بازدید 4814

علت افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان وزارت جهادکشاورزی

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کارکنان وزارت جهادکشاورزی کمترین حقوق را در دولت دریافت می کنند.
کد خبر: ۷۸۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 10 April 2018

 

هادی قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به درخواست وزارت جهادکشاورزی برای افزایش 50درصدی حقوق و موافقت جهانگیری با این امر، اظهار داشت: حقوق کارکنان وزارت جهادکشاورزی بسیار پایین بود و اگر قرار باشد در بدنه دولت همسازی، همترازی و قانون مدیریت خدمات کشوری رعایت شود باید در حقوق کارکنان این وزارت بازنگری شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با این حال باید بررسی شود، موافقت جهانگیری با درخواست وزیرجهادکشاورزی بر چه اساسی صورت گرفته است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به قانون بودجه سال 97، عنوان کرد: در قانون بودجه سال جاری افزایش حقوق کارکنان دولت از 10 تا 20 درصد و با شرایط خاص بود، با این حساب افزایش حقوق کارکنان سازمان امور مالیاتی، وزارت کشور و وزارت جهادکشاورزی باید مورد بررسی قرار گیرد.

قوامی با اشاره به تناقض افزایش حقوق برخی کارکنان دولت با مصوبه مجلس، گفت: باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد تا بدانیم دولت از چه منظری دست به چنین افزایشی زده و مشخص کنیم چه برخوردی در این زمینه باید داشت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، با موافقت اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور، حقوق کارکنان سازمان امور مالیاتی و وزارت جهادکشاورزی 50 درصد و حقوق کارکنان وزارت کشور 35درصد افزایش می یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی