بازدید 9904
۱

پارک طالقانی واگذار شد

کد خبر: ۷۸۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴ 08 April 2018

با تفاهم سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، منطقه فرهنگی - گردشگری عباس‌آباد و شهرداری منطقه ۳، بهره‌برداری از پارک طالقانی به مجموعه اراضی عباس‌آباد واگذار شد.

به گزارش ایسنا، در هفته پایانی سال گذشته بهره‌برداری از پارک طالقانی که در ضلع شرقی پل طبیعت واقع شده و به علت قرارگیری در ارتفاع، چشم‌انداز زیبایی دارد، به اراضی عباس‌آباد واگذار شد.

بوستان طالقانی واقع بر تپه‌های عباس‌آباد در سال ۱۳۵۷ تاسیس شده و وسعت این پارک در حدود ۳۳ هکتار است.

پس از این واگذاری، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، عبدلی مدیرعامل سازمان پسماند و یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن بازدید از پارک طالقانی و سایر منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد در جریان موضوعات و مسائل این بوستان قرار گرفتند و به منظور خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان مقرر شد مشکلات این بوستان با همکاری و مساعدت نهادهای ذیربط مرتفع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
در این پارک دو مشکل وجود دارد.
1. هدر رفت فراوان آب به دلیل عدم تناسب سیستم آبیاری با درختان موجود. آب پاش ها زمین بایر را آب می دهند.

2. هزینه نگهداری تمیز کردن سنگ هایی که دور مسیر اصلی پارک کشیده اند. با هزینه ای گزا ف دور پارک را سنگ کردند که هیچ تناسبی با این پارک نداشت و وصله ناجوری در این پارک است و هارمونی طبیعت پارک را به شدت مخدوش کرد.اکنون نیز هزینه زیادی صرف تمیز کردن فضله پرندگان از روی این سنگها می شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست