بازدید 5098

تصمیم‌گیری درباره فیلترینگ تلگرام به نتیجه نرسید

کد خبر: ۷۹۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 14 April 2018

خراسان نوشت: سید عباس صالحی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز در حاشیه نشست هیئت دولت درباره جلسه دوشنبه شب در زمینه پیام رسان های دارای بیش از یک میلیون کاربر با بیان این که این جلسه از سوی مرکز ملّی فضای مجازی برگزار شد و من به عنوان سخنران در آن حضور داشتم ، اظهار کرد: درباره اصل این مسئله که ما در ارتباط با حمایت از پیام رسان های داخلی کاری انجام بدهیم تا این پیام رسان ها توسعه پیدا کنند، اجماع ملی وجود دارد همچنین این تحلیل مطرح شد که دوره جدید یک دوره جدید تمدنی به شمار می رود و اگر ما بتوانیم با حضور فعال تر در فضای مجازی حرکت کنیم سهم بیشتری از این تحول تمدنی خواهیم داشت.

وی افزود : فضای مجازی متنوع است و یکی از حوزه های کارکردی آن پیام رسان های داخلی هستند، این که کمک شود تا بتوانیم فضای ملی داخلی را توسعه دهیم یک رویکرد جدی و قابل توجه در درون نظام است.
وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که با توجه به گمانه زنی های این روزها و اظهارات برخی نمایندگان مجلس آیا تلگرام فیلتر می شود یا خیر ؟ خاطر نشان کرد : هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم و مراکز تصمیم گیری باید تصمیم بگیرند که آن ها هم هنوز هیچ تصمیمی نگرفته اند .
وی حتی از اظهار نظر در این زمینه نیز خودداری کرد و گفت : ممکن است نظرات بنده در این تصمیم گیری ها تاثیرگذار باشد بنابراین اجازه دهید تصمیمات در مراکزی که جدی تر پیگیری می کنند بررسی شود.
صالحی در پاسخ به پرسش دیگری درباره طرح اینترنت بدون فیلتر برای خبرنگاران گفت: این پیشنهاد در جلساتی که خبرنگاران با وزارتخانه‌های ارشاد و ارتباطات داشتند، مطرح شد و از سوی این دو وزارتخانه مورد استقبال قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی