس‌مان را نداشتیم، چون آن را به فیفا فرستاده بودیم و تأیید شده بود و الزام داشتیم که با همین لباس به جام جهانی برویم. به همین دلیل با آدیداس ادامه دادیم و آنها نیز چون دیدند نمی‌توانند پوشاکی را وارد کنند درخواست دادند که قرارداد اسپانسری به قرارداد تجاری تبدیل شده و این قرارداد نیز استعماری و استکباری نیست که برخی می‌گویند این‌گونه شرکت‌ها وقتی اسپانسر می‌شوند که بتوانند لباس‌های خود را به فروش برسانند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی