بازدید 3135

مرعشی: مردم از اصلاح‌طلبان پیشی گرفته‌اند

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: صادقانه باید اعتراف کرد اکثریت مردم از اصلاح‌طلبان پیشی گرفته‌اند، بنابراین تفکر کلیشه‌ای اصلاح‌طلبی نیز نیاز به اصلاح دارد.
کد خبر: ۷۸۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 11 April 2018

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: صادقانه باید اعتراف کرد اکثریت مردم از اصلاح‌طلبان پیشی گرفته‌اند، بنابراین تفکر کلیشه‌ای اصلاح‌طلبی نیز نیاز به اصلاح دارد.

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران گفت‌وگویی با روزنامه قانون انجام داده است که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید: قشر نوجوان و جوان جامعه امروز ابعاد و مختصات ذهنی و فکری جدا از تصمیم سازان و تصمیم گیران پیدا کرده است و آن چنان علاقه ای به کلاس درس دیکته و انشا ما نشان نمی دهند و همین گونه انشا و دیکته آنان را متوجه نمی‌شویم و البته علاقه ای نیز نشان نمی‌دهیم. این افتراق و طلاق ذهنی با نوجوانان و جوانان آفت و خطرناک است و باعث می شود دو مسیر جداگانه پیموده شود.

 

صادقانه باید اعتراف کرد که اکثریت مردم از اصلاح طلبان پیشی گرفته اند، بنابراین تفکر کلیشه ای اصلاح طلبی نیز نیاز به اصلاح دارد! با توجه به شرایطی که در نظام سیاسی کشور حاکم بوده است کنش‌های اصلاح طلبان هوشمندانه و متناسب با ادبیات سخت قدرت نبود و این واقعیت عدم همخوانی، شرایطی به وجود آورد که متحمل هزینه‌های زیادی شده ایم.

باید پذیرفت که ادبیات قدرت با هیچ جریان و گروهی که مغایر با خواست آنان حرکت داشته باشد تعارفی ندارد اما تنوع دیدگاه ها برای به تعادل کشاندن جامعه نیازی ضروری است. همان‌گونه که جامعه نیاز به اصلاحات دارد جریان اصلاح طلبی نیز نیاز به اصلاح دارد، بنابراین یکی از موضوعاتی که می‌تواند مردم را همچنان حامی خود داشته باشیم این است که به اشتباهات خود اعتراف کنیم.

درد مردم را بشناسیم و متوجه باشیم که ذهنیت های منفی موجود در جامعه آثار مخرب دارد. البته این ذهنیت های منفی را خودمان باعث شده‌ایم. صلاح کار کجا و من خراب کجا- ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار