بازدید 2570

عرضه دو نسخه پیش نمایش تازه ویندوز 10

مایکروسافت روز گذشته دو نسخه پیش نمایش جدید از ویندوز 10 را برای استفاده در رایانه های شخصی عرضه کرد که در آنها از فرمت نوظهور HEIF پشتیبانی شده است.
کد خبر: ۷۸۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 18 March 2018

مایکروسافت روز گذشته دو نسخه پیش نمایش جدید از ویندوز 10 را برای استفاده در رایانه های شخصی عرضه کرد که در آنها از فرمت نوظهور HEIF پشتیبانی شده است.

به گزارش فارس به نقل از ونچربیت، این فرمت موسوم به High Efficiency Image File (HEIF) مشاهده عکس ها را با کیفیت بسیار مناسبی ممکن می کند.

تا به حال سابقه نداشته که مایکروسافت به طور همزمان دو نسخه پیش نمایش از ویندوز را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار دهد. نکته جالب دیگر این است که مایکروسافت همین یک ماه قبل نسخه به روزشده دیگری از ویندوز 10 در دسترس علاقمندان قرار داده بود.

در Windows 10 build 17123 یا RS4، از فرمت HEIF پشتیبانی شده که ضمن ارتقای کیفیت به کاهش حجم عکس کمک می‌کند. این فرمت تمامی مزایای فرمت های دیگری مانند JPEG، GIF و  PNG را در خود دارد. البته امکان ویرایش عکس های HEIF در ویندوز 10 وجود ندارد.

همچنین در این به روزرسانی ها برخی مشکلات و حفره های امنیتی نیز برطرف شده است که دسترسی به صدای دالبی را بهبود می بخشد. به روزرسانی های یادشده روند نصب و پاکسازی برنامه های مختلف را هم با سهولت بیشتری ممکن می کند.

مهم ترین ویژگی به روزرسانی Windows 10 build 17623 یا RS5 هم افزایش سازگاری پردازنده های گرافیکی با دیگر سخت افزارهاست. برخی مشکلات امنیتی هم در این نسخه برطرف شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی