بازدید 21047
۹
فوتو نیوز «تابناک»؛

رضا خاتمی: مخالف رای دادن برادرم در دماوند بودم/عیسی کلانتری: دوران پر آبی کشور به انتها رسیده

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۸۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 22 March 2018

مقداد امیری- تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم. چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
با تمام احترامی که بشریت برای پورفسور هاوکینگ قایل است - بدلیل ارایه نظریه اثبات نبود خداوندو آفریدگار هستی / ایشان نباید در محل کلیسا دفن شوند - حالا هر کلیسایی که میخواد باشد -
البته شاید بنظرتون حرف من خنده داشته باشه - ولی اصول عقاید مشرک بودن فقط مربوط به اسلام نیست - مطمِن باشید بزودی مذهبیون کلیساها و شاید هم پاپ در این مورد بیانیه صادر میکنه
می گفتند که هاو کینگ خدا را نفی می کرده
چرا مانند بی خدایان خاکسترش نکردند؟!
جناب كلانتري همه و بخصوص كشاورزان همه دونستند اوضاع اب رو . الان ميفرماييد چكار كنند؟
بنظرم سارکوزی هم باید بگه همه این افترا ها کار دشمنه و خلاص و پاسخکو هیچ کس نباشه
برادرت هم بخشی از همین مسولان هست.با احترامی که برایشان قائلم میگویم مردم میخوان بدون قیومیت انتخاب کنند!! و این حق رو ایشان هیچ وقت اعلام نکرده!
عیدت مبارک بزرگوار...بهتره بگیم که دوران آسایش ورفاه وشادی تمام شده
آقای کلانتری!

شما زمان پر آبی وزیر کشاورزی بودید، ممکنه بفرمائید شما به نوبه خودتون چه کار مثبتی در خصوص جلوگیری از تنش آبی و مشکلات ناشی از کم آبی انجام دادید؟!

نتیجه سالها شعاد خودکفائی در همه چیز شده ورشکستگی کامل آبی کشور! حداقل در مقطع کنونی پول کشور رو صرف ساخت آب شیرین کن و نیروگاه های خورشیدی برای تامین برق آب شیرین کن ها بکنید تا مردم حداقل تشنه نمونن.
دیگه تکرار نمیکنم حتی بخاطر تو
جناب کلانتری ما مردم خوزستان فقط از شما میخواهیم که فکر انتقال آب از سرچشمه های کارون را از سر بیرون کنید و بجای تصمیم اشتباه انتقال آب بین حوضه ای به فکر انتقال صنایع به سواحل دریایی باشید . چون در این حالت مشکل خشکسالی هم خود بخود حل خواهدشد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی