بازدید 42149
هزار و صد و هشتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پویش مردمی پیدا کردن سعید مرتضوی!/سؤال مهم کواکبیان از قوه‌ قضائیه/درخواست کروبی برای مطالعه روزنامه کیهان/رأی اصفهان و قم چگونه احمدی‎نژاد را برنده انتخابات کرد؟/قند در دلتان آب نشود؛ شاید این بار تتلو هم از ما حمایت نکند!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: محمدمهدی میرباقری «امام جمعه تهران» می‌شود/حضور مهناز افشار برای تشویق تیم ملی فوتسال بانوان ایران/اگر مسلمانید این گونه تلگرام را فیلتر کنید/احمدی‌نژاد مسیرش را اصلاح کند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 15 April 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نظر عارف درخصوص انتخاب شهردار تهران

محمدرضا عارف نماینده تهران و رئیس فراکسیون امید تأکید کرد: اعضای شورای شهر باید به رأی مردم احترام بگذارند و در شورای شهر حضور داشته باشند. در ادامه مشروح این گفت و گو را می خوانید:

با توجه به میثاق نامه‌هایی که اعضای شورای شهر تهران قبل از ورود به شورا امضا کردند، عدم خروج اعضای شورای شهر چقدر اهمیت دارد؟

ما میثاق‌نامه را گرفتیم برای اینکه اجرا شود و انتظارمان از تمام اعضای شورای شهر در تمام شهرستانها این است که به امضا و میثاقشان احترام بگذارند و این خواهش و دغدغه ماست.

یعنی از شورای شهر خارج نشوند؟

آنها باید به تعهدات خود مطابق میثاق‌نامه عمل کنند که طبیعتا احترام به رأی مردم و حضور در شورای شهر است.

با توجه به رأی مردم به اصلاح طلبان برای حضور در شورای شهر تهران چقدر مهم است که شهردار بعدی تهران نزدیک به جریان اصلاحات باشد؟

شهردار باید یک شخص کارآمد و توانا باشد تا بتواند مشکلات شهر را حل کند و این اولویت اصلی ما است. همچنین شهردار بعدی تهران باید بتواند تعامل خوبی را با تمامی نهادها و کسانی که در ارائه خدمات در شهر و رشد و توسعه شهر نقش دارند، داشته باشد.

از نظر شما شهردار تهران باید چه معیارهایی داشته باشد؟

معیارها مشخص است و شورا روی آن کار کرده است و اعلام می کند.

محمدمهدی میرباقری "امام جمعه تهران" می‌شود

سید محمدمهدی میرباقری رئیس آکادمی علوم اسلامی در قم از گزینه‌های جدیدی است که قرار است امامت جمعه مردم تهران را بر عهده بگیرد.

سقای بی ریا: احمدی‌نژاد مسیرش را اصلاح کند

مشاور رئیس دولت نهم با تشکر از کسانی که بیانیه ۴۳ عضو دولت نهم و دهم را در اعتراض به رفتارهای محمود احمدی‌نژاد تنظیم کرده‌اند، گفت که محتوای این بیانیه را تأیید می‌کند. حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا مشاور امور روحانیت رئیس دولت نهم با اشاره به بیانیه 43 عضو کابینه دولت نهم و دهم درباره رفتارهای اخیر محمود احمدی‌نژاد، گفت: این نامه در سطح وزرا و معاونین رئیس‌جمهور بوده و به همین دلیل دوستان به بنده ارائه نکردند که اگر قرار بود در سطح مشاورین نیز باشد، بنده آن را امضا می‌کردم. وی با بیان اینکه، محتوای بیانیه 43 عضو کابینه دولت نهم و دهم مورد تأیید و قابل دفاع است، تصریح کرد: بنده کلّیت این بیانیه را تأیید و از دوستانی که این بیانیه را تنظیم و امضا کرده‌اند نیز تشکر می‌کنم چراکه این بیانیه در شرایط کنونی ضرورت داشت. سقای‌بی‌ریا تأکید کرد: امیدواریم که آقای احمدی‌نژاد به توصیه‌های دوستان توجه و مسیر کنونی را اصلاح کند.

درخواست کروبی برای مطالعه روزنامه کیهان

«محمد حسین کروبی» در مصاحبه با روزنامه آرمان به تشریح شرایط حصر پدرش پرداخت و گفت تقاضای مطالعه روزنامه کیهان را داشته است. وی در پاسخ به سؤالی درباره سفرهای پدرش گفت: «تا آنجا که در ذهنم هست شمال کشور، مشهد مقدس، سرعین اردبیل و زنجان چهار منطقه‌ای بودند که در سه سال اول به همراه مأموران امنیتی به سفر برده شد». وی همچنین در پاسخ به این سؤال که «(پدرتان بیشتر چه روزنامه‌هایی را مطالعه می‌کنند؟» گفت: «از روزی که خواندن مطبوعات برای ایشان فراهم شد تقاضای پنج روزنامه مثل آرمان، شرق، اعتماد، کیهان و جمهوری اسلامی را کردند. »

خاطره‌ جلیلی از سردار همدانی

خاطره دکتر سعید جلیلی از دیدار چند سال قبل با بشار اسد و پیش بینی شهید همدانی درباره آینده سوریه که در کتاب «و این شدنی است» منتشر شده را در ادامه می خوانید: چند سال قبل، در اوج بحران سوریه و در شرایطی که بسیاری از مسئولان سوری ترور شده بودند و حتی بعضی از مقامات دولتی این کشور نیز فرار کرده بودند؛ به دمشق رفتم و با بشار اسد دیدار کردم. آن روز حتی برخی مسئولان سوری می گفتند شرایط امنیتی سوریه خوب نیست. به ما اعلام کردند به چند ملاقات دیپلماتیک اکتفا کنید و جای دیگری نروید؛ اما سردار همدانی به من گفت بیا با مسئولیت من به حرم حضرت زینب سلام الله علیها برویم. توفیقی حاصل شد و به زینبیه رفتیم. بعد از این اتفاق، خود مسئولان سوری تعجب کردند که ما با چه محاسبه هایی این کار را کردیم! در آن شرایط، نماد تفکر بسیجی، سردار همدانی می گفت نظام سوریه می ماند و سقوط نمی کند. ما می توانیم مانع سقوط آن شویم. این حرف او شعار نبود؛ این را در عمل نشان داد. "

رأی اصفهان و قم چگونه احمدی‎نژاد را برنده انتخابات کرد؟

میرتاج الدینی معاونت پارلمانی دولت دهم گفت: ما دوست نداریم کسی از قطار انقلاب پیاده شود اما بعضی از تفکرات و بعضی از رفتارها افراد را از مسیر انقلاب جدا می‌کند. خاستگاه رأی اولیه آقای احمدی‌نژاد، تفکرات انقلابی، آرمان‌های امام راحل و ولایت پذیری بود. همه شاهد بودیم در انتخابات سال 84 آقای احمدی‌نژاد در مرحله اول بیشترین رأی را از قم و اصفهان آورد. در واقع رأی آنان بود که وی را به مرحله دوم رساند و بعد در سراسر کشور نیروهای انقلابی از احمدی نژاد حمایت کردند. متأسفانه در سال‌های آخر دولت و مواضع اخیرشان، با گذشته فرق کرده است.

خودروهای داخلی در انتهای سال ۹۶ چه کیفیتی داشتند؟

سایپا ۱۳۱ پارس خودرو، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۱۱ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. خودروهای تندر ۹۰، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و پژو ۲۰۶ نیز دارای سه ستاره کیفی هستند. نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ H۳۰، پژو پارس، پژو ۴۰۵، تیبا هاچ‌بک، تیبا، ساینا، سورن و سمند نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. چانگان CS۳۵، آریزو ۵ و برلیانس H۳۳۰ نیز دارای سه ستاره کیفی هستند. لیفان ایکس ۶۰ اتوماتیک نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است. سراتو و هیوندای آی‌۲۰ چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. خودروهای تیگو ۵، جک S۵ و هایما S۷ اتوماتیک نیز دارای سه ستاره کیفی هستند. پژو ۲۰۰۸، نیو مزدا ۳ و سوزوکی گراندویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. / خودروبرتر

قند در دلتان آب نشود، شاید این بار تتلو هم از ما حمایت نکند!

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگراها، نوشت: این روزها بعضی از بازیگران و اهالی موسیقی و ورزش، با گران شدن قیمت دلار یا احتمال فیلترشدن تلگرام، از اینکه به روحانی رأی داده اند ابراز پشیمانی کرده اند. تصور برخی از دوستان اصولگرا این است که همین پشیمانها فردا ،پس فردا که انتخاباتی دیگر برگزار می شود اگر برای حمایت از اصولگرایان کارناوال راه نیندازند،حتما علیه نامزد رقیب اصولگراها کمپین درست خواهند با میلیونها عضو. هدفشان هم این خواهد بود که هم دلار ارزان شود،هم تلگرام آزادشود،هم زندگی شیرین شود، هم... این تصور بیشتر شبیه توهم است چون هنوز یادمان نرفته خیلی از سلبریتی ها- در ۲۰سال گذشته - همه تلاششان را کردند تا به کاندیدایی از جناح رقیب ما رأی بدهند که هرچند کاملا دلچسب شان نیست ، اما از نظر آنها باید به او رأی بدهند تا کاندیدای ما رأی نیاورد. خرد سیاسی حکم می‌کند که به جای اینکه از پشیمان شدن این خانم بازیگر و آن آقای بازیکن قند توی دلمان آب کنیم،برویم سراغ روشهای نان و آبدارتر. چون بعید نیست حتی همان تتلو که دفعه قبل با لطایف الحیل کشاندیمش سمت خودمان، این بار بگذارد توی کاسه ما اصولگراها/خبرآنلاین

حکمت عدم برخورد با «احمدی‌نژاد» و دستگیرنکردن «مرتضوی» چیست؟

کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دست‌های پنهان در اقتصاد کشور که رئیس‌جمهور از آن سخن می گوید، نباید افشا شود؟ نباید گفته شود که فقط در سال ۹۶ نزدیک ۱۹ میلیارد دلار ارز از کشور خارج شده است؟ آیا مسئولان ارکان حکومتی نباید از کالاها و خودروهای داخلی استفاده کنند؟ اگر کالاها و خودرودهای داخلی کیفیت لازم را ندارند چرا مردم را باید به استفاده از آن توصیه کنیم؟ راستی طرح گفت‌وگوی ملی چه شد؟ من بارها از مقام معظم رهبری تقاضا کردم بازهم تکرار می کنم، رهبر عزیز پس از هفت سال دستور فرمایید رفع حصرها انجام شود و رئیس‌جمهور محترم ما به عنوان رئیس شورای امنیت ملی به وعده خود عمل کند. به ویژه آنکه ماهیت افرادی همچون احمدی نژاد دیگر بر همگان روشن شده است. من از اصولگرایانی که از طرح گفت‌وگوی ملی استقبال کرده‌اند کمال تشکر را دارم. ما اگر دیر بجنبیم ممکن است دیگر فرصت‌ها از دست برود. شما می گویید در عدم برخورد با احمدی نژاد حکمتی است. حالا که سعید مرتضوی هم دستگیر نمی شود، آن‌هم حکمتی دارد؟ آیا شما می خواهید با این برخوردها مدعی عدالت قضایی باشید؟/ایسنا

اگر مسلمانید این گونه تلگرام را فیلتر کنید

سید محمد زهیر غرضى گفت: در فقه اسلامی اگر کسی زمینی را آباد کند، معدنی را به بهره برداری برساند، کتابی را بنویسد و تولیدی را به سرانجام برساند، مالک آن زمین یا معدن می شود و حقی در آن دارد و حاکمیت اگر بخواهد امکانات او را بگیرد باید رضایت او را جلب کند. حال اگر کسی در فضای مجازی کانال تلگرامی ایجاد کند یا صفحه ای در اینستاگرام سامان دهد و افرادی را با وقت و هزینه جذب کند حاکمیت و دولت نمی تواند ابزار او را از بین ببرد. او حقی دارد و باید برای تغییر فضای کسب و کار آن فرد رضایت او را به دست بیاورد. اگر می خواهند پیام رسان داخلی را جایگزین کنند. باید پیامرسان داخلی از مشابه جهانی بهتر باشد و این مزیت را باید کاربران و مردم تشخیص دهند نه اینکه خودشان خوششان بیاید و دستوری عمل کنند. /عصر ايران

احمدی‌نژاد گرفتار توهم شده؛ بعید است از این باتلاق خارج شود

پیریایی استاندار همدان و قم در دولت دهم گفت‌: احمدی نژاد به تدریج استحاله شده و گرفتار توهم شدید شده و بعید می‌دانم بتواند از این باتلاق خارج شود. او در حال حاضر، هیچ ربطی با الگوهایی که مطرح می‌کند، ندارد. امام حفظ جمهوری اسلامی را «اوجب واجبات» اعلام فرمودند اما احمدی نژاد حفظ بقایی و مشایی را از حفظ نظام بالاتر می‌داند. رفتار سیاسی امروز احمدی نژاد حتی از رفتار مجرمانه مشایی و بقایی بدتر و مجرمانه تر است و به قول شاعر هرکه بی‌باکی کند در راه دوست، رهزن مردان شده نامرد اوست. از دولتمردان کابینه نهم و دهم جز امثال مشایی و بقایی که به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسند، بقیه دولتمردان در رده های مختلف مثل همین 43 نفر که نامه اخیر را منتشر کردند، مخالف رفتار و مواضع سیاسی احمدی نژاد هستند. /تسنیم

توئیت کنایه‌ای عباس عبدی و ابطحی درباره گم شدن سعید مرتضوی

عباس عبدی در توئیترش نوشته است؛ نمی دانم که آیا اقای مرتضوی پنهان شده یا خیر، اگر نشده وای به حال دستگاه قضایی با این ادعای سخنگوی آن. اگر شده وای به حال هردوی آنها. در هر حال پاسخ آقای سخنگوی به منزله خفت و خواری مرتضوی است. ظاهرا سقوط حد و مرزی ندارد.

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب هم در توئیتی نوشت: می گویند قاضی مرتضوی گم شده و نمی توانند حکم زندانش را اجرا کنند. فقط خدا کند چند وقت دیگر در داخل یا خارج کشور متولی حقوق مردم و دفاع از مردم ایران و سخنگوی مظلومان کشور نشود و توقع نداشته باشد قربانیانش به حمایت از او بست نشینی کنند. دیدیم که میگیم.

پویش مردمی پیدا کردن سعید مرتضوی!

پس از سخنان معاون قوه‌قصائیه درباره اینکه هنوز سعید مرتضوی را برای اجرای حکمش «گیر نیاورده‌اند» و گزارش یکی دو روز پیش رسانه‌ها درباره بی‌اطلاعی نزدیکان مرتضوی از او امروز در سطح شهر تصاویر سعید مرتضوی با عنوان «گمشده» و «تخت تعقیب» به چشم می‌خورد که نشان از یک پویش مردمی برای پیدا کردن قاضی سابق قوه‌قضائیه و سپردن او به دست قانون دارد.

پویش مردمی پیدا کردن سعید مرتضوی!/سوال مهم کواکبیان از قوه‌قضائیه/درخواست کروبی برای مطالعه روزنامه کیهان/رأی اصفهان و قم چگونه احمدی‎نژاد را برنده انتخابات کرد؟/قند در دلتان آب نشود، شاید این بار تتلو هم از ما حمایت نکند!

پویش مردمی پیدا کردن سعید مرتضوی!/سوال مهم کواکبیان از قوه‌قضائیه/درخواست کروبی برای مطالعه روزنامه کیهان/رأی اصفهان و قم چگونه احمدی‎نژاد را برنده انتخابات کرد؟/قند در دلتان آب نشود، شاید این بار تتلو هم از ما حمایت نکند!

جلسه فوری شورای امنیت کشور برای قطع آب استان یزد
استاندار یزد برای رفع مشکل قطع کردن آب انتقالی به استان یزد به قید فوریت استان را برای جلسه با وزرا و شورای امنیت کشور ترک کرد. به دنبال تخریب مجدد و قطع آب انتقالی استان یزد در شامگاه شنبه ۲۵ فروردین ماه، «محمود زمانی‌قمی» استاندار یزد به قید فوریت و شبانه به تهران عزیمت کرد تا از نزدیک با وزرای کشور، نیرو و اعضای شورای امنیت کشور جلسه برگزار کند و مانع این تحرکات شود. استانداری یزد در پیامی اعلام کرده که نتیجه جلسات استاندار با وزرا و اعضای شورای امنیت کشور به اطلاع مردم دارالعباده خواهد رسید.

دبیرکل مؤتلفه: احمدی‌نژاد عقلانیت سیاسی خود را از دست داده است
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: متأسفانه احمدی‌نژاد عقلانیت سیاسی خود را از دست داده است و با آن همه مستندات از جرایم بقایی، هنوز از او دفاع می‌کند. دبیرکل حزب مؤتلفه با اشاره به نامه 43 تن از وزرای دولت احمدی نژاد به انحرافات او گفت: متأسفانه احمدی‌نژاد عقلانیت سیاسی خود را از دست داده است و با آن همه مستندات از جرایم بقایی، هنوز از او دفاع می‌کند. او در مسیر انحراف تنها مانده است و حاضر نیست نصیحت هیچ ناصحی را بپذیرد. احمدی نژاد عملا بهانه به فتنه‌گران می‌دهد تا به توطئه‌های خود علیه نظام استمرار ببخشند.

حضور مهناز افشار برای تشویق تیم ملی فوتسال بانوان ایران


بازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران و اوکراین هشت دقیقه زودتر از زمان اعلام شده و رأس ساعت ۱۵ و ۲۲ دقیقه آغاز شد.
مهناز افشار و نیلوفر اردلان از نزدیک برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند. تیم ملی فوتیال کشورمان ورود به سالن با تشویق تماشاگران همراه بود.مربی تیم ملی فوتسال بانوان اوکراین و مربی دروازه‌بان‌های این تیم مرد بودند. لباس تیم ملی ایران در این بازی قرمز و تیم اوکراین زرد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۷
وای به حال ما که بازیگران و اهالی موسیقی و ورزش هدایتگران جامعه آن کشور باشند.
در مقابل دانشگاهیان آن کشور پیرو این اشخاص باشند.
گاهی فکر می کنم ملت حال فکر کردن هم ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
جناب نظر آنها مثل مردمه نه اینکه چون اونا میگن مردم انتخاب میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
افرین۲۲.۱۷.اونها بیشتر از سیاستمدارا بین مردمن وبنابراین نظر مردم رو میدونن وبرای محبوبیت بیشتر با مردم همراهی میکنن.برخی مسولین هم که در پیله خودشون زندگی میکنن ودنیا روبعضیشون از دریچه سیمای میلی میبینن.مثل اون کلیپ اقای حیاتی که خبر میده سراسر ایران غرق در نور وشادی است
:)
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
متاسفم.


































من یک ایرانیم.
ماهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
روح الامینی عزیز ماست
اما تابناک جان نباید در زمین مدعیان اصلاحات بازی کنی
اصلی فرعی کن لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
دقیقا درست می فرمائیید وای به حال جامعه ای که که در مذهب مداح ها و در سایر امور هنر پیشه ها جلودار آنها باشند جامعه ای که بیشتر به چیزهای مصنوعی ارزش می دهد تا به معرفت واقعی نگون بخت است !
ریگی تو آسمون دستگیر شد حالا یک فرد مشهور تر از ریگی ناپیدید شده ؟! شایدم مثل قبلی ها رفته کانادا
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
!ریگی را (آنها) می خواستند بگیرند گرفتند.
مرتضوی را مردم می خواهند بگیرند ! خودشان بروند بگیرند! کس دیگری نمی گیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
گم شدن مرتضوی توهین به شعور 80 میلیون ایرانیه
ما مردم ممکنه ادای بی شعور ها را در بیاوریم و لی واقعا اینقدرا نیستیم که شما مسوول محترم !!! فرض کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
مفقود الاثر شده !
ناشناس
| France |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
شعور چیست که همه هشتاد میلیون ایرانی آن را دارند؟ متمنی جواب
ناشناس
| Austria |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
پویش مردمی پیدا کردن سعید مرتضوی!
واایی
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
نحوه دستگیری ریگی هم که مثل فیلم های هالیودی بود قسمت های سانسور شده داره و همینطوری هم نبود .هم درش غلو شد و هم نکته های نگفتنی داره
چطور رد ريگی رو تو اسمون يه کشور ديگه ميزنن اونوقت مرتضوی رو تو تهران نميتونن پيداش کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
بوی پیراهن از مصرش شنیدی
چرا در چاه کنعانش ندیدی
احمدی نژاد تغییری نکرده و خود خودش است و ان کس که اشتباه کرده آنهایی هستند بخاطر مخالفت با سید مظلوم میرحسین از احمدی نژاد تمام قد حمایت کردند و اشتباهاتش را نادیده گرفتند .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
احسنت! ما که مردم عادی هستیم هیچ تغییری در رفتار احمدی نژاد نمی بینیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
هزینه ای که برای دور دوم احمدی نژاد پرداخته شد بسیار سنگین بود اصلا نمی ارزید اممما ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
اون حمایت از احمدی نژاد نبود . حمایت از جمعوریت و رای مردم بود . اگر به همین راحتی و بدون دلیل بشود انتخابات را باطل کرد فردا هر کسی میتواند یک عده را به خیابان بکشاند و درخداست ابطال انتخابات کند. حتی انتخاباتی که شما برنده اش بوده باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
کسی که راست قامت ایستاد و جامعه ای را با توهم پیروزی متشنج کرد و لب به عذر خواهی نگشود، تفاوتی با اون یکی ندارد.
بنده اصفهانی نیستم اما همه هموطنان را دوست دارم. آقایان هم سعی نکنند مسئولیت قالب کردن احمدی نژاد (طوق لعنت) را گردن اصفهانی ها بیندازند همه می دانند احمدی نژاد چگونه بختک گونه به مردم تحمیل شد و همان افراد با بصیرت حالا مهر سکوت به لب زده و همه از حمایت و ارتباطشان با این موجود آسمانی برائت می جویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
در اصفهان به علت اینکه از استانهای اطراف نیروی کار زیادی وجود داره ، احمدینژادواطرافیاش با شعارهای عوام پسند ودادن پول توانستندرای اونهارو بخرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
ناشناس جان ! هیچکس تا به حال به خوبی شما احمدی نژاد را توصیف نکرده بود . ممنون .
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
حق مطلبو ادا کردی - دمت گرم
یاردانقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
نون به نرخ روز خوری یعنی عین شماها .حالا ستاره بخت احمدی نژاد رو به افوله نباید اون همه خدمت و امتیاز یکه به اصفهانی ها داد را فراموش کنید.چه زود رنگ به رنگ میشید
قابل توجه ناشناس 22:58
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
احمدینژاد اگه همش بد بود واسه شماها که نور علی نور بود. یعنی همه اون رای ها را از جاهای دیگه آوردند.یهو دیدی شرایط عوض شد و باز اومد .اونوقت هم همین جور میگیدشماها نمک میخورید و نمکدون میشکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
این حرفها بی ارزش است آن هم پس از 12 سال.
.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
بله
نه اینکه ... طوق رحمت است!
همین الان بسیاری برائت می جویند
دبیرکل موتلفه: احمدی‌نژاد عقلانیت سیاسی خود را از دست داده است
از اول هم نداشت. کدام آدم با عقل سلیم احساس حاله نور دور سرش میکند همون موقع باید پی به روانپریشی این آدم می بردند.
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
نمیخوام از احمدی نژاد طرف داری کنم اما همین موتلفه از گروههایی بود که از ایشون حمایت کرد .حالا درجایگاه منتقد ظاهر شده.اگر نقدی هست اول به خودتون وارده که فهم سیاسی درانتخاب و حمایت نداشتیدوبه دنبال جناح بازی بودید .شماها بیش از احمدی نژاد مقصرید
معضل اصلی وضعیت فلاکت باراقتصادی 80درصدکارمندان وبازنشستگان هستند که باوجود افزایش چهانی قیمت نفت به بشکه ای 70دلارودرآمد 250میلیاردتومانی دولت ازمحل فروشدلار ورفع تحریمها وآزادشدن 150میلیارددلارازاموال بلوکه شده در سخترین شرایط زندگی بسرمیبرند وروحانی 5سال است باوعده های سرخرمنی بیهوده عوامفریبی وخودفریبی میکند
پویش مردمی پیدا کردن سعید مرتضوی! ؟؟؟ نمی فهمید که چی و کی رو دست انداختن ؟؟
پاسخ ها
هوشنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
من فكر مي كنم ديگه واقعا به به يي شدم مع ع ع ع ع ع ع ع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
من هنوز هم فکر می کنم این یه شوخیه یعنی داریم چنین چیزی!!!!!!!!!
اقای کواکبیان نماینده مجلسی خوب نظری داری انهم اشکالی ندارد پناهگاه مامردم رهبری است
مامیدانیم دنبال کارسیاسی هستی تااجرای عدالت چراکه ماهیت سران فتنه وحال امروز
احمدی نژادیکی است هردوجریان درخلاف
حرکت نظام ورهبری بوده ومیباشدپس به حکم عدالت بایدهم سران فتنه وهم احمدی نژادمحاکمه بایدشوندحالاهرمصلحتی که در
عدم برخوردبااحمدی نژادوجوددارددرمورد
عدم حصرسران فتنه هم وجوددارددرمورد
گفتگوی ملی هم مردم هرروزوهرساعت مشغول گفتگوباهم هستنداین شماسیاسیون
هستیدکه باهم مشکل داریدچوبش راهم مابیچاره هامیخوریم لذامیگویم که تنهاپناهگاه ماها رهبری هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
چی می گی حاجی؟ یه پاراگراف نوشتی ما که نفهمیدیم با کی هستی و چی می گی؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
بیخود فتوا نده از نظر مردم اینطور نیست حرف تو دهن ملت نذار باید نظر سنجی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
جالب است هروقت آقایان کم میاورند فوری رهبری را وسط میکشند که دیگه کسی حرفی نزد وجالبتر اینکه میگویند نظر فلانی هم مهم نیست خوب نظر مردم که اصلا مهم نیست وکیل مجلس هم که ولش کن ریس جمهور هم که هیچی فقط شما میامنید وانها که مثل شما فکر میکنند که میشود خودتان ببرید وخودتان بدوزید جلو آینه به خوش تیپی خودتان هم نمره 20بدهید فعلا شما سوار وملت پیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
این کتابی که نوشتی،برای کیه، اگه مسئولین رو قبول نداری، پس برای کی بیانیه صادر میکنی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
تعداد منفي ها رو ببيني متوجه ميشي با کيه
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
سلام
شما خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟صحبتها و حركتهاي احمدي نزاد رو هر كروم از اصلاح طلبا ميكردن الان 3 بار بالاي دار رفته بودن.......
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
جناب ص س،اختلاسهایی که امروز از اطرافیان و خود احمدی نژاد هویدا میشود مربوط به حال فعلی احمدی نژاد نیست،بلکه مربوط به دوره ای است که موتلفه و کیهان و ...و.... میگفتند ایشون تایید شد ه توسط امام زمان است.اینا رو متذکر شدم که یه عده مدام نگویند که ملاک حال فعلی است و احمدی نژاد خوب بود و حالا بد شده است
به درستی که اسم اعظم الهی در این دعاست:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا قَدیمُ یادائِمُ یا حَیُّ یا قیّوم یا فَردُ یاوَتر یا واحِدُ

یااَحدیاصَمَدُ یامَن لَم یَلِد وَلَم یولَد وَلم یکن له کفواً اَحد

وصلّی الله عَلی مُحمَدٍ وَ آله اجمعین بِرَحمَتِکَ یا ارحمَ الرّاحمین

سپس قرائت سوره مبارکه یاسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
چه ربطی داشت؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
یاد مستند ریاست جمهوری سال ۸۴ افتادم اومده بود هرچی خبر نگار می پرسید این میگفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
من منظور ایشان را فهمیدم
مگر خودش به داد برسد
آقای روحانی اونقدر رو احمدی نژاد متمرکز شده که آب یزد قطع میشه مرتضوی گم میشه روحانی حواسش نیست
پاسخ ها
پرتو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
پیدا کردن قاضی مرتضوی وظیفه رییس جمهور نیست.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
رییس جمهور باید یه محکوم قضایی رو پیدا کنه؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
به روحانی چه ربطی داره
یاردانقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
آب یزد باید قطع بشه چون به ناحق رفته بود.کی باورش میشه خیار استا اصفهان را یزد تامین میکنه با کدوم آب
کسی که گم شده رو میشه پیدا کرد، کسی که خودشو گم کنه سخت میشه پیداش کرد، اما کسی که گمش کنند!!! نمیشه پیدا کرد
در اکثر شهرهای ایران مردم به لیست اصلاح طلبان در شورای شهر رای دادند تهران و یزد و مشهد ووووو ندارد مردم خواستار تغیرات اساسی در اداره شهرها هستند دلیلی ندارد بعنوان اینکه اصلاح طلبان مخالف خود را تحمل میکند گروهی از این فرصت استفاده کنند اصلاح طلبان به رای که از مردم گرفتند احترام بگذارند حداقل به خودشان احترام بگذارند .
آیا کنسرت را لغو کنید . تلگرام و اینترنت را قطع کنید . حجاب اجباری کنید . آزادی عقیده و بیان را محدود کنید . انتقاد را جایز نیست بدانید بعد از مردم بخواهیید که ای مردم بمن رای بدهیید . کمی واقع بین باشیم این دیگر چه جوریاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
پیام رسان سروش رو نصب میکنی تلگرام حذق میشه جالبه که همین اول اینقدر گستاخ عمل میکنن بعد دم از حفظ حریم خصوصی کاربران میزنن
مگر چکار کرده که فرار کنه بانک زده دزدی کرده اختلاص چند هزار میلیاردی کرده .چند تا بیگناه مردند انداختن گردن ایشان.
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
منظورت از (مردن) این است که کشته شدند! یا اینکه عمرشون سر آمده بود.؟
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
امیدورام ایشون هم بیگناه بمیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
این "چند نفر بی گناه مُردن"را خوب اومدی .آدمو یاد پلیس آمریکا و کشتار سیاهپوستان می اندازد.که پلیس میگه:فکر کردیم اسلحه داره.
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
اول املای اختلاس را یاد بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
همه اون کارا رو انجام داده بعلاوه جنایت و کشتن افراد بی گناه
شما برو به ماشین مردم لگد بزن اگر فیلم و عکسش باشد ظرف یک روز پیدایش میکنند . حداقل مرتضوی را بخاطر تامین اجتماعی و واگذاری املاک بیت المال با حالت خواب آلود و سهوا القلم بودن چند ماهی در حبس بگذارید ولی چشمم آب نمیخورد . دلم برای نجفی میسوزه. دلم برای اصلاح طلبان میسوزه توی اصلاح اقتصاد ماندید
پاسخ ها
بی اشتها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
کیکشو یکی دیگه خورده حالا باید مرتضوی جواب بده؟!!
این احمدی نژاد اگر می توانست تمام این پشتیبانی را که بعد از اینهمه خرابکاری وتخریب در کشور هنوز بعضی ها امیدوارند تا احمدی نزاد سابق برگردد به دونفر مثل مشایی و بقایی نمی داد
با سلام به تابناک و کاربران محترم . من بعنوان یک شهروند ایرانی آیا حق دارم برای یک بار هم که شده مصلحت حرف نزدن در این سایت را کنار بزنم و به تمام افراد سیاسی این سایت که پست سر هم میگویند فتنه 88و فتنه گران . هموطن وقتی صندوق رای داری . مجلس داری . احزاب داری . انتخابات هست گروهی از مردم هم بعد از هر انتخابات اعتراض دارند و احتمال دارد مثل فرانسه و آمریکا اعتراض کنند . شیشه بشکنند و سطل زباله آتیش بزنند این اعمال موقتی و جز دمکراسی هست . بازی کردن سر شکنک هم داره . چیزی که مهم هست ارزش جان انسانها هست با این حرفها فقط برای کوبیدن رقیب و حذف رقیب هست بازی سیاسی را قبول کردی همه چیز را باید قبول کنی از این حرفها دست بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
گلی به جمالت @ زندگی مردم واداره امور جامعه و حق و حقوق انسانها شده بازی سیاسی و سر شکستنک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناک جان چرا آن بخش حرفم را حذف کردید من در آنجا گفتم اصلاح طلبان اقتصاد را نتوانستند اصلاح کنند به دلایلی که مانع ایجاد میکنند بقیه اصلاحات پیشکش . یعنی با مناظره های که روز و شب در رسانه ها وجود دارد بیشتر بخشهای اقتصادی کشور هنوز واگذار نمیکنند و فکر میکنند خیلی از افراد سفارشی بیکار میشوند در بخش خارجی را حذف کردید آیا سیاست خارجی ایران قابل اصلاح هست ؟ آیا امور فرهنگ قابل اصلاح هست . چه چیزی را میخواهند اصلاح کنند واقعا در انتخابات آتی فقط میخواهند دو دولت گذشته احمدی نژاد و روحانی را انتقاد کنند . چه فایده ای برای مردم دارد
فعلا که روز و شب اخبار و تلویزیون و خیابان و شب نشینی شده حرف از سوریه هست یک مدت وقت برای یمن هست مدتی بعد دوباره عراق هست . یعد از مدتی غزه هست . بعد از مدتی دوباره بحرین هست تا امسال هم تمام میشود چه بدرد من و ملتم میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
مگر نمی دانید که ما باید سرمان گرم باشد ونفهمیم که چه شد کی امد کی رفت کی برد وکی خورد فقط ما مجاز هستیم تا حد اینکه چند میایارد درامد داشتیم ولی مجاز به دانستن صورت هزینه نیستیم فقط به هرکس وهر ارگانی میگیم بدهی را چرا نمی دهی میگویند دولت نداده همین قدر مردم بدانند کافیست چون مردم درک درستی از احوال ئنیا ندارند میگویند اگر در سوریه وعراق ویمن وفلسطین ولبنان خرج نکنیم ونرویم انها میایند نمیدانم چرا همه میخواهند بیاین ایران چرا کسی نمی رود عربستان -قطر عمان -کویت -ترکیه (البته ترکیه هم پولش را بطریقی از ما میگیرد)بقول یکی از دوستان که گفت بابا اسم ایران را بگذارید رستم - اسفندیار- سیاوش اسمهای مردانه که دنیا بترسه اخه ایران اسمش ظریفه دنیا خوشش میاید
مری ( مرتضوی ) که پرید دیگه پریده ، کجا رفته خیر ندیده؟
از زندانی کردن برخی ها چه چیزی گیر
دولت با تدبیر و ملت نا امید آمد که از آب خنک خوردن مرتضوی گیرشان بیاد؟!
پاسخ ها
دوست علا الدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
مُری مُری رفته تو قوری (همان چراغ جادو)به وقتش در میاد و خدمتشو ارائه می ده!
حالا تا اون در بیاد در خدمتم قربان!!!!
دبیر کل حزب موتلفه هم نظر کارشناسی در مورد احمدی نژاد نداده ایشان هم یا بهش گفتند که شما هم نظرت را در مورد احمدی نژاد بگو و لذا ایشان هم چیزهایی گفتند . اما اصل موضوع چیز دیگری هست . همه افراد سیاسی اگر میخواهند به عنوان فردی مجبوب و پایدار در امور سیاسی باشند باید قبل از مسولیتی مثل ریاست جمهوری فردی با تجربه و با چندین سال کار اجرای نه فقط سیاسی انجام دهد تا اگر بعد از انتخابات خود شیفتگی گیر نکند . تقصیر از احمدی نژاد نیست تقصیر از قانون کشور هست که براحتی در 1400کسانی را کاندید نیکنند که برای رای آوردن دولت روحانی را در دلار و برجام به چالش بکشند ولی از اصول روند پیشرفت کشور برنامه ای ندارند
مگه نمی دانند موتلفه را کسی قبول ندارد؟!!!!
نشانه های جنگ آب در خاورمیانه و ایران شروع شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
عجب بارانی داره می اد به لطف خدا!
جز تزیق ناامیدی کاره دیگه ای نداری؟!
ببینید آقای مرتضوی چطوری به ریش ملت ایران می خنده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
به زودي ما هم به ريششون ميخنديم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
ها ها ها
هه هه هه
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
نصف ملت ایران ریش نداره.
متاسفانه هنوز بعضی از کاربران سایت تابناک از کلمات ضد رانت و ضد فساد استفاده میکنند اما بعد از سه ماه در جند سطر جواب بنده را ندادند که حداقل بگویند منظورشان از عدالت چیست . عدالت در نگاه انان چگونه تحقق میابد . با زور . با قدرت شمشیر . اقتصاد دولتی .وووو منظورشان از جلو گیری از فساد و رانت چیست ؟ ایا کسی هست پاسخ دهد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
زماني رانت از بين ميره كه همه چيز آزاد بشه و دولت تحت هيچ شرايطي نبايد توي اقتصاد دخيل بشه نظارت بكنه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
مثلا اگر دو ریال وام خواست یک نفر، بتونه بدون پارتی و آشنا بگیره. بتونه یک شرکت بزنه با وام و یک چیزی تولید کنه بدون اینکه کلی مانع جلوش باشه یا کلا جلوش را بگیرند. جوان مملکت سالها درس می خونه و (بدون حقوق) دکترا می گیره؛ بیکار نباشه و یک لیسانس یا فلان پزشک یا یک رستوراندار در ماه دویست میلیون بگیرند؛ حداقل ماهی ده میلیونش هم به این می رسه. و ...
ارتباطش را پيدا كرده ام شب حمله عمليات فتح المبين تو شيار طبيعي جبهه صالح مشطط معروف به شهدا رفتم كه قلبم را تعمير كنم. جان زهرا نكن نا اميدم اي اميد همه نا اميدان. عراقي ها از اتفاق انشب ميگويند نه ايراني ها
قاضی مرتضوی نه..... بنویسید دادستان اسبق تهران. گم شده است. بخدا قسم هیچ جای دنیا اینگونه نیست !!!!!!!!
چرا واقعا کسی به این قضیه فکر نمی کند که شاید جدا برای مرتضوی مشکلی پیش آمده و در دنیای دیگری باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
من که گقتم با زهرا کاظمی راندوو داشته . تابی سانسور کرد فکر کنم
یک عده که داخل زندان خودکشی میکن،مرتضوی که به امور داخل زندانا وارد بوده،بعیده برا دو سال خودشو بکشه،شاید مدلش پیشرفته تر بوده !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
شاید خودکشیش کردن !
برخی با مطرح کردن افرادی همچون مرتضوی احمدی نژاد میخواهند گند فتنه های 78 و88 خاتمی میرحسین ومیرکروبی را سرپوش بذارن به هرحال هرکسی دارای یک سابقه هست که باید جوابگوباشد . باید صبر داشت.
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
من به خاتمی رای داده بودم ولی انصافا وخداوکیلی در قبال چند کار خوب احمدی نژاد یک کار خوب روحانی و هاشمی و خاتمی نام ببرید :ساخت میلیونها مسکن با وام ۴در صدمهر،فرستادن موجود زنده به فضا،ساخت انواع موشک دور برد بابودجه دولت،بازسازی شهر ورزقان ۹ماهه،خودکفائی گندم بامسولیت آقای اسکندری،ساخت پالایشگاه خلیج فارس، پلمپ نشدن مراکز هسته ای،انتخاب وزیر زن،ساخت استادیوم ۱۵هزارنفری در مرکز استانها و سالن فوتسال در ۵۰۰روستاو.........ممنون از همه اهل عقل که کار خوب را از سیاسی کاری با وهوی گری سوا می‌کنند.
دیر آمدی ای نگار سرمست آسان ندهیمت از دست
بنر با شعر فوق وعکس احمدی نژاد یادتونه؟
چی شده که حالا همه میگویند کی کی بود من نبودم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
هنوز هم ایشان کشته مرده دارند البته در پشت پرده .
دمتون گرم خدا وكيلي با اون پويش مردمي.
شرمم از ایرانی بودن می آید
از مکر خدا نترسیدند و آمد به سرشون آن چیزی که باید میامد
وعده خدا حتمی است
مگه نمی گویند مجرم به محل جرم می آید لطفا بروید خانه احمدی نژاد را بگردید مرتضوی در انجاست!!!!!!!!!!!!!!!
اقایان چشم وگوش بسته باید بدانند حقانیت در تعداد افراد حمایت کننده نیست- بلکه در نفس کلام وعمل است که دراحمدنژاد وجوددارد وبس
پویش مردمی ؟؟؟؟
لابد می خوان اگه پیدا نشد بندازن گردن مردم .
دست بکشین از کاراتون که دیگه واقعا از مسخره بازی هم گذشته . الان یه دختر بچه بالا پشت بومش رقصیده بود ، عرض بیست دقیقه با هلیکوپتر و زیر دریایی محاصره ش کرده بودین و گرفته بودینش ‌.
پاسخ ها
پیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
خب فساد جنسی زشت تره از مالی
رئيس جمهور بايد حداقل سابقه 10 سال کار اجرايي مخصوصا در حوزه اقتصاد انهم در رده بالاي دستگاه اجرايي در کارنامه داشته باشد
آقای محمد مهاجری ! دمتون گرم . تذکر بجایی بود .
آقاي عارف بهتره كه شما اظهار نطر نكنيد
این از فرار کردن متهمان و قاتلان و دزدان و اون هم از سانسور کردن ممه گرگ یا روسری سر کردن مربی تایلندی و ... !!
وااااااااااااااااای چه گزارش جامعی بود از فوتسال بانوان. ممنون
عزیزم کجایی؟؟؟دقیقاً کجایی؟؟؟بگو که کانادایی
صاحب عکس فوق که بخ معاونت قتل و حیف و میل اموال عمومی متهم است و در ضمن دچار اختلال حواس می باشد مدتی است از خانه خارج و تا کنون مراجعه نکرده است خواهشمند است در صورت مشاهده وی تماس گرفته و 9 مخافظ او را از نگرانی نجات دهید.لازم به ذکر است ایشان تخصص در بستن فله ای مطبوعات،اعتراف گیری از خبرنگاران بخصوص کانادایی و بسیاری از تخصصهای دیگر را دارا می باشند.
ستاد مردمی جستجو
آقا، تصویر مرتضوی رو بزارن تو تلویزیون و بگویند: " این کدامین ضد انقلاب و انحراف است ". سریع پیدا میشه
بجون مادرم راست میگم!
برای دستگاه های امنیتی کشور، پیدا کردن سعید مرتضوی کار سختی نمیتونه باشه.
رسما گمشدن اين آدم توهين به شعور 80 ميليون نفر هست بعد تيم حفاظتي از كي حفاظت ميكنن. نميدونم مردم رو چي فرض كردين
مرتضوی اگه زندان هم بره فقط برای دوساله در صورتی که شخصی مثل مرتضوی که دادستان بوده و این جرم ها رو انجام داده باید به جای دو سال دویست سال حکم براش میبریدند تا عدالت اجرا بشه.....
همه خبرها یک در میون از احمدی نژاده. اگه احمدی نژاد تموم شده چرا انقدر ازش میترسین؟ چرا نمیذارید مردم انتخاب کنن؟ رد صلاحیتش نکتید تا مردم خودشون سرنوشتشون رو انتخاب کنن
احتمالا جناب مرتضوی مانندخاوری واختلاس کننده نفت به کاناداصادرشده
خوب ملت را به تمسخرگرفتند واقعا خجالت داره کی بایدجواب بدند نمیدانم
حالا تا کی می خواهد گم شود بالاخره یک روز پیدا می شود من واقعا نمی دانم این جور افراد بعدا چگونه می خواهند در این کشور یا هرجای دیگر زندگی کنند
این یک تهمت بزرگ به مردم اصفهان است احمدی نژاد را حالا دیگر مردم می دانند که چگونه انتخاب شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
لایک لایک لایک لایکککککک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
ما مردم اصفهان به او رای دادیم و حالا هم از رای خود پشیمان نیستیم
فقط امیدواریم احمدی نژاد بفهمد که مشایی او را بدبخت کرد و به راه قبلی خود برگردد..
ز بس نا مهربانیها ز اهل اصفهان دیدم / بجای سرمه در چشمم کشیدم خاک تهران را .
مرا به روز قیامت ، غمی که هست این است / که روی مردم تهران دوباره می بینم! ( نوذر اصفهانی )
اگر احمدی را اعدام کنند خیالتان راحت میشه.
سلام تابناک جون داری گزینشی وسانسوری برخورد می کنی همش پیامهای تخریبی احمدی نژاد می ذارید پیام طرفداران احمدی نژاد سانسور می کنین از چی میترسین بقول خودتون احمدی نژاد دیگه تموم شده حالا معلوم شد از سایه احمدی نژاد می ترسین چون اگه احمدی نژاد این دفعه بیاد طوفانی میاد
تابناک باشه پیامهای مارو نذار فقط بلدی توهین های به اقای احمدی نژاد بزاری اینقدر احمدی نژاد رو تخریب کن تا جونت در بیاد اینقدر می فرستم تا چاپ کنی احمدی نژاد محبوب ملت
مردم دارالعباده و حق آبه کشاورزان شرق اصفهان!
عباداتتان مقبول
من اینجام اگه تونستین منو پیدا کنین جایزه دارین
وای بحال ما حالا احمدی نژاد شده ازادیخوه و وکیل مردم
چه روی داره مردک
مسئله ما در اصفهان درگیری اخمدی نژاد یا کواکبیان با قوه قضاییه یا درخواستهای جور و واجورشان نیست؟ چطور از طرف کواکبیان خوب است و از طرف احمدی نژاد بد؟

مشکل ما آب است و آبی که از مردم و کشاورزان اصفهان سرقت می شود تا به نام آب شرب صرف راه اندازی صدها کارخانه فولاد و کاشی در یزد شود که به شدت آب بر هستند و یا صرف کشاورزی در یزد بشود!!
مرتضوی گم نشده. گمش کردن. از اول هم معلوم بود که گم می شه... خیلی راه دوری نرفته.... یا کاناداست، یا آمریکاست، یا کشورهای آسیای شرقی. خلاصه توی کره زمینه. این روزها هم برای این ملت و مملکت تموم می شه. اما امسال مرتضوی پیش خدا گم نمی شن.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی